Zmywarka - dylemat - sam juz nie wiem

1. Data: 2003-09-10 11:50:51

Temat: Re: Dla niedowiarków Bosch z Łodzi (Germany).
Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lodziana.pl/09271.html

http://www.kprm.gov.pl/2157_7420.htm

Tak więc nie zachwycajcie sie napisem made in germany. Dzisiaj każdy produkt
powinien mieć napis made in europa.
Chcesz zagraniczny produkt kup amicę, która jest produkowana we Włoszech.
chcesz polski kup polskiego boscha.
Zbliżamy sie do UE dużymi krokami moi mili.
Pzdr słonecznie.

1. Data: 2003-09-10 11:56:24

Temat: Re: Zmywarka - dylemat - sam juz nie wiem
Od: "Lysy" <l...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Bosha (ale 45 cm) z 4 programami (plus plukanie) - uzywam 2ch - 35 st. -
ktory uzywam non stop - zalety: 30 minut i 12 l wody, oraz baaaaardzo
sporadycznie 50st. - raczej w celu 'wyparzenia' zmywarki niz zeby talerze
tego potrzebowaly ...

--
Lysy
lysy (at) faq . net . pl (nieczynne do odwolania)

1. Data: 2003-09-10 12:17:49

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KK <n...@n...com> napisał(a):

> Dlatego trzeba patrzeć czy na zmywarce BOSCHA pisze "Made in Germany" czy
> nie. Można spotkać i takie i takie.
>
> pzdr
> KK

Zaręczam Cię, że łodzkie tez mają ten magiczny napis. On nic nie gwarantuje.
Ewentualnie nie mają żadnego napisu, a juz na pewno nie made in Poland.
Dla pociszenia dodam że w Niemczech pojawiły sie sieci MM właśnie zmywarki z
Łodzi. Ta tabliczce brak kraju pochodzenia.
To samo robił FIAT. Sprzedawane CC, a póżniej Sc na niemieckim rynku nie
miały tabliczki made in poland. Konsumenci tamtejsi by tego nie łyknęli. A
moim zdaniem jakość polskich montowni nie odbiega zachodnim. Pzdr.

1. Data: 2003-09-10 12:51:25

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zaręczam Cię, że łodzkie tez mają ten magiczny napis. On nic nie
gwarantuje.
> Ewentualnie nie mają żadnego napisu, a juz na pewno nie made in Poland.

Hmm - to ciekawe. Jeśli jest to pewna informacja to dla mnie to
kompromitacja firmy BOSCH. Na polskich rzeczywiście nic nie pisze - po tym
właśnie można je rozpoznać.

> Dla pociszenia dodam że w Niemczech pojawiły sie sieci MM właśnie zmywarki
> Łodzi. Ta tabliczce brak kraju pochodzenia.

Pytanie zatem czy nic nie pisze czy pisze "Made in Germany"? To jest
różnica.

Pzdr
KK

1. Data: 2003-09-10 13:19:30

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> gwarantuje.
>
> Hmm - to ciekawe. Jeśli jest to pewna informacja to dla mnie to
> kompromitacja firmy BOSCH. Na polskich rzeczywiście nic nie pisze - po tym
> właśnie można je rozpoznać.

To bardzo dziwne, ja niedawno kupowałam pralkę i na wszystkich były napisy,
albo "made in Germany" albo "made in Poland". Żadnych tajnych nie widziałam.

Natalia

1. Data: 2003-09-10 13:58:21

Od: " " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmywarki produkowane w Niemczech i w Polsce są dokładnie na tych samych
częściach. Jakościowo polskie zmywarki są trochę lepsze gdyż montowane
są na najnowocześniejszej linii. W Niemczech linie montażowe są już trochę
przestarzałe. Nie bez znaczenia jest też to, że polscy robotnicy pracujący
na montarzu są jednak trochę lepsi od tureckich i im podobnych.

Zmywarki Boscha i Siemensa są na pewno lepsze od Whirlpoola.
Aristona zmywarki to skrzyżowanie kiły z tyfusem plamistym.

Najlepsze zmywarki BSH to te, które mają wymiennik ciepła i nic więcej.
Bez dodatkowych bajerów jak np. funkcja 1/2, która jest wręcz szkodliwą.
Jedyny słuszny wymiar to oczywiście 60 cm.(bez względu na ilość osób).

naprawiacz zmywarek

> [...]
> i mam taki metlik, ze juz sam nie wiem co robic.
> ale do rzeczy. Wybralem kilka modeli (wszystkie do całkowitej zabudowy) i
> nie wiem na ktory sie zdecydowac, prosze o ewentualne uwagi od
uzytkownikow:

> 1. Bosch 33A13 - 3 programy, 2 temp 65 -50, klasa AAB, cena 2150 - czy aby
> nie za mało temperatur, ?
> 2. Whirlpool ADG 9965 - 6 prog, zuz 16l, automatyczne dobieranie programow
> (szosty zmysl) , timer, klasa AAA cena 2800
> 3. Ariston LI 68 Duo - 7 prog klasa AAA i podobne bajery jak Whirlpool.
cena

1. Data: 2003-09-10 14:17:40

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsze zmywarki BSH to te, które mają wymiennik ciepła i nic więcej.

Witam,
a co to jest dokladnie ten wymiennik ciepła, bo to maja tylko drozsze modele
?
i co to daje ?
Pawel

1. Data: 2003-09-10 15:22:04

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymiennik ciepła (WC) to patent BSH.

Budowa:
Na bocznych ściankach komory myjącej (od zewnątrz) są płaskie pojemniki z
wodą.
Połączone są z tą komorą tworzywem łatwo przewodzącym ciepło.

Działanie:
W czasie mycia i płukania woda w tych zbiornikach nagrzewa się do temp.
tylko trochę niższej od tej, która jest w komorze.
Po zasadniczym myciu zm. do płukania nie pobiera wody zimnej z sieci, tylko
ciepłą
z WC.
W czasie ostatniego - gorącego płukania WC jest bez wody.
I jak się ono skończy dopiero wtedy do WC napływa zimna woda. Zimne ścianki
powodują
kondensację pary. Ta woda w WC zostanie użyta do następnego mycia.

Efekty:
Brak szoku temperaturowego w czasie płukania, a co za tym idzie ochrona
naczyń
(np. ornamentów ).
Lepsze płukanie.
Bardzo dobre suszenie przy zamkniętych drzwiczkach. W innych zm. wskazane
jest
po myciu uchylenie drzwiczek w celu odparowania. W tych z WC nie trzeba.
Para skrapla się na sciankach komory dzięki zimnej wodzie w WC.
WC jest też dodatkową izolacją cieplną przez co zmniejsza się zużycie
energii.

zayzayer

1. Data: 2003-09-10 15:26:53

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wyjasnienie,
pozdrawiam
Pawel

1. Data: 2003-09-10 15:52:10

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo dobre suszenie przy zamkniętych drzwiczkach. W innych zm. wskazane
> jest
> po myciu uchylenie drzwiczek w celu odparowania. W tych z WC nie trzeba.

Bez przesady, ja nigdy nie uchylam i naczynia nie są mokre.

> Para skrapla się na sciankach komory dzięki zimnej wodzie w WC.
> WC jest też dodatkową izolacją cieplną przez co zmniejsza się zużycie
> energii.

I to jest chyba największy plus.

Natalia

Co na podlogi do lazienki?