Zmywarka - mycie - o porade prosze!

1. Data: 2004-12-29 10:15:33

Temat: Zmywarka - mycie - o porade prosze!
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pieknie :-)

Od tygodnia mam zmywarke (HURA!!!) i niestety pojawily sie dwa problemy.
Jeden jest taki ze po umyciu na talerzach mozna wyczuc drobne "krosteczki",
szczegolnie od spodu. Naczynia wygladaja bardzo ladnie, caly efekt jednak
pryska kiedy wezmie sie je w rece. Uzywam osobno soli, proszku i
nablyszczacza, na poczatek kupilam Ludwika, moze tu tkwi problem? Co
polecacie do mycia?
Drugi problem to sygnalizowanie braku nablyszczacza. Dolewalam go juz 2x i
ciagle swieci sie kontrolka. To znaczy gasnie i zapala sie przy nastepnym
myciu. Czy powinnam juz kontaktowac sie z serwisem?
Zmywarka Ariston LD87x.

Bardzo bede wdzieczna za porady doswiadczonych uzytkownikow!!!

Uczaca sie Iwona wyzwolona od zmywania :-)))

2. Data: 2004-12-29 10:25:37

Temat: Re: Zmywarka - mycie - o porade prosze!
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciagle swieci sie kontrolka. To znaczy gasnie i zapala sie przy nastepnym
> myciu. Czy powinnam juz kontaktowac sie z serwisem?

dolej nablyszczacza tyle ze zacznie sie wylewac - u mnie wchodzi ponad pol
butelki

musta

3. Data: 2004-12-30 12:55:41

Od: "ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja piorę calgonitem. Innych nie znam bo jakoś nie mam zaufania (brak
naukowego uzasadnienia owego braku)

miłego prania
ela zakochana w swojej zmywarce

4. Data: 2004-12-31 07:45:27

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmywarka Ariston LD87x.

Z rekomendacji znajomych też mam ten model od niedawna. Używam tylko
calgonitu 3w1 i wszystko jest OK, u nich od ponad roku też. Zwykle używam
programu nr 2 włączając gdy zmywarka jest pełna i to wystarcza, żeby
wszystko było czyste.

Pozdrawiam, Sławek

5. Data: 2005-01-02 13:50:03

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Uzywam osobno soli, proszku i
> nablyszczacza, na poczatek kupilam Ludwika,

Jakie srodki do czyszczenia, taki efekt.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

6. Data: 2005-01-03 12:40:32

Od: "Zbigniew Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Seniorita "ela" informuje:

> Ja piorę calgonitem. Innych nie znam bo jakoś nie mam zaufania > (brak
naukowego uzasadnienia owego braku)

Polecam Fairy.
Uzywam od roku - bardzo dobry, a cenowo korzystny.
ALe nie chciałbym wszczynac nowej wojkny religijnej na temat środków do
mycia :-)

Zbigniew "Ksiądz" Wantuch

7. Data: 2005-01-11 09:28:29

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Wantuch wrote:

> Polecam Fairy.

Z tym to się nie spotkałam, a gdzie toto można kupić?

Gosia

8. Data: 2005-01-11 13:55:31

Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona W. <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> ciagle swieci sie kontrolka. To znaczy gasnie i zapala sie przy nastepnym
> myciu. Czy powinnam juz kontaktowac sie z serwisem?

nie słuchaj kłótni na temat wyższości calgonitu na ludwikiem czy robotem
albo odwrotnie. Te krosteczki mogą wynikać np. z niedokładnego wypłukania
naczyń, ważny jest też właściwy dobór programu do stopnia zabrudzenia naczyń
(może wybrałaś jakiś szybki program do mycia lekko brudnych naczyń a włożyłaś
zasuszone naczynia po obiedzie, i brud nie zdążył sie rozpuścić) i dokładne
zamknięcie pojemników/zbiorników z solą i nabłyszczaczem, by nic ponad to co
powinno nie uwalniało się w czasie zmywania. Co do nabłyszczacza - sprawdź,
czy masz możłiwość regulacji jedo zużycia czy jest dobierany automatycznie

wiercenie w plytkach ceramicznych
panele w kuchni ?
Jaka kuchnia?
podzial pokoju