Zmywarka BOSH - pytanie

1. Data: 2005-10-16 08:51:51

Temat: Zmywarka BOSH - pytanie
Od: nelson <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Czy ktoś używa może zmywarki BOSH SGS53E12EU ??
( http://www.mfe.pl/index.php?CMD=SHOW_DET&ID=2612&IDP
=20 )

Czy to dobry wybór, czy jest warta swej ceny ??
Jaką metodą ta suszarka suszy naczynia, klasyczną czy kondensacyjną ??

Ew, co polecacie w podobnej cenie ??

Z góry dzięki za odpowiedzi.

nelson
www.piotrmedela.anv.pl

2. Data: 2005-10-16 09:22:36

Temat: Re: Zmywarka BOSH - pytanie
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś używa może zmywarki BOSH SGS53E12EU ??
> ( http://www.mfe.pl/index.php?CMD=SHOW_DET&ID=2612&IDP
=20 )

Przeciętna. Oczywiście suszy klasycznie, bo nie ma wymiennika ciepła.
Z resztą zmywarki Boscha z wymiennikiem to nie za takie pieniądze.

3. Data: 2005-10-16 16:48:11

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
=20 )

> Przeciętna. Oczywiście suszy klasycznie, bo nie ma wymiennika ciepła.
> Z resztą zmywarki Boscha z wymiennikiem to nie za takie pieniądze.

a ja napisałem do Ciebie na priva pytanie o zmywarki...
a) dostałeś i odpowiesz
b) dostałeś ale nie masz czasu na odpowiedź
c) nie dostałeś

?

rokko

4. Data: 2005-10-16 17:20:38

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wersja c

Ale co robisz z tego jakieś tajemnice? Wal śmiało. Mnie jest wszystko jedno
jaką droga odpowiadam (jeżeli w ogóle odpowiadam :)

5. Data: 2005-10-17 17:46:55

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co robisz z tego jakieś tajemnice? Wal śmiało. Mnie jest wszystko
jedno
> jaką droga odpowiadam (jeżeli w ogóle odpowiadam :)

mój post ma tytuł "zmywarka - problem z wyborem.." i jest z 16 października.
godzina 19:48
daj znać "czy wogóle odpowiesz", bo jeśli "nie" to nie będę przeciągał
decyzji w nieskończoność i zdam się na intuicję (a tą, niestety, mam
słabą... :( )

rokko

Ogrzewacz przeplywowy wody Junkers czy Vaillant ?
jak ocieplić pleśniejącą ścianę?
pralka,ale inaczej:)
robot z programu Pascal -gotuj
Czy ktos uzywa tego typu ogzrewanie czeskiej firmy Mora