Ziaja:))

1. Data: 2002-12-17 08:47:16

Temat: Re: Ziaja:))
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
news:02121612484944@polnews.pl...

> no wlasnie - teraz bede szukac oliwki:)

Jest w aptece w Carrefourze na Czyżynach.... zamierzam dziś zrobić dywersję
i podjechać tam w ramach obiadu po tą właśnie serię ;)))

Aga

1. Data: 2002-12-17 20:37:10

Od: "Kasia S." <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam peeling ogorkowy i bardzo go lubie, polecam o ile ktos lubi zapach
ogorkow:)
Kasia S.

1. Data: 2002-12-18 08:14:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie podobno, tylko rewelka!!!!
> Nie mogę się od tego kremu odczepić!!!!!
>
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

czesc,
czy możesz mi powiedzieć (wł. napisać) jak długo uzywasz tego kremiku? Bo ja
zakupiłam go jakiś czas temu (ok 2 tyg.). Stosuje go tylko raz dziennie tzn.
wieczorem i zauwazyłam, ze delikatnie rozjaśnia cienie pod oczmi ale ze
zmarszczami (właściwie ich poczatkami) to raczej sobie nie radzi.
A może jeszcze poczekać cierpliwie?

Magik

1. Data: 2002-12-18 10:16:10

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieczorem i zauwazyłam, ze delikatnie rozjaśnia cienie pod oczmi ale ze
> zmarszczami (właściwie ich poczatkami) to raczej sobie nie radzi.

Witaj
Już piszę, jestem po jakiś 3 opakowaniach, cienie fajnie rozjaśnia. Co do
zmarszczek, ja nie mam jakiś poważnych. Myślę że skończ jedno opakowanie i
wtedy zobaczysz, czy Ci odpowiada:).

Hanuś

Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Zdrowie zebow a wypryski