Ziaja:))

1. Data: 2002-12-16 14:30:38

Temat: Re: Ziaja:))
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> ja sobie kiedys kupilam (w aptece ) w czasie jakiejs wizyty krem
> pod oczy - pietruszkowy (wybiela ciemne kregi). polecam, tylko
> nie wiem czy dalej Ziaja produkuje

Tak, produkuje, mam go:-)))

megi

1. Data: 2002-12-16 14:30:46

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> malowalam, malowalam, tapetowalam, lakierowalam, lakierowalam,
> mialam wizyte (wtorek-sobota), wrocil maz....z grypa, wiec ledwom
> zywa od nadmiaru atrakcji ;)))

O rany, tyle atrakcji na jedna, mala Krysie? Ja bym sie musiala sklonowac.
Oto co znaczy dzielna niewiasta! :-))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-16 14:32:36

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

m3duz4 <m...@i...pl> wrote:

> oliwka jak to oliwka - tez slicznie pachnie, szybciutko sie wchlania,
> fajnie ze ma podajnik - dzieki temu nie tlusci sie cala butelka tak
> jak w przypadku j&j
> stosuje w taki sposob:
> rano wiadomo prysznic - wiec i peeling
> po prysznicu - zel
> a na noc oliwka przed snem - polaczona z krotkim masazem :-)

Dzieki:-))) Jutro ide po oliwke, hihi
Mam niedaleko pracy taki sklep zielarski Wrzos i tam jest duzy wybor Ziaji:-)

megi

1. Data: 2002-12-16 14:35:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Tak, produkuje, mam go:-)))
>
>megi

a to fajnie. to jeszcze takie pytanie, bo te pietruszke to w
aptece kupowalam...czy mozna kupic zel ze swietlika, na oczy
tylko ze swietlika? za moich ostatnich 2 wizty z niczym innym nie
bylo, a z blawatkiem, aloesem i szczegolnie moj ulubiony, z
herbata , byl nieosiagalny.

swietnie dziala doraznie na zmeczone oczy z piaskiem - po ilus
tam godzinach przed monitorem. NO I NAWILZA!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-16 14:38:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 15:30:46 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wrote:

>O rany, tyle atrakcji na jedna, mala Krysie? Ja bym sie musiala sklonowac.
>Oto co znaczy dzielna niewiasta! :-))
>Kruszynka

mnie wystarczy postraszyc wizyta, juz sie biere za pedzel i inne
miotle ;))))
ale lubie te zabawy coraz mniej...dodam jeszcze, ze caly dom jest
malowany/lakierowany/tapetowany przez moi osobiscie, zazwyczaj
samodzielnie...jak gazela skacze po meblach jak zawieszam taki
pasek tapetowy pod sufitem...widok...hhhhmmmm...interesujacy

Trys, co wreszcie zrozumial co to znaczy "oj, jak mnie krzyz
boli"
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-16 14:57:13

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:i2prvuo7jrt6l8lkoij6e1qpstultmapv1@4ax.com...

> [...]
> tylko ze swietlika? za moich ostatnich 2 wizty z niczym innym nie
> bylo, a z blawatkiem, aloesem i szczegolnie moj ulubiony, z
Widzialam w aptece z blawatkiem
Moze inne tez sa ale jakos specjalnie sie nie rozgladalam.
A u mnie w aptece to pol pulki swietlikow jest hehehe
I pietruszkowy tez:-)
I jogurtowy tez (podobno dobry).
I wogole pelno tego ziaja ma.

