Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?

1. Data: 2009-01-07 16:59:39

Temat: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie - czemu ?
szkoliłem dziś dziecko z układania rzeczy w zmywarce i po prostu zapytało a
ja musiałem zbyć je jakąś głupotą
a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

czyli - czemu ?

Piotrek

2. Data: 2009-01-07 17:29:40

Temat: Re: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jan 2009 17:59:39 +0100, Piotrek napisał(a):

> [...]
> a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
> przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

BHP

3. Data: 2009-01-07 18:23:44

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
> przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

Podobno się tępią. ALe ja to olewam i myje w zmywarce.

4. Data: 2009-01-07 18:44:47

Temat: Odp: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BHP

takim nożem "obiadowym" to trudno coś sobie zrobić, już prędzej widelcem :)

Piotrek

5. Data: 2009-01-07 18:50:52

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
> przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

dyrektywa UE nr 345456KE/UE/Dyr/8654393/2001/02/30/0001
;)

--
Pete

6. Data: 2009-01-07 19:58:58

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
> przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

A u mnie w instrukcji podano tylko, że mają być w koszyczku, ostrzem w dół.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

7. Data: 2009-01-07 20:21:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Jan 2009 20:58:58 +0100, hephalump napisał(a):

> A u mnie w instrukcji podano tylko, że mają być w koszyczku, ostrzem w dół.

U mnie ani w instrukcji zmywarki, ani na pudełku od sztućców niczego nie
podano - zdrowy rozsądek mówi, aby z nożami po prostu uważać i tyle.
Różne są noże - a producenci ostrzegają na zasadzie "uwaga, ubytki w
nawierzchni" - jak wpadniesz i urwiesz koło, to Ci odpowiedzą jak
właściciel drogi: "Przecież ostrzegalismy, pretensje o odszkodowanie nie do
nas".

8. Data: 2009-01-08 08:37:29

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niesty, unijne normy spełniają tylko noże francuskie i niemieckie, z wyjątkiem dla
mańkutów (brytyjskie;))).
JaC

-----

9. Data: 2009-01-08 09:20:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
> przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

A to ciekawe. W poprzedniej zmywarce mialem wprost napisane, ze noze ostrzem
w gore - czyli razem ale w konkretnej konfiguracji.

10. Data: 2009-01-08 15:23:01

Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

hephalump wrote:
> A u mnie w instrukcji podano tylko, że mają być w koszyczku, ostrzem w dół.

Porada z typu 'nie prasowac koszul na plecach' badz 'nie suszyc kota w
mikrofali'.

Jak sa ostrzem do gory to mozna sie o nie po prostu skaleczyc siegajac
do srodka.

magnetyzery do wody
CleanSymag i krotka rura
jak zwiększyć wilgotność w domu?