gazowe bojlery - czy warto?

1. Data: 2003-06-24 10:30:25

Temat: gazowe bojlery - czy warto?
Od: "joanna_w" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem u Was po raz pierwszy i chyba nie ostatni:) bo 15.07
zaczynamy REMONT:)) a już widzę, że będziemy mogli skorzystać
z niekrórych wątków (wylewki pod panele).
Mamy największy problem z łazienką a konkternie z piecykiem
jest to stary trup - z "wajchą" a łazienka maluśka i chcielibyśmy
wszelkie podgrzewacze umieścić w kuchni. I teraz pytanko czy
warto, czy wystarczy bojler-kucioł ok 75 litrów i czy takowy mozna
obudować tylko po bokach meblami.
Myslieliśmy też o elektrycznym - ale z opowieści teścia, który ma tylko
30 l - Atlantica wynika, ze to strasznie drogie do "kąpania" i nas
pożrą opłaty - zwłaszcza , ze prąd w unii podobno dużo droższy od gazu.
Poradźcie coś.

Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2003-06-25 06:53:21

Temat: Re: gazowe bojlery - czy warto?
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanna_w" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszelkie podgrzewacze umieścić w kuchni. I teraz pytanko czy
> warto, czy wystarczy bojler-kucioł ok 75 litrów i czy takowy mozna

75 l. w zupełności wystarczy, do małych domków dają kotły z zasobnikiem
50-60 litrów i tez jest OK.

POzdr

1. Data: 2003-06-26 19:51:01

Od: "miniu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupujac bojler 40 litrow myslalem ze zaoszczedze na gazie - zamiast
zwyklego piecyka w tej cenie. Niestety. Oplaty za gaz sa wyzsze ( bodz
jednakowe) jak przy piecyku 15 letnim gazowym. Juz nie mowie - ze 40 litrow
to malo aby sie zanurzyc w wannie. :-( a ja lubie po pracy poczytac gazetke
w wannie :-) MOJA RADA! kupic piecyk gazowy tradycyjny za ok 800 zl. i juz.

Zmywarka Whirpool lub inna
wymiana okien - firmy
gładź gipsowa, wyrównywanie krzywych ścian - czy trudne?
Rolety na okna plastikowe.
kratka kominkowa - uszczelnienie