pojemniczki na przyprawy

1. Data: 2004-08-22 18:08:49

Temat: pojemniczki na przyprawy
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów widział ostatnimi czasy w Warszawie
pojemniczki na przyprawy? Chodzi mi o takie same w jakich kiedyś chrzan
sprzedawano (kwadratowa postawa, wieczko plastikowo-szklane okrągłe).

Kiedyś można było kupić na byle bazarze. Od jakiegoś roku niestety
nie widziałam a potrzebuję z 10 sztuk.

--
Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Pandora's star", "Omega", "Absolution Gap"

1. Data: 2004-08-22 18:31:03

Temat: Re: pojemniczki na przyprawy
Od: "Eda" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów widział ostatnimi czasy w Warszawie
> pojemniczki na przyprawy? Chodzi mi o takie same w jakich kiedyś chrzan
> sprzedawano (kwadratowa postawa, wieczko plastikowo-szklane okrągłe).

Nie jestem z Warszawy, ale w swoim mieście takie pojemniki kupiłam w sklepie
"Wszystko po 4 zł". Kosztowały po 2 zł za sztukę.
EDA

1. Data: 2004-08-23 09:43:11

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupuje musztarde/ chrzan / ketchup w takich pojemniczkach
a pozniej ziolka w nich przechowoje.....

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@k...foobar.pl> napisał w
wiadomości news:pan.2004.08.22.18.08.47.423551@kufel.foobar.pl.
..

1. Data: 2004-08-23 12:45:31

Od: "marta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Magdalena Fabrykowska Młotek
> Obecnie czytane: "Pandora's star", "Omega", "Absolution Gap"

ja we wszelkie pojemniczki do przypraw, sosow, kasz, makaronow etc
zaopatruje sie w ikei lub w innych marketacj (np tzw dekoratorskich).
czasami trafia sie na jakies przystepne ceny slicznych cudeniek.

zycze powodzenia w poszukiwaniach
marta

1. Data: 2004-08-23 17:32:16

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Aug 2004 20:31:03 +0200, Eda wrote:

> Nie jestem z Warszawy, ale w swoim mieście takie pojemniki kupiłam w sklepie
> "Wszystko po 4 zł". Kosztowały po 2 zł za sztukę.
> EDA

Dzięki za pomysł. Zwiedziłam wszystkie sklepy po 5 złotych (stolica
jak widać droga). W jednym rzeczywiście znalazłam (wykupiłam zapas).

--
Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "The Regiment", "Omega", "Absolution Gap", "Zobaczyć Lankhmar i

Jak zrobić ciasto na gofry
Jaki alkohol z brzoskwin i sliwek?
Zamarynowane mieso - mozna mrozic?
Co z moją lodówką?