Zima obnażyła bezsens elektryków ?

1. Data: 2023-01-21 22:12:11

Temat: Zima obnażyła bezsens elektryków ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://prawy.pl/117335-zima-obnazyla-slabosc-elektr
ycznych-samochodow/

,,Ostatnio miejski autobus w Katowicach wzbudził śmiech internautów, kiedy w
100% elektryczny pojazd zostawiał za sobą czarny dym, bo miał równocześnie
włączony silnik diesla, odpowiedzialny za ogrzewanie. W Europie pierwszy
raz jest tak wiele elektryków i wielu kierowców na własnej skórze, przy
pierwszym ataku przymrozków, przekonało się, że spadek zasięgu ich
samochodu drastycznie spadł pod wpływem dość niskiej temperatury.(...)

(...) Jak donosi portal Fleetpoint akumulatory niektórych popularnych
pojazdów elektrycznych zmniejszają zasięg nawet o 52% przy -5 stopniach
Celsjusza. Oznacza to, że są oni w stanie przejechać o połowę krótszą
drogę, a przecież nie mówimy o poważnych mrozach!

(...)szczególnie w Polsce, mamy znacznie więcej problemów: mało stacji
ładowania, kolejki do nich, długi czas ładowania, podawanie przez
producentów zaniżonych zasięgów.

(...)Według Norweskiej Federacji Samochodowej (NAF), która przeprowadziła
test, samochody elektryczne mają średni spadek zasięgu wynoszący blisko 20%
w zimie.
Polacy mieszkający w Norwegii donoszą, że w kraju tym, w którym
elektrycznych samochodów sprzedaje się już więcej niż spalinowanych, a
stacje ładowania stawia się gęsto, po przyjściu mrozu można było zobaczyć
sporo elektryków porzuconych na poboczu drogi."

A nie mówiłam, że to g...o to pic na wodę? Kto to kupił, tego nacięli na kasę
aż piszczy . Ale dobrze wam tak, bo co prawda głupota nie boli, ALE
KOSZTUJE ???

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-21 23:08:55

Temat: Re: Zima obnażyła bezsens elektryków ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> (...)szczególnie w Polsce, mamy znacznie więcej problemów: mało stacji
> ładowania, kolejki do nich, długi czas ładowania, podawanie przez

Zawyżonych, oczywiście - ewidentny lapsus słowny.

> [...]
>
> A nie mówiłam, że to g...o to pic na wodę? Kto to kupił, tego nacięli na kasę
> aż piszczy . Ale dobrze wam tak, bo co prawda głupota nie boli, ALE

Ba :)

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Sejmiki szlacheckie ?
Schemat smoleński się sprawdza.
Kwach.