Zlosliwosc.

1. Data: 2000-11-19 22:31:33

Temat: Re: Zlosliwosc.
Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlena Lipinska"

> To nie od pory roku zalezy.
>
> /.../ Wycielam bo znam takie osoby i jakos zyje nie bedac wobec nich
wredna.

Jestes Aniolem. (od anielska cierpliwosc)
Podziwiam. Byla jakas swieta Marlena ?

> No wlasnie, powinienes miec jakies ludzkie odruchy i mu wspolczuc.

Wspolczuje. Naprawde. Wspolczuje jemu.
Wspolczuje sobie (bo czasem mam ochote zrobic to co ten pies ;-) .
Najbardziej jednak zal mi zwierzecia. Sa lepsze niz ludzie.

>Czasem zwierze jest jedynym przyjacielem czlowieka i darzy sie go
miloscia.

Troche masz racje, a troche nie. Z moich obserwacji wynika, ze wiekszosc
ludzi traktuje
zwierzeta jak zabawki.

[...]
> samobojstwo rzucajac sie

> Co Ty mowisz - Pfuj.

Mowie szczerze co mi przyszlo wtedy do glowy.

Dzieki. Laskawa jestes.

Gladiator.

1. Data: 2000-11-19 22:49:35

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Radetzky"

> KTOS CI W RODZINIE UMARL? TO DLATEGO ZE BEDZIE MIAL CIEBIE DOSC

Owszem umarl. Wiesz co ... W tym momencie mnie oswiecilo. Chyba juz wiem
dlaczego tak sie zachowalem. Umarla mi babcia. Wykonczyl ja moj
dziadek. Domyslasz sie w jaki sposob !?
Wlasnie.

> A JAK NIE UMARL TO PEWNIE JESZCZE KIEDYS UMRZEEEEEEEE :))))))))))))

Smierc ? Ludzka rzecz.

> ROTFL :))))))))))))))))))
>
> HAHHAHAHAHAHAHHAHAH
> BUCHAHCHAHACHCHAHHCA

[...]

Tego smiechu to sie boje.
Jakis taki ... niezdrowy ?

Gladiator.

1. Data: 2000-11-19 23:08:27

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moncia"

> Widac, ze masz wyrzuty sumienia. Patrzac w druga strone - czy ten zrzeda
> miewa czasami wyrzuty, ze zatruwa zycie otoczeniu?

Watpie.
Co do moich wyrzutow sumienia ...
Nie do diabla nie mam wyrzutow sumienia.
Zawsze staralem sie z wszystkimi zyc w zgodzie.
Jak mialem powiedziec cos zlego, wolalem ugryzc sie w jezyk. W koncu mam
dosc przepraszania, ze zyje.

> Kazdy posiada ciemna strone duszy.
>
> Ale nie kazdy zdaje sobie z tego sprawe, co wydaje mi sie dwukroc
gorsze...

Zeby zaczac sie leczyc trzeba najpierw zdac sobie sprawe, ze jest sie
chorym.

Gladiator.

1. Data: 2000-11-20 00:28:04

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Gladiator" <b...@p...onet.pl>

>Oczywiscie. Lubie zwierzeta. Sa lepsze niz ludzie.
W smaku ? :-))))
>Pewnie masz racje. Coz moge powiedziec na swoje usprawiedliwienie ? Facet
jest tak uciazliwy, ze byc moze moja psychika odreagowuje w ten sposob
stres. Przypomnij sobie MASH.
Nie wiem czemu, ale nie mogę ścierpieć tych bzdur.

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

1. Data: 2000-11-20 06:03:38

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Nov 2000 23:49:35 +0100, "Gladiator"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Tego smiechu to sie boje.
>Jakis taki ... niezdrowy ?

Ha, __dokladnie__. W sama 10 trafiasz!

Ale ktos smial sie z kogos innego przede mna.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-11-20 06:11:23

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Gladiator na pl.sci.psycholigia napisal:
wrote in message <8v9rht$o5b$1@news.tpi.pl>...

