Re: Nie wiem czy wiecie,

From: "ZbyszekZ" <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Nie wiem czy wiecie,
Date: 21 Dec 2006 08:06:53 -0800

On Dec 21, 1:26 pm, Kajetana_Kinga aka Słowotok
<k...@g...pl> wrote:

> Sofę i materac.

Optymistka :-), albo wyrazy współczucia.
Sofa wytryzmała pół roku jak zaczeła się przecierać, wylądowała
na działce - tania była i tyleż warta. "Skórzany" fotel (za prawie
1000zł, tak więc niezbyt tani) - przyjeli zwrot po 8 miesiącach, co
prawda chcieli wymienic na nowy - ale szerze przyznali że każdy
będzie się wycierał z brązowego koloru.
Że tak powiem przecwiczyłem na własnej skórze.
Materac - są znacznie tańsze (chyba że w ciągu ostatniego roku dali
50% obniżki, to doszli do ceny takich samych materacy w Emilce) i na
pewno nie gorsze jakościowo (a byłbym skłonny uważać że lepsze) w
każdym innym sklepie meblowym.
Nie jestem producentem ani sprzedawcą materacy ;-)

--
ZZ@private