Ziemniaki do placów

1. Data: 2004-08-23 15:42:13

Temat: Re: Ziemniaki do placów
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cgd2d6$aj5$1@opal.icpnet.pl...
> A nikt z Was nie je plackow ziemniaczanych na slodko?
> Tzn. ze smietana i cukrem?
> Ja takie uwielbiam.
> Pozdrawiam.

Jem, jem :) Ale tak na 5 placków jeden zjadam na slodko :) O rety rety,
glodna coraz bardziej, a urzadzenie scierajace bedzie dzis pozniej w domu. W
dodatku nie moge przygotowac ingrediencji, bo urzadzenie ma zrobic zakupy i
przyjsc do domu z ziemniaczkami :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-08-23 16:11:12

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
> Jem, jem :) Ale tak na 5 placków jeden zjadam na slodko :) O rety
rety,
> glodna coraz bardziej, a urzadzenie scierajace [...]

Ciekaw jestem ile "ono" ma wymiennych nasadek.
Za wibrator też ci pewnie służy.
;-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-08-23 16:16:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
> rety,
>
> Ciekaw jestem ile "ono" ma wymiennych nasadek.
> Za wibrator też ci pewnie służy.

Oooooo, Jerzy, a fe! Wymiennych nasadek nie potrzebuje :) I nie wibruje.
Jeszcze nie takie stare...

1. Data: 2004-08-23 16:31:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
> Oooooo, Jerzy, a fe!

Dlaczego!!!, a fe?

> Wymiennych nasadek nie potrzebuje :)

Urządzenia jednofunkcyjne są mało przydatne i zajmują dużo miejsca.

> I nie wibruje.

A czym w takim razie ubijasz jajka [białka] na pianę?
;-)

> Jeszcze nie takie stare...

Dobrze, że na chodzie.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-08-23 16:36:31

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
>
> Dlaczego!!!, a fe?

Tu mogą być dzieci trzeba zachować pozory przyzwoitości! ;)

Ależ ja nie twierdzę, ze urządzenie jest jednofunkcyjne. Jest jak
najbardziej wielofunkcyjne, tylko nie potrzebuje wymiennych końcówek :) Jaka
oszczędność miejsca w szufladzie :)

> A czym w takim razie ubijasz jajka [białka] na pianę?
> ;-)

Nie ubijam! :P

> Dobrze, że na chodzie.

Nie dość, że na chodzie, to właśnie przyszło do domu i idę zająć się
naoliwieniem :)))
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-08-23 21:06:22

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marek Powichrowski wrote:

> Swietne placki wychodza na grubej tarce (wiorki). Dodac do tego jajka i
> przyprawy. Bardzo chrupiace (jesli na glebokim tluszczu). Do tego mozna na
> wierzch podac jakis dip serowy z czosnkiem lub innymi przyprawami, a i bez
> tego sa swietne).

Albo ze smietana i lososiem wedzonym (ala bliny ;)) - dzis bede miala na
kolacje. Tez trze na najgrubszych oczkach i nawet nie dodaje jajka,
tylko lyzke maki ziemniaczanej. Na patelnie wykladam czubata lyzke masy
i porzadnie ugniatam, zeby sie wiorki kartoflane porzadnie skleily.
Czasem do masy dodaje starta na tarce cebule.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-25 14:31:58

Od: "Maurer" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> Mozna tez zrobic fajne placki bez jajek i maki - same ziemniaki starte na
> cienkich wiorkach. Pewnie znacie, niektorzy na to mowia placki sloneczne.
> Smazy sie normalnie jak zwykle placki. Wedlug mnie sa lepsze do wszelkiej
> masci sosow.

A jak Ty to robisz ze te wiórki przypominają potem choc trochę placki? Bo mi
sie to wszystko rozsypało na patelni, i dopiero jak dodalem trochę mąki,
jedno żółtko i pianę z jednego białka to zrobiło sie troche bardziej
ciastowate. A wtedy z kolei placki straciły "wiórkowatość" i wyszły calkiem
zwyczajne:(( W dodatku jakos nierówno sie podsmażyły, bo po grzegach były
złociste, a w środku takie glutowate i troche jakby surowe...

pozdrawiam
maurer

1. Data: 2004-08-26 14:45:20

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" napisał w wiadomości news:cgcj2o$f3h$1@inews.gazeta.pl...
> Jak trzesz ziemniaki, chodzi o to czy maszynke masz czy tez recznie.

Koleżanka używa starej sokowirówki:-) wrzuca ziemniaki w kawałkach, po czym
wyjmuje wiórki i miesza z niewielką ilością soku, ale fakt - ona musi na
_armię_ ludzi szykować :-)

Pozdr.
gdaMa

1. Data: 2004-08-26 14:46:27

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" napisał w wiadomości
> A nikt z Was nie je plackow ziemniaczanych na slodko?

z powidłami.... mniodzio :-)

gdaMa

1. Data: 2004-08-26 17:02:58

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z powidłami.... mniodzio :-)
> gdaMa

Musze wyprobowac. Nie wpadlam jeszcze na taki zestaw :)
Pozdrawiam.
Basiek.

Jak przyrzadzac kanapki w tosterze?
Śliwki, śliwki, śliwki + spirytus