zyjatka szambowo-rurowe

1. Data: 2002-05-24 14:59:41

Temat: zyjatka szambowo-rurowe
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

pewien gosc w pewnym sklepie polecil mi, bym poszukal
kultur bakterii (czy cos) do oczyszczania wody w szambie i rurach
te bakterie ponoc doskonale rozkladaja papier itp. i oczyszczaja w ten
sposob wode
czy mozecie wskazac mi nazwe i przyblizona cene tego cuda?

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

1. Data: 2002-05-24 15:33:30

Temat: Re: zyjatka szambowo-rurowe
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cena 34pln na 36000m3, nazywa zaczyna się na S.. (Francja), ostatnio kupiłem
w Praktikerze, ale ponoć można znaleźć w sklepach ogrodniczych.

Tomek

1. Data: 2002-05-24 15:48:48

Od: "Benito" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cena 34pln na 36000m3, nazywa zaczyna się na S.. (Francja), ostatnio
kupiłem
> w Praktikerze, ale ponoć można znaleźć w sklepach ogrodniczych.
>
> Tomek

To o czym piszesz to nie bakterie, ale specjalne enzymy przyspieszajace
rozklad zawartosci szamba. Nazywa sie to Septonic i kosztuje cos kolo 35 zl.
Jakis czas temu kupowalem ten srodek w sklepie ogrodniczym (w Lodzi, na
Rzgowskiej, naprzeciwko LG Petro Bank). Co do bakterii - sa specjalne
kultury, ale kosztuja drogo i dodatkowo trzeba im zapewnic staly doplyw
powietrza (popka powietrzna).

Pozdrawiam

Benito

1. Data: 2002-05-24 18:53:31

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli Cię to zainteresuje to już od wielu lat rozprowadzam środek o nazwie
SUPER- SZAMBEX . Jest to zbiór bakterii beztlenowych ( dlatego nie potrzeba
żadnej pompki) rozkładający w szambie związki chemiczne i biologiczne ,
także papier, oraz likwidujący w znacznym zakresie nieprzyjemne zapachy.
Środek posiada atest PZH, co jest bardzo przydatne przy kontroli Sanepidu(
kopię atestu dołączam do zamówionego środka.) Opakowanie starcza na szambo
12 do 20 m3 na trzy miesiące przy rozpoczęciu stosowania,. Następne
opakowanie starcza na 6 miesięcy . Różnica wynika z tego, że pierwszy raz
trzeba dać większą dawkę. Czynność trzeba powtarzać raz w miesiącu. Środek
jest w proszku , który po rozpuszczeniu w wodzie wlewa się do szamba poprzez
ubikację , co przy okazji przeczyszcza rury kanalizacyjne. Cena takiego
opakowania ( 480gram) wynosi 42 zł + koszty przesyłki ( 8.50). W razie
zainteresowania pisz na email to poślę Ci dokładniejsze dane i zdjęcie.
Bernard

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:aclkhc$7e3$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2002-05-27 09:03:25

Od: "maniek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest to co sie daje do przydomowych oczysczalni sciekow?

Mariusz?

1. Data: 2002-05-27 09:26:16

Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie do końca się zgadzam, w skład Septonic wchodzą bakterie, które produkują
enzymy, a te następnie rozkładają ścieki na azot, tlen i wodę. Tak
przynajmniej jest napisane na ulotce.

Pozdrawiam

Tomek

1. Data: 2002-05-27 11:37:39

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
SUPER- SZAMBEX można stosować także w przydomowych oczyszczalniach, jak
również w szambach przydomowych

1. Data: 2002-05-27 11:51:30

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
> Cena 34pln na 36000m3, nazywa zaczyna się na S.. (Francja), ostatnio
kupiłem
> w Praktikerze, ale ponoć można znaleźć w sklepach ogrodniczych.

po ilu dniach widac dzialanie tego srodka?

zyga

1. Data: 2002-05-27 12:27:56

Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim szambie, było widać następnego dnia, jego poziom podniósł się jakieś
3-5%, jak podaje producent, jest to pierwsza faza, gdy substancje stałe są
uwadniane, a następnie rozkładane przez enzymy. Cały proces trwa podobno ok.
14 dni (zobaczymy) :o)

Tomek

1. Data: 2002-05-29 17:50:07

Temat: Odp: zyjatka szambowo-rurowe
Od: "Bishop" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BERNI <b...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:act5s1$rne$...@n...tpi.pl...
> Witam.
> SUPER- SZAMBEX można stosować także w przydomowych oczyszczalniach, jak
> również w szambach przydomowych

jakbym reklamy w tv sluchal

Domy z paczki
pomocy
srodek do zwalczania mchow i porostow ze scian
parawany prysznicowe 360
deceuninck