Zmywarka - dylemat - sam juz nie wiem

1. Data: 2003-09-10 15:56:45

Temat: Re: Zmywarka - dylemat - sam juz nie wiem
Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bjmujj$j8o$1@inews.gazeta.pl...
> Jesli chodzi o firmę z w/w dwie pierwsze sa składane w Polsce z
podzespołów
> przede wszystkim włoskich,a trzeci we Włoszech przez firmę Merloni. Sam
> Ariston nie produkuje zmywarek. Tam samo robi Amica. To wszystko
włoszczyzna.

Czy to, ze "włoskie" to jakos je dyskwalifikuje ?

Karol

1. Data: 2003-09-11 06:33:10

Temat: Re: Dla niedowiarków Bosch z Łodzi (Germany).
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc nie zachwycajcie sie napisem made in germany.

Napis Made in Germany to zaden powod do zachwytu.
To powod do wyzszych cen. Nic wiecej.

MarcinP

1. Data: 2003-09-11 06:35:02

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego trzeba patrzeć czy na zmywarce BOSCHA pisze "Made in Germany" czy
> nie. Można spotkać i takie i takie.

Jesli produkt Boscha z Niemiec odbiega jakosciowo od produktu
z Polski, tzn. ze Bosh to gowniana firma.

MarcinP

1. Data: 2003-09-11 06:37:32

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm - to ciekawe. Jeśli jest to pewna informacja to dla mnie to
> kompromitacja firmy BOSCH. Na polskich rzeczywiście nic nie pisze - po tym
> właśnie można je rozpoznać.

Zadna kompromitacja. Poczekaj jeszcze rok albo dwa i przeczytasz ze Bosch
produkuje w Chinach (tak jak chocby nokia - kto o tym wie?)
To nie kraj produkcji ma gwarantowac jakosc, tylko przyjete rozwiazania w
danej
firmie, procedury i kontrole jakosci.

MarcinP

1. Data: 2003-09-11 13:46:59

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> produkuje w Chinach (tak jak chocby nokia - kto o tym wie?)
> To nie kraj produkcji ma gwarantowac jakosc, tylko przyjete rozwiazania w

Wie kto patrzy na opakowanie.
A jakość jest zabójcza- stara Nikia 5110 działała bez zarzutu 5 lat (bateria
się wytarła od marynarki) a nowiutka 6310i po 6 mcach wiesza się i szlag
trafił baterie- made in China
FJ

1. Data: 2003-09-12 06:36:10

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(bateria
> się wytarła od marynarki) a nowiutka 6310i po 6 mcach wiesza się i szlag

Ale miejsce produkcji nie jest powodem ich slabej jakosci, tylko technologia
ktora zostala przyjeta: tansza, prostsza i szybsza. Takie sa tendencje,
liczy
sie glownie cena !!!

MarcinP

1. Data: 2003-09-12 10:55:06

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zadna kompromitacja. Poczekaj jeszcze rok albo dwa i przeczytasz ze Bosch
> produkuje w Chinach (tak jak chocby nokia - kto o tym wie?)

Kompromitacją nazwałem pisanie na sprzęcie produkowanym w Polsce "Made in
Germany". I szczerze pisząc nie bardzo wierzę, że tak może być.
Co do produkcji polskiej - nie mam ogólnych zastrzeżeń :-)

Pzdr
KK

1. Data: 2003-09-15 21:04:32

Od: antekant <A...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:
> Witam
> chce kupic zmywarke 60 cm do zabudowy,

One sa drogie, zwlaszcza te do pelnej zabudowy. Zmywarka o klasie za
2000 PLN bedzie kosztowala ok. 3000 PLN.
przestudiowalem opisy, google i ceny
> i mam taki metlik, ze juz sam nie wiem co robic.

Nie przejmuj sie, to normalne. Tez tak mialem. Po jakims czasie juz
wiedzialem co chce i kupujac trafilem w "10" (z cena, jakoscia i
funkcjonalnoscia). W sklepach tylko ogladalem, kupilem przez siec.
> ale do rzeczy. Wybralem kilka modeli (wszystkie do całkowitej zabudowy) i
> nie wiem na ktory sie zdecydowac, prosze o ewentualne uwagi od uzytkownikow:
>
> 1. Bosch 33A13 - 3 programy, 2 temp 65 -50, klasa AAB, cena 2150 - czy aby
> nie za mało temperatur, ?

http://www.centrum2000.com.pl to jest sklep internetowy, zobacz, mozna
u nich liczyc na upust.

