Co z moją lodówką?

1. Data: 2004-08-22 06:50:48

Temat: Co z moją lodówką?
Od: "Monika" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewiozłam niedawno 9 letnią lodówko zamrażarkę Polar z jednego mieszkania
do drugiego. Przed podróżą spisywała się bez zastrzeżeń. W nowym miejscu
jest już 4 dni i nadal nie może się odpowiednio schłodzić. W komorze lodówki
jest 10-13 stopni (wcześniej 5-7 st.), a komorze zamrażarki ok. - 20 st.
(czyli po staremu). Zaznaczam, że jest jeden wspólny agregat. Czy coś mi
siadło, czy powinnam uzbroić się w cierpliwość?
Z góry wielkie dzięki!

1. Data: 2004-08-22 07:07:59

Temat: Re: Co z moją lodówką?
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (czyli po staremu). Zaznaczam, że jest jeden wspólny agregat. Czy coś mi
> siadło, czy powinnam uzbroić się w cierpliwość?

Prawdopodobnie lodówka przewożona była poziomo, niestety tego typu
urządzenia należy transportować w pozycji pionowej, max 30 stopni odchylenia
od pionu. Inaczej przed włączeniem musi postać 2 doby zanim freon spłynie do
agregatu.
Pozdrawiam
Kri$ P

--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

1. Data: 2004-08-24 08:24:10

Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (czyli po staremu). Zaznaczam, że jest jeden wspólny agregat. Czy coś mi
> siadło, czy powinnam uzbroić się w cierpliwość?

może to też być powodem słabszej wentylacji z tyłu lodówki niż w poprzedmin
miejscu.

Artek

1. Data: 2004-08-24 10:40:26

Od: "aaa" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy jak ją przewoziłeś, na leżąco czy w pionie?

1. Data: 2004-08-31 14:52:16

Od: "Monika" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To zależy jak ją przewoziłeś, na leżąco czy w pionie?
>
> Użytkownik "Artek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> poprzedmin

Lodówkę przewiozła ekipa, która zajmuje się transportem tego typu sprzętu.
Jak transprtowali dokładnie nie wiem. Co do wentylacji to ma lepszą niż
miała (na 100%). :)
Ale szczerze mówiąc teraz z nią mam już inny problem. Po interwencji pana,
który zna się na lodówkach i pralkach tego typu (pracował kiedyś w firmie
produkującej ten sprzęt), lodówka mrozi. Osiąga temperaturę -2 stopnie.
Niestety nie wyłącza się sama, a czas schładzania jest długi. Więc co jej
jest??
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-08-31 16:15:04

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@n...pl>
[...]
> Niestety nie wyłącza się sama, a czas schładzania jest długi. Więc co
jej
> jest??

Ten pan [jak podejrzewam] najprawdopodobniej zablokował termostat
[blaszkę z bimetalu] np. zapałka i dlatego lodówka chodzi na okrągło.
Musisz się dobrać do termostatu i ... lepiej jednak wymienić go na nowy.
Do tego czasu możesz odłączać lodówkę co jakiś czas od sieci wyjmując
wtyczkę z kontaktu. Inaczej grozi to przegrzaniem agregatu.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.