Zmywarka, podlaczenie odplywu

1. Data: 2006-02-25 14:46:16

Temat: Zmywarka, podlaczenie odplywu
Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
zamierzam w kuchni podlaczyc zmywarke ale instalacje chcialbym juz teraz
wykonac natomiast zakup samej zmywarki bedzie w pozniejszym terminie; moje
pytanie brzmi czy podlaczenie odplywu zmywarki wyglada identycznie jak przy
pralkach czyli role syfony moze pelnic waz odprowadzajacy wode czy tez
bedzie to inne roziwazanie?
pytam poniewaz nie ogladalem w sklepie jak wyglada odplyw zmywarki i
chcialem sie dowiedziec jak to wszytko zorganizowac;
czy moge poprostu zostawic teraz zaslepiony trojnik odplywu (rura fi50) a
potem do niego podlazyc zmywarke? a moze trzeba wykoanc calkiem inna niz w
przypadku zlewozmywaka instalacje?
odplyw zlewu i zmywarki jest wspolny

Aragorn

2. Data: 2006-02-25 15:05:04

Temat: Re: Zmywarka, podlaczenie odplywu
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Aragorn napisał(a):
> [...]
> potem do niego podlazyc zmywarke? a moze trzeba wykoanc calkiem inna niz w

Najlepiej to sobie zostaw wlasnie zaslepiony trojnik na fi50, z rury
kanalizacyjnej do ktorej podlaczysz zlewozmywak. Wyjscie z zmywarki jest
takie jak w pralkach. Teoretycznie mozna by podlaczyc do syfonu pod
zlewozmywakiem (takiego z kruccem na pralke/odplyw) ale cisnienie
wyrzucania wody ze zmywarki (i to ze zawiera ona rozne syfy) potrafi
wywalac wode z zlewu do gory, jak syfon od zlewu jest troche juz
przybrudzony. Wiec rozwiazanie z trojnikiem za syfonem zlewu jest
najlepsze. Do podlaczenia przewodu zmywarki do rury fi50 sa dostepne
specjalne gumowe kolnierze - szczelne i wygodne.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2006-02-25 15:44:51

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepsze. Do podlaczenia przewodu zmywarki do rury fi50 sa dostepne
> specjalne gumowe kolnierze - szczelne i wygodne.

dzieki za info

4. Data: 2006-02-25 18:20:33

Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> Do podlaczenia przewodu zmywarki do rury fi50 sa dostepne specjalne gumowe
> kolnierze - szczelne i wygodne.

z moim Siemensem przyszła specjalna złączka z kwałkiem gumowego przewodu,
który zaciska się na krućcu
ja podłączyłem przed syfonem (między zlewem a syfonem - w syfonie był
odpowiedni kruciec) i nie mam problemów z wybijaniem wody w zlewie
a nawet jeśli - oznaczałoby , że syfon trzeba przeczyścić - co i tak się
przyda.... :)

Piotrek

cd ..ARISTON AVSF109
renowaja wanny żeliwnej