Lub

http://www.agdrtv.com/zmywarki.htm (tu mozna negocjowac cene)

33A13 to chyba juz stary model. Sugerowalbym BOSH SGS 45A02 - 2099
(AAB), ale to chyba nie do zabudowy, lub nieco drozszy model 56A52
(AAA). Ten ma absolutnie wszystko co dobra zmywarka miec powinna - 35
st. 50 st. Auto 55-60 st. (Aqua Sensor) i garkowy 70 st., wymiennik
ciepla, dzwignie rackmatic - latwa regulacja gornego kosza - nie treba
go wysuwac z ladunkiem (baaardzo przydatne}. Moze sluzyc jako
wolnostpojaca lub do zabudowy - zdejmuje się gorny panel bez pomocy
narzedzi. Jest to czesciowa zabudowa (od gory). Ale jak ktos slusznie
na grupie napisal, zmywarka w zabudowie nadal wyglada na zmywarke.

> 2. Whirlpool ADG 9965 - 6 prog, zuz 16l, automatyczne dobieranie programow
> (szosty zmysl) , timer, klasa AAA cena 2800

taaaa, ale troche drogo i z tym szostym zmyslem to komercyjne
przegiecie. U Siemensa i Boscha jest to Aqua sensor i mniej wiecej
wiadomo o co tu chodzi (o analize brudnej wody :))
> 3. Ariston LI 68 Duo - 7 prog klasa AAA i podobne bajery jak Whirlpool. cena
> cos okolo 2650

Tyle ze Ariston to troche nizsza polka, zwlaszcza jesi chodzi o
zmywarki. A cena nie taka nizsza.

Jak sie nie kupuje Miele to moze bezpieczniej postawic na BOSHA lub
Siemensa, zwlaszcza przy pralkach i zmywarkach.
> Czy jest tak naprawde sens kupowac drozsze modele bo ludzie sie wypowiadaja
> ze i tak uzywa sie jednego programu, a inne np 70st. do bardzo zabrudzxonych
> garnkow najwyzej raz w roku ?
Kazda zmywarka jest udanym zakupem, z drozszymi modelami lepszych marek
bedzie mniej klopotu, radosci wiecej.
Sa rozne zwyczaje, ja np. lubie umyc garki w zmywarce. Wczesniej nigdy
nie myslalem, ze moga byc tak domyte, zwlaszcza po przypaleniu.
> Czy jest ktos moze kto moglby sie wypowiedziec na temat tego Whirlpoola czy
> te automatyczne dobieranie programow to ma sens ?

Oczywiscie, ze ma, powoduje np. zmniejszenie zuzycia energii i wody.
Duzy sens ma wymiennik ciepla.
> Szczerze mowiac chodzi mi tylko o to zeby zmywarka dobrze zmywala i sie nie
> psula. Czy taki Bosch moze do tego wystarczyc czy pchac sie w cos drozszego.
> Mam taka obawe ze jesli kupie tansze prostsze rozwiazanie i jak nie bedzie
> spelniac moich oczekiwac (dobrze zmywac) to wtedy bede sobie plul w brode ze
> nie wybralem czegos lepszego.

Zmywarka w granicach 2000 PL(co planujesz) bedzie nadzwyczaj dobrze
zmywac. Zostaniesz zaskoczony czystoscia talerza i garnka.
> Tak wiec RATUJCIE CO ROBIC ???

kupic, kupic, w ostatecznosci jakakolwiek, podobno trafiaja sie i
chinskie po 800 PLN :) ale raczej nie polecam, chociaz kto wie? Moze
poszli w jakosc? :))

1. Data: 2003-09-16 13:44:51

Od: "Norb" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pawel wrote:
> 1. Bosch 33A13 - 3 programy, 2 temp 65 -50, klasa AAB, cena 2150 -
> czy aby nie za mało temperatur, ?

witam
mam właśnie coś takiego, co prawda 33A03 czyli wcześniejszy model i
wyciągnąłem
go za 2000 PLN
jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że nie suszy idealnie (to chyba
to nieszczęsne B)
ale to dotyczy w zasadzie tylko naczyń "leżących" - widocznie para nie ma
się jak wydostać
na zewnątrz (chociaż ze szklanek i kieliszków jakoś się wydostaje)
używam jednego programu - auto 65
raz użyłem eco 50 ale trwał za długo i raz spłukania bez mycia kiedy miałem
w zmywarce
tylko kilka talerzy po obiadku z sosikiem i szkoda było ją uruchamiać
acha i przydałby się też wyświetlacz pokazujący czas pozostały do końca
mycia

pozdr
Norb

Co na podlogi do lazienki?