>Jestes Aniolem. (od anielska cierpliwosc)

Tylko mam podciete skrzydla.

>Podziwiam. Byla jakas swieta Marlena ?

Nie. Moje imie jest skladanka Maria + Magdalena. Wiadomo jakie byly.

>Wspolczuje. Naprawde. Wspolczuje jemu.
>Wspolczuje sobie (bo czasem mam ochote zrobic to co ten pies ;-).

Nie Ty jeden masz dosc, wiedz ze sa ludzie ktorzy maja gorzej. To malo
pocieszajace, ale daje sile.

>Najbardziej jednak zal mi zwierzecia. Sa lepsze niz ludzie.

Owszem.

>miloscia.
>Troche masz racje, a troche nie. Z moich obserwacji wynika, ze wiekszosc
>ludzi traktuje zwierzeta jak zabawki.

Szczegolnie w Stanach Zjednoczonych. Moze jednak lepiej je rozpieszczac niz
bic.

>[...]
>Mowie szczerze co mi przyszlo wtedy do glowy.

No juz dobrze.

>Dzieki. Laskawa jestes.

Eeee taaaam.

Cieplo pozdrawiam :)
Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-11-20 17:05:50

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie. Lubie zwierzeta. Sa lepsze niz ludzie.

Użytkownik "Plonk"

>W smaku ? :-))))

OK. Skoro poruszyles ten temat.
W Kantonie jest bazar, na ktorym mozna kupic kazde zwierze. Cel :
konsumpcja. Mialem na rekach mala malpke. Miala takie ludzkie oczy.

>Nie wiem czemu, ale nie mogę ścierpieć tych bzdur.

Bzdury ? Zycie. O co Ci chodzi ?
O faceta ? Moze jestes tez takim zrzeda i czepiasz sie wszystkiego ? Tu Cie
boli ? O psa ?
O wspolczucie ? A co ty kurwa wiesz o wspolczuciu ;-)
Moze za duzo w zyciu widzialem ?
Okaleczone dzieci, tredowaci i zebracy zdychajacy
na ulicy jak zwierzeta. (Indie) Male czaszki dzieci
z dziurami od uderzen motyka, albo maczeta.
(Kambodza) Dziewczyne, ktora chciala mi sie oddac za pare groszy, zeby miec
za co wyzywic
swoje dzieci. Wzrok dzieciaka, ktoremu rzucilem
10 bath ( ok. jednego zlotego ). Nigdy w niczyich
oczach nie widzialem takiej radosci. Boze, przeciez to byla tylko zlotowka.
Ty chcesz bym ronil lzy nad jakims psem, ktorego w zyciu na oczy nie
widzialem ? Wspolczul facetowi, ktory ciagle biadoli jak mu to jest zle i
jakie zycie jest ciezkie ? Moze nie potrafie ?
Bzdury?

Gladiator.

1. Data: 2000-11-20 18:12:11

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Radetzky"

> Ha, __dokladnie__. W sama 10 trafiasz!
> Ale ktos smial sie z kogos innego przede mna.

Noooo. Niby racja, ale nie tak. Brrrr.

Gladiator

1. Data: 2000-11-20 20:56:26

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Nov 2000 19:12:11 +0100, "Gladiator"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Noooo. Niby racja, ale nie tak. Brrrr.

Nie wiadomo, moze bardzo sie zzyl z tym pieskiem. A zmiazdzyli go na
jego oczach. Skowyt, konanie, niesienie trupa przez cale miasto, a Ty
chciales sie smiac :((((

1. Data: 2000-11-20 22:59:29

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Gladiator" <b...@p...onet.pl>

>W Kantonie jest bazar, na ktorym mozna kupic kazde zwierze. Cel :
konsumpcja. Mialem na rekach mala malpke. Miala takie ludzkie oczy.
A co z tego miałoby właściwie wynikać ?
>Bzdury ? Zycie. O co Ci chodzi ?
O MASH :-)))

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

male pytnie
Bycie glupcem
Jestem Nowy
Olbrychski w Zachętcie
Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!