> Trys
> K.T. - starannie opakowana
Kropelka

1. Data: 2002-12-16 15:17:34

Temat: Re: Krysia i tapety - olej na plotnie (ot)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samodzielnie...jak gazela skacze po meblach jak zawieszam taki
> pasek tapetowy pod sufitem...widok...hhhhmmmm...interesujacy

Tak, to mogloby byc nawet inspirujace w sensie malarskim. Mam przed oczami:
Krysia (starannie opakowana) zawieszona malowniczo ponad podloga gdzies
pomiedzy jednym regalem a komoda, w wyciagnietej rece dzierzaca pedzel (reka
tak wyciagnieta jak na tym slynnym fresku w Kaplicy Sykstynskiej).
Albo inaczej: Krysia operajaca swe cialo na taborecie na koniuszkach palcow
jednej nogi, druga majac zgrabnie wyciagnieta do tylu (para-jaskolka).
Rownowage utrzymuje za pomoca reki z pedlem (tudziez kawalka tapety)
wyciagnietej dla odmiany do przodu, z ogniem w oczach probujaca dosiegnac
sciany.
Achhhhh, robil Ci ktos, Krysiu, zdjecia przypadkiem?
:))))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-16 15:28:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 16:17:34 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wrote:

> [...]
>sciany.
>Achhhhh, robil Ci ktos, Krysiu, zdjecia przypadkiem?

WSZYSTKO sie zgadza, szczegolnie biorac pod uwage ze mam 156
wzrostu, ktorkie nozki krotkie raczki... jeszcze dochodzi kicanie
po wierzhu oparcia kanapy...taki pasek tapetowy jest niezwykle
zywotny - poltora metra przykleisz (rozstaw ramion), skoczysz z
krzesla/drabinki), przesuniesz owo, wskakujesz, a tu juz metr sie
odkleil...i tak, metoda matematyczna, kolejnych przyblizen...o
stroju do tego juz nie wspomne....tylko dla odpornych...podobno
chodzilam tez w pasemkach...akurat poszlam do fryzjerki jednego
dnia malarskiego, i jakas tam inna baba chciala blond i
miedzano-zlote pasemka na przemian, na co moja fryzjerka mowi - a
po co takie? teraz najmodniejsze sa biale, z lakieru do drewna,
prosze popatrzec...przez jakas chwile baba siedziala z geba
rozdziawiona biorac i analizujac swiezo zdobyte informacje ze
swiata mody...... dziecku memu, pelnemu zgorszenia, powiedzialam,
ze pasemka mam z tylu, nie widze, wiec wcale sie nie przejmuje
;)))

zdjec nikt nei robil, bo ja to zawsze w ramach niespodzianki
robie...efekt? dziecko ma plaszcz w farbie, hehehehehe (zeszlo, o
dziwo)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-16 15:51:01

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> Bylam dzis w Firlicie po kosmetyki Ziaji i ... jestem zachwycona wyborem.
> Calkiem ladny.
> Kupilam:
> 1. kozi krem do rak - rzeczywiscie swietny, tubka mala, ale cena tez
niska, ok
> 6 pln,
> 2. na cellutis zel i peeleing (nie mieli oeljku) - zel juz stosowalam,
bardzo
> mily, cydowny zapach, swietne sie aplikuje, nie marze sie ani nie klei -
> baaardzo jestem zadowolona
> 3. arentina Q - maseczke i krem na dzien. Maseczke mam na buzi. Jest OK.
Krem
> testowal na razie moj chlopak - mowi, ze bardzo mily, swietnie sie
smaruje.W
> ogole ziaja coraz bardziej mi sie podoba. swietna firma
>
> Monika
> ps. kupilam tez maseczke z mineralow Daxa i cynamonowy plyn do kapieli,
> ktorych niegdzie nie moglam znalezc. Firlit dosc mi sie podoba. No i lubie
to,
> ze moge sama chodzic i grzebac.

A ja używam kremu matującego Bio Balance i jestem strrrasznie zadowolona
!!!
Pat.

Ps. przepraszam, ze nie dotarłam na spotkanko, ale chorość mnie dopadła ( a
juz wogóle jak poczytałam o tych ciachach :-( )

1. Data: 2002-12-16 18:15:55

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jogurtowy tez (podobno dobry).

Nie podobno, tylko rewelka!!!!
Nie mogę się od tego kremu odczepić!!!!!

Hanuś

Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Zdrowie zebow a wypryski
Gdzie w Gdańsku????