Znaczenie slowa "zdzira".

1. Data: 2004-02-03 19:08:35

Temat: Znaczenie slowa "zdzira".
Od: "Hipek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam szanowne grono grupowiczow!
Nie wiem czy zadane pytanie odnosi sie dokladnie do tej grupy ale uwazam ze
odwiedzaja ja ludzie ktorzy na pewno maja cos
do powiedzenia na wiele tematow tak wiec to zdecydowalo ze umiesc tu mojego
posta.
Chodzi mi o znaczenie slowa "zdzira". Z definicji tego slowa ktora znalazlem
na necie wynika ze jest to kobieta zwłaszcza brzydka lub rozwiazła, do
której czuje się niechęć, nienawisc, odrazę, rozpusna. Zas od innej osoby
dowiedzialem chodzi tu o osobe rozpustna sprzedajaca swoje cialo za
pieniadze a dobitniej >> szmata, k***a.Ostatnio jednak natknalem sie w
gazecie na artukul zatytulaowany "Powrót antycznej zdziry". Opisane tu byly
przypadki kobiet wziete z mitologii o ktorych nie bylo nic napisane ze byly
rozpustne ale okreslone jako zdolne zdzirowate i zadne krwi. Poza tym przy
kazdej osobie byl "wspolczynnik zdzirowatości" w skali 1..5 i przydzielony w
zaleznosci od popelnionych przez kazda z kobiet czynow. Z tego co
przeczytalem w tym artykule autorom chodzilo tu chyba o kobiete bardzo
przebiegla, sprytna, oszukujaca i nie przebierajaca w srodkach dazac do
swojego celu, bo nie byly to raczej brzydkie kobiety a tym bardzej
rozpustne. W mojej opini to slowo wlasnie pasuje do takiej kobiety, a wiem
ze tez wraz z czasem znaczenie niektorych slow sie zmienia. Prosilbym o
wyrazenie opini na temat znaczenia tego slowa i jak je kazdy odbiera
poniewaz wiem ze kazdy moze miec na ten temam wlasne zdanie. Z gory dzieki
za wszelkie odpowiedzi i sugestie na ten temat.

1. Data: 2004-02-04 01:25:10

Temat: Re: Znaczenie slowa
Od: "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hipek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> poniewaz wiem ze kazdy moze miec na ten temam wlasne zdanie. Z gory dzieki
> za wszelkie odpowiedzi i sugestie na ten temat.

Dla mnie to słowo ma zawsze jedno znaczenie. A jakie to znaczenie? Zawsze
zależne od kontekstu :)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-02-04 08:10:55

Temat: Re: Znaczenie slowa "zdzira".
Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

Hipek napisał(a):

> [...]
> odbiera poniewaz wiem ze kazdy moze miec na ten temam wlasne
> zdanie. Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi i sugestie na ten

a co piszesz prace dyplomowa i zbierasz materialy :D:D
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2004-02-04 09:21:17

Od: "fen" <U...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mixxos" <m...@d...fdfd