Złote aury przed oczami-pomocy!

1. Data: 2006-01-07 22:37:40

Temat: Złote aury przed oczami-pomocy!
Od: "Ewka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Leczę się od kilku miesięcy na nerwicę, niestety chyba z marnym
skutkiem. Miewałam napady lęku i paniki. Obecnie lęk się zmniejszył, ale
nadal jest. Dziś dopadła mnie złota aura po prawej stronie (prawe oko?)
głowy. Gdy zamknę oczy aura nadal jest, bardzo się zdenerwowałam i aura
minęła a ja jestem cała wystraszona. Ostatnio takie błyski miałam 2 lata
temu przez ok. 5 dni, a potem minęło. Nie cierpiałam wtedy jeszcze na
nerwicę. Mam wrażenie, ze aura nie ma nic wspólnego z oczami, bo jak zamknę
jedno to nadal widzę ją drugim. Po całym ataku, jest mi bardzo zimno i
jestem słaba, rozgrzewałam się pod kołdrą i w rękawiczkach. Przy tym
ciśnienie mam w miarę normalnę 105/70. Co robić? Co to może być? Może do
neurologa?
Ewka.

2. Data: 2006-01-08 08:33:43

Temat: Re: Złote aury przed oczami-pomocy!
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem słaba, rozgrzewałam się pod kołdrą i w rękawiczkach. Przy tym
> ciśnienie mam w miarę normalnę 105/70. Co robić? Co to może być? Może do

wskazana pelna diagnostyka w kierunku zaburzen krazenia - internista, spec.
chorob naczyniowych, potem neurolog i okulista.

pozd.

casus

Pytanie do ortopedy
Kraków vs Warszawa, no może jeszcze Łódź i Katowice
Proszę o rad
Jakie masci na swiad w okolicach sluzowki?
pytanie o miesiączkę