Zimowo jest

1. Data: 2006-12-10 15:35:56

Temat: Zimowo jest
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy zimę -przedzimie? późną jesień? - no dokładnie nie wiem co. Ale tak: w
ogrodzie prawie nic nie rośnie, krzewów mimo wszystko ciąć nie będę, bo może
jednak przymrozi, siać nie będę, grabienie właściwie skończone, na kopczyki
i okrywy ewidentnie za wcześnie. Gdyby komuś nudziło się podobnie jak mnie,
to może spróbować wdać się w zagadki roślinne na www.liliowce.pl. Dużo czasu
pochłania, ale zabawa przednia. Pewnie komuś z PKWŁ albo północy na
storczykach nie zależy:), ale szanse są równe.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2006-12-10 21:31:07

Temat: Re: Zimowo jest
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Mamy zimę -przedzimie? późną jesień? - no dokładnie nie wiem co. Ale tak: w
> ogrodzie prawie nic nie rośnie, krzewów mimo wszystko ciąć nie będę, bo może
> jednak przymrozi, siać nie będę
Posiej marchewkę - będziesz miała wczesną na wiosnę :-)

3. Data: 2006-12-10 23:33:04

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może
> jednak przymrozi, siać nie będę, grabienie właściwie skończone, na

Na spacery po ogrodzie ani za wczesnie ani za pozno :)
A trawa zawsze rosnie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2006-12-11 10:03:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Mamy zimę -przedzimie? późną jesień? - no dokładnie nie wiem co. Ale tak: w
> ogrodzie prawie nic nie rośnie,

Zmień okulary, rosnie i to wiele;

> krzewów mimo wszystko ciąć nie będę, bo może jednak przymrozi,

;-)

> siać nie będę,

;-)

> grabienie właściwie skończone, na kopczyki i okrywy ewidentnie za wcześnie.

Zbędne.

> Gdyby komuś nudziło się podobnie jak mnie, [...] ale szanse są równe.

Myślisz, że ten Pan z PKWŁ (pozdrowienia) ochłodzi klimat?
:-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-12-11 10:41:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zmień okulary, rosnie i to wiele;

A skąd wiesz, skoro nie widziałeś?

> Zbędne.

Tego też nie wiesz...

> Myślisz, że ten Pan z PKWŁ (pozdrowienia) ochłodzi klimat?
> :-)

Znikając? Rzadziej oddychając i zmniejszając ilość wydzielanego do atmosfery
dwutlenku węgla? Innymi nieznanymi sposobami łącznie z zaklinaniem? Wszystko
jest możliwe:)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2006-12-11 12:07:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> tak: w
> A skąd wiesz, skoro nie widziałeś?

Nie muszę widzieć, jestem człowiekiem sensytywnym, wystarczy, że pomyślę
o Tobie a w tym czasie jeśli Ty myslisz o czymś to ja już wiem co masz
na myśli. Wnikanie w Twoje myśli ograniczam jedynie do Twojego ogrodu.
Znam i stosuję zasady etyki.

> Tego też nie wiesz...

Wiem, (że nie wiem)!
[Sprawdź - jaka bedzie zima - co pisałem bodajże w październiku].

> Znikając? Rzadziej oddychając i zmniejszając ilość wydzielanego do atmosfery
> dwutlenku węgla? Innymi nieznanymi sposobami łącznie z zaklinaniem? Wszystko
> jest możliwe:)

Sugerujesz, że trzeba Mu podesłać jakąś karetkę reanimacyjną z Tabulonem?
Z Łodzi blisko mają.
:-(
Albo ... kurde przecież ma u siebie tyle przeciw-depresyjnych roślin?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-12-11 17:34:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Basia Kulesz napisał(a):

Basiu, obudź się, jeszcze nigdy nie byłas tak chaotyczna.
Szacunek przed uczoną głową.
pozdr. Jerzy

Summa summarum w moim ogrodzie
PYTANIE