Zmywarka Whirpool lub inna

1. Data: 2003-06-24 08:36:02

Temat: Zmywarka Whirpool lub inna
Od: "Beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić zmywarkę, jedyna rzecz, na której mi zależy oprócz niskiej
ceny to szerokość 60 cm.
Zobaczyłam jedną: Whirpool ADP 532.
Ma klasę B, więc nie tak źle, ale ma tylko jedną temperaturę: 55 st, mam
pytanie czy7 to starczy, bo raczej zmywarki maja dwie temperatury.

Może polecicie mi coś innego?

Beata

1. Data: 2003-06-24 21:41:15

Temat: Re: Zmywarka Whirpool lub inna
Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Ma klasę B, więc nie tak źle, ale ma tylko jedną temperaturę: 55 st, mam
> pytanie czy7 to starczy, bo raczej zmywarki maja dwie temperatury.

Raczej nie wystarczy. Moja zmywarka ma 4 temperatury. Czasami uzywam
najniższej tylko do przepłukiwania, kiedy indziej znowu najwyższej do
najbardziej zabrudzonych rzeczy, a ajk mam mniej brudne to ich tak bardzo
nie podgrzewam. Zmywarka to Whirlpool - niestety teraz nie pamiętam modelu.

Qba

1. Data: 2003-06-26 07:27:28

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Beata (b...@o...pl) dostałam taką:

> Ma klasę B, więc nie tak źle, ale ma tylko jedną temperaturę: 55
> st, mam pytanie czy7 to starczy, bo raczej zmywarki maja dwie
> temperatury.

Moja ma też jedną. Na codzień zupełnie mi wystarcza. Okazjonalnie
jedynie tęsknię za programem hard, ale nie wiem czy byłby wart wyższej
ceny. No może jakbym miała to używałabym częściej niż teraz mi tego
brakuje, ale to ciężko powiedzieć.
No ja musiałam iść na dość ostry kompromis z ceną urządzenia, wymiarami
i wyglądem. Mogłam ostatecznie wybrać taka, albo wcale. Jeśli nie masz
takich ostrych kryteriów:-), to warto się zastanowić nad wyborem czegoś
bardziej złożonego. A jak nie to i ta się sprawdzi.
--
Pozdrawia Monika
GG 51726

wymiana okien - firmy
gładź gipsowa, wyrównywanie krzywych ścian - czy trudne?
Rolety na okna plastikowe.
kratka kominkowa - uszczelnienie
nie uzywane biurko komputerowe