aronia w cukrze?

1. Data: 2004-08-22 06:33:22

Temat: aronia w cukrze?
Od: "clou" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do dyspozycji kilka kilogramow aronii. Slyszalam ze przepyszna jest taka
w cukrze i mozna ja dlugo przechowywac. Niestety nie mam przepisu. Moze
macie jeszcze inne przepisy - kompociki, konfiturki....
Z gory dziekuje :)

Pozdrawiam
marta

1. Data: 2004-08-22 06:48:31

Temat: Re: aronia w cukrze?
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik clou napisał:

> Mam do dyspozycji kilka kilogramow aronii. Slyszalam ze przepyszna jest taka
> w cukrze i mozna ja dlugo przechowywac. Niestety nie mam przepisu. Moze
> macie jeszcze inne przepisy - kompociki, konfiturki....

Ostatnio bedąc na Podlasiu zostałam ugoszczona aroniówką. Do jagód
aronii dodano liście wiśni, niestety nie znam szczegółów procederu
twórczego. Natomiast znam efekt - znakomity, ja wykorzystałabym właśnie
w ten sposób aronię, o przepis prosząc Google lub dzwoniąc na Podlasie :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-08-23 09:26:11

Od: "Marzolena Zawojska" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja tylko znam:
konfitury z aronii
marmolade z aronii
sok z aronii
dzem z aronii i jablek
manama

1. Data: 2004-08-23 20:45:56

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo oto przepis na ARONIOWKE

30lisci wisni z ogonkami, 2 l.wody,400owocow aronii.
Wszystko zagotowac,od momentu wrzenia gotowac 20 min. Nastepnie ostudzic i
odcedzic, owoce z liscmi wydusic/najlepiej w rekawiczkach/ .
Dodac 2 kwaski cytrynowe,1 kg. cukru,ponownie zagotowac, ostudzic.
dodac 1 l. spirytusu.

Sok z aroni z liscmi wisni tez wychodzi pyszny dzieciaki tylko taki pija
a aroniowka wspaniale zima rozgrzewa.

Sara

Świeża bazylia - pomocy...
pierogi po raz pierwszy
Do Magdy Bassett
ryba tamboril
co dobrego z ziemniakow z uzyciem patelni?