Zmywarka nie wypompowuje wody.

1. Data: 2006-12-21 11:10:42

Temat: Zmywarka nie wypompowuje wody.
Od: "un.j." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

jak w temacie wspomniałem, moja zmywarka Bosch SRS 4672 EU po 4 latach
bezawaryjnej pracy zbuntowała się i przestała wypompowywać wodę
po, zakończonym z sukcesem, procesie zmywania.
Przy próbie zmuszenia jej do wykonania tej czynności poprzez użycie
funkcji RESET, słychać tylko przez ok 10 sek na przemian załączanie
i wyłączanie jakichś tam przełączników oraz, co mnie szczególnie
niepokoi, chrobotanie.

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów mógłby mi wyjaśnić cóż owe
chrobotanie może oznaczać ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Andmonp

2. Data: 2006-12-21 11:28:57

Temat: Re: Zmywarka nie wypompowuje wody.
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Dec 2006 03:10:42 -0800 _un.j._ wrote:

> Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów mógłby mi wyjaśnić cóż owe
> chrobotanie może oznaczać ?

Że nie czyściłeś filtra i coś zablokowało pompkę?

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

3. Data: 2006-12-21 16:50:06

Od: "un.j." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Włodarczyk napisał(a):

> Że nie czyściłeś filtra i coś zablokowało pompkę?

Jak w takim razie oczyścić pompkę ?

4. Data: 2006-12-27 22:50:42

Od: "awl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że nie czyściłeś filtra i coś zablokowało pompkę?

Jak w takim razie oczyścić pompkę ?

Przeczytaj dokładnie instrukcję użytkownika, z reguły na końcu jest taki
rozdział pt: Konserwacja. Druga mozliwość wezwij serwis.

pozdrawiam,
awl

[W-wa] Dobry wybór stolików szklanych ?
Nie wiem czy wiecie,
Cięcie płyty wiórowej
SPRZEDAM drzwi wew Porta Nova szt 1
Gdzie w Warszawie lub Pruszkowie lustro 110x65 cm fazowane?