Żłobek dla Maluszka - za i przeciw!

1. Data: 2007-03-13 06:59:11

Temat: Żłobek dla Maluszka - za i przeciw!
Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Bardzo proszę o opinie na temat żłobków, ogólnie żłobków. Jak oceniacie ich
funkcjonowanie?
Czy lepszym pomysłem jest oddać dziecko pod opiekę pani w żłobku czy tez
lepiej pozostawić w domu z nianią i dlaczego akurat takie rozwiązania
proponujecie?
Jestem Mamą 4-miesięcznego Mateuszka już niedługo będę musiała wrócić do
pracy.
Mam ogromny dylemat. Boje sie zarówno jednego rozwiązania jak i drugiego.

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2007-03-13 08:37:43

Temat: Re: Żłobek dla Maluszka - za i przeciw!
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@n...pl> napisał(a):

> Bardzo proszę o opinie na temat żłobków, ogólnie żłobków.

Moja opinia o żłobkach jest generalnie taka, że to NIE TA GRUPA (->
pl.soc.dzieci).

--
JoP

bronić się przed zmęczeniem[ tylko dla kobiet?] ;)
Kochanka zapłaci odszkodowanie zdradzanej żonie
kobieta ,dziecko-350.000 pl
Re: Nie wolno dać klapsa dziecku aby go skarcić.
Forum na temat zdrady.