Nie wiem czy wiecie,

1. Data: 2006-12-21 10:37:01

Temat: Nie wiem czy wiecie,
Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale Ikea, przynajmniej w Warszawie w Jankach, między 20 a 22gą ma 50% rabatu na
transport.
Sprawdzone ostatnio dwukrotnie, potwierdzone u obsługi.
Gdyby ktoś był zainteresowany, to można zadzwonić zawsze do każdego innego
sklepu Ikei i spytać.

Pozdrawiam przedświątecznie

2. Data: 2006-12-21 11:23:09

Temat: Re: Nie wiem czy wiecie,
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 21, 11:37 am, Kajetana_Kinga aka Słowotok
<k...@g...pl> wrote:
> Ale Ikea, przynajmniej w Warszawie w Jankach, między 20 a 22gą ma 50% rabatu na
> transport.
> Sprawdzone ostatnio dwukrotnie, potwierdzone u obsługi.

Taaa, tylko co tam mozna kupić co wymaga transportu innego niż siatka
nylonowa, nie kosztuje majątek przy którym te 30zł będzie mialo
znaczenie i jest nie gorsze jakościowo niż na przydrożnym bazarze?

--
ZZ@private

3. Data: 2006-12-21 12:26:08

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...

<k...@g...pl> wrote:

>Taaa, tylko co tam mozna kupić co wymaga transportu innego niż siatka
>nylonowa, nie kosztuje majątek przy którym te 30zł będzie mialo
>znaczenie i jest nie gorsze jakościowo niż na przydrożnym bazarze?

Sofę i materac.

4. Data: 2006-12-21 16:06:53

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 21, 1:26 pm, Kajetana_Kinga aka Słowotok
<k...@g...pl> wrote:

> Sofę i materac.

Optymistka :-), albo wyrazy współczucia.
Sofa wytryzmała pół roku jak zaczeła się przecierać, wylądowała
na działce - tania była i tyleż warta. "Skórzany" fotel (za prawie
1000zł, tak więc niezbyt tani) - przyjeli zwrot po 8 miesiącach, co
prawda chcieli wymienic na nowy - ale szerze przyznali że każdy
będzie się wycierał z brązowego koloru.
Że tak powiem przecwiczyłem na własnej skórze.
Materac - są znacznie tańsze (chyba że w ciągu ostatniego roku dali
50% obniżki, to doszli do ceny takich samych materacy w Emilce) i na
pewno nie gorsze jakościowo (a byłbym skłonny uważać że lepsze) w
każdym innym sklepie meblowym.
Nie jestem producentem ani sprzedawcą materacy ;-)

--
ZZ@private

5. Data: 2006-12-21 16:45:26

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:1166717213.922980.42610@48g2000cwx.googlegroup
s.com>
ZbyszekZ <z...@g...com> pisze:

> Optymistka :-), albo wyrazy współczucia.
> Sofa wytryzmała pół roku

A nasza skończyła kilka dni temu 10 lat i trzyma się jak nowa.
Owszem, pod względem wyglądu nieco już sfatygowana (koty, dzieci), ale
mechanizm i stelaż nadal bez zarzutu.

Niemniej jednak zgadzam się, że w IKEA bardzo często można natknąć się na
badziew, który tylko ładnie wygląda.

--
Nixe

6. Data: 2006-12-22 08:41:49

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mechanizm i stelaż nadal bez zarzutu.
>
> Niemniej jednak zgadzam się, że w IKEA bardzo często można natknąć się na

Ja też nie mówię, że IKEA jest najlepsza we wszystkim. Ale akurat przez ostatnie
3 lata z racji wielkości poprzedniego mieszkania użytkowałam sofę Beddinge - w
nocy jako łóżko do spania, w dzień jako mebel do siedzenia i nic się w nim nie
popsuło, a spało i siedziało się dobrze.
Szukając wygodnej (=w miarę miękkiej, przytulnej i miłej dla oka) sofy i chodząc
po wielu sklepach i siadając na wielu sofach stwierdzam, że IKEA wygrała
bezdyskusyjnie (sofa i fotel Ektorp). Zaś materac kieszonkowy również uważam za
wygodny i konkurencyjny cenowo w porównaniu do np. firmy Selene, gdzie mają IMO
ceny z kosmosu.

7. Data: 2006-12-22 22:51:44

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):
> [...]
> użytkowałam sofę Beddinge - w nocy jako łóżko do spania, w dzień jako
> mebel do siedzenia i nic się w nim nie popsuło, a spało i siedziało

A pokrycie conocnie (taki nowy wyraz, analogiczny do codziennie :-) )
zdejmowałaś, czy rozpinałaś zamki i rozkładałaś sofę z pokryciem?
Pytam z ciekawości, bo mi Beddinge rozmiarem pasuje i zamierzam kupić.

SALAMON

8. Data: 2006-12-23 07:43:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):

> Taaa, tylko co tam mozna kupić co wymaga transportu innego niż siatka
> nylonowa

Meble do kuchni? Szafę? Kanapę? Komodę? Biurko? Regały?

Mam wszystkie z w/w, przeważnie kupione 3-5 lat temu i nadal uważam, że IKEA
oferuje optymalny stosunek ceny do jakości.

--
JoP

9. Data: 2006-12-23 11:31:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Dec 2006 07:43:48 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Mam wszystkie z w/w, przeważnie kupione 3-5 lat temu i nadal uważam, że IKEA
> oferuje optymalny stosunek ceny do jakości.

Ja tylko zawsze czekam na podanie alternatywy. Niestety, nie doczekałam
się. Może dlatego, że w okolicy nie mam bazarku, na którym znajdę
ładny solidny drewniany stół, krzesła, kanapę, regały i mnóstwo
prześlicznych akcesoriów kuchennych.

OnTopic - kupiliśmy IKEOwe sztućce DATA z zamierzeniem na prezent, ale
są tak ładne, że chyba sobie też kupimy.

Zuzanka (i w którym sklepie każdy przedmiot ma imię?)
*:.
We Are a Non Prophet Organization

10. Data: 2006-12-23 11:47:20

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:slrneoq4t2.dfc.zuzanka@zuzanka.kofeina.net>
Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> pisze:

> Ja tylko zawsze czekam na podanie alternatywy.

JYSK, ale po pierwsze też skandynawski, a po drugie asortyment na razie mają
dużo uboższy.

--
Nixe

Cięcie płyty wiórowej
SPRZEDAM drzwi wew Porta Nova szt 1
Gdzie w Warszawie lub Pruszkowie lustro 110x65 cm fazowane?
Lodówka Gorenje??
Pralka AQXF 109 Ariston prosze o opinie