Zmywarka godna pozadania :)

1. Data: 2003-02-06 11:28:58

Temat: Zmywarka godna pozadania :)
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o informacje, jakie cechy powinna miec przyzwoita zmywarka?
Zupelnie brak mi doswiadczenia w korzystaniu z tego ustrojstwa i nie wiem, na
co zwracac uwage podczas zakupow. Moze jakies konkretne modele?

Z gory dziekuje,
J.

PS. Archiwum grupy przejrzalam (Bosch!) i jestem juz madrzejsza, ale tylko
troche :)

1. Data: 2003-02-06 12:47:33

Temat: Re: Zmywarka godna pozadania :)
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> pyta:
> Bardzo prosze o informacje, jakie cechy powinna miec przyzwoita zmywarka?
[...]
> PS. Archiwum grupy przejrzalam (Bosch!) i jestem juz madrzejsza, ale tylko
> troche :)

W archiwum jest wszystko czego potrzebujesz. Nie raz temat byl poruszany.
Chyba, ze jednak nie przegladalas archiwum :-)

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-02-06 13:22:30

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W archiwum jest wszystko czego potrzebujesz.

OK, znalazlo sie wiecej :)
Dzieki.

J.

1. Data: 2003-02-07 10:45:00

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Whirlpool 6 sence - super!

Dnia 2003-02-06 12:28, Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:
> [...]
> J.
>
> PS. Archiwum grupy przejrzalam (Bosch!) i jestem juz madrzejsza, ale tylko

Pytanie dot płyty gazowej Prometeusz Amici
Ekspes do kawy - problem
[WAW] ława do kuchni - gdzie
Pralka ARDO TL600
Program do projektowania