Zlosliwosc.

1. Data: 2000-11-21 17:34:13

Temat: Re: Zlosliwosc.
Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Radetzky"

> Nie wiadomo, moze bardzo sie zzyl z tym pieskiem. A zmiazdzyli go na
> jego oczach. Skowyt, konanie, niesienie trupa przez cale miasto, a Ty
> chciales sie smiac :((((

Masz racje. Czasami tak jest, ze pojawiaja sie jakies mysli, reakcje , z
ktorymi wlasciwie sie nie utozsamiamy. To tak jak w niektorych kreskowkach
pojawia sie na twoim ramieniu taki diabelek i szepcze ci do ucha zle
rzeczy.
Pytanie. Stlamsic to w sobie, czy pofolgowac wyobrazni i dac upust tym
negatywnym emocjom ?

Gladiator.

1. Data: 2000-11-21 17:34:39

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marlena Lipinska"

> Nie. Moje imie jest skladanka Maria + Magdalena. Wiadomo jakie byly.

Hmmm. Gdyby byly jedna kobieta bylyby idealem.
;-)) Masz szanse :-))

> Nie Ty jeden masz dosc, wiedz ze sa ludzie ktorzy maja gorzej. To malo
> pocieszajace, ale daje sile.

Wiem. Az za dobrze. Dlatego wkurza mnie kiedy ktos lamentuje bez powodu.
Jest jednak cos gorszego. Taki nastroj sie udziela otoczeniu.
Kiedy lapie sie na tym, ze zaczynam z byle glupstwa robic afere jest mi
wstyd. Bardzo wstyd.
:-((((

Gladiator.

1. Data: 2000-11-21 17:47:09

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> napisał w wiadomości
"Gladiator" <b...@p...onet.pl>

W Kantonie jest bazar, na ktorym mozna kupic kazde zwierze. Cel :
konsumpcja. Mialem na rekach mala malpke. Miala takie ludzkie oczy.

> A co z tego miałoby właściwie wynikać ?

To co nam wydaje obrzydliwe i nie do przyjecia dla innych moze byc norma.
Czy nalezy ich za to potepiac ? Oni przeciez nawet nie zdaja sobie sprawy,
ze w naszym systemie wartosci to co zlego. Nie usprawiedliwiam ich. Tak po
prostu jest.

>O MASH :-)))

Ach. Przyszla mi do glowy taka analogia bo lubilem ten serial i wydaje mi
sie, ze rozumialem tych facetow. Czasem jedynym antidotum i ucieczka przed
tym by nie wyladowac u czubkow
jest wlasnie smiech. Tak to dziala. A skoro jestesmy przy filmie to dam
przyklad " Zycie jest
piekne" , "Zywot Braiana" (ostatnia scena, faceci
wisza na krzyzach i podspiewuja sobie, ze nalezy
zawsze szukac jasniejszej strony zycia) czy chocby wlasnie MASH.

Gladiator.

1. Data: 2000-11-22 17:45:37

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Nov 2000 18:34:13 +0100, "Gladiator"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Pytanie. Stlamsic to w sobie, czy pofolgowac wyobrazni i dac upust tym
>negatywnym emocjom ?

Jak pofolgowac to spodziewac sie sankcji spolecznych. Conajmniej
uznania za ignoranta / cynika.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-11-22 20:10:40

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Radetzky" < >

> Jak pofolgowac to spodziewac sie sankcji spolecznych. Conajmniej
> uznania za ignoranta / cynika.

Well. Jakos przezyje. ;-)

Gladiator

1. Data: 2000-11-23 06:49:58

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Gladiator na pl.sci.psychologia napisal:

>Hmmm. Gdyby byly jedna kobieta bylyby idealem.
>;-)) Masz szanse :-))

Ja idealem bue fuj paskudztwo ;-)) Szansa jest zawsze :-))

>Wiem. Az za dobrze. Dlatego wkurza mnie kiedy ktos lamentuje bez powodu.

Dla niego to jednak powod skoro lamentuje.

>Jest jednak cos gorszego. Taki nastroj sie udziela otoczeniu.

Fakt, moze tak byc.

>Kiedy lapie sie na tym, ze zaczynam z byle glupstwa robic afere jest mi
>wstyd. Bardzo wstyd. :-((((

No juz sie nie wstydz :-))

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

male pytnie
Bycie glupcem
Jestem Nowy
Olbrychski w Zachętcie
Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!