Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.

11. Data: 2013-11-15 23:20:38

Temat: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako›Ä‡ materiału.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Nov 2013 23:07:10 +0100, Irokez napisał(a):

> Tak OT odnośnie "drożej=czy lepiej", oglądam sobie baterie, i znajdź
> różnice :) (sklepu nie reklamuję, po prostu w porównywarkach nie ma
> wymiarówki)
> http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501-000-c
hrom.html
> <link:http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501
-000-chrom.html>
> http://www.agdstyle.pl/bateria-teka-inca-chrom.html
> <link:http://www.agdstyle.pl/bateria-teka-inca-chrom
.html>

Dla mnie to ta sama bateria. A różnica? No jest - stopień traktowania
klienta jak barana...
--
XL

12. Data: 2013-11-16 01:25:50

Temat: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako??ć materiału.
Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <1v22gro2qkjwv$.uq0gw7ykd8vm$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> I na pewno z grubszej
> blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia jest.

Po kilku latach (dwu -trzech??)przyjrzałem sie dokładniej wnętrzu bębna
pralki marki Wheerpool.
Zadziwiły mnie jakięś dziwnie nieregularne odbyski na powierzchni.
Nie "prałem" w niej młotków czy kowadeł kowala.....
Jakieś tramki ze dwa, trzy razy?? adidasy???
a na bębnie wgniecenia jak po młotku.....

Taki to ci materiał, jak błonka banki mydlanej, tyle ino, by nie pęklo..

--
Pozdr. Z_D
____________________

13. Data: 2013-11-17 19:55:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Nov 2013 00:25:50 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> [...]
> a na bębnie wgniecenia jak po młotku.....
>
> Taki to ci materiał, jak błonka banki mydlanej, tyle ino, by nie pęklo..

A oglądałes kiedyś "pod światło" latarki dzisiejszą blachę dachową
tłoczoną? - warto...
--
XL

14. Data: 2013-11-23 03:08:21

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <10nzo2v9s8gvj$.af16s7ffhnxt.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> A oglądałes kiedyś "pod światło" latarki dzisiejszą blachę dachową
> tłoczoną? - warto...

Nie, ale skoro sugerujesz... to OK :)
poogladam :)

--
Pozdr. Z_D
____________________

15. Data: 2016-08-23 22:46:27

Temat: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Friday, November 15, 2013 at 7:45:33 PM UTC+1, Irokez wrote:

> [...]
> Przetłoczenia usztywniające w blaszce też nie pomagają w utrzymaniu
> czystości. Trzeba brać cifa, szczotkę i jechać. Mikrotekstura daje tylko
> tyle że nie rzucają się w oczy tak bardzo wszystkie rysy jakie powstają
> podczas użytkowania. Brzegi zlewu są polerowane i blask straciły jako
> pierwsze. Cenę ta blaszka też nie ma niską nawet teraz.
>
> Zaryzykuję Schocka, gładki w dotyku ten Cristadur, więc może dłużej
> wytrzyma. Wybrałem prostszy model bez udziwnień (MONO) więc powinien się
> łatwiej czyścić. No i tańszy od blaszanej Teki CUADRO jakbym miał

Cześć,
czy zakup Schocka Mono się opłacił? Cristadur się sprawdza?

A.

16. Data: 2017-05-02 13:06:04

Od: s...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

Firma Schock wynalazła zlewozmywaki konglomeratowe 30 lat temu. i są liderem na
rynkach światowych, nawet Franke kupiło od nich technologię produkcji.
https://hansloren.pl/Zlewozmywaki-granitowe/Zlewozmy
waki-1-komorowe/SCHOCK

Zatem wybór zdecydowanie pada na Schocka

17. Data: 2020-03-03 19:50:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmatowienie to biorę tańszy (o Franke trochę takich opinii znalazłem o
> Cristadur jest mało) bo mi zostanie na wymianę na nowy za rok.

Mam zlew Schock kolor grafitowy, nie ma żadnych śladów użytkowania, zacieków czy
zarysowań, także zastanawiam się nad zakupem takiego samego w kolorze Alpina- moze
ktoś ma i moze sie wypowiedziec? Z góry dzięki.

18. Data: 2021-12-19 21:41:14

Od: Barbara Nowak <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam schock grafit cristadur
i jest super mam juz 7 lat i wyglada jak nowy :)

PayPal Cheap Moncler down Jackets Moncler shoes t-shirts www.Buy-Good-Goods.com
pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania
Mieszkanie w bloku/blok ogrzewany gazem -koszty?
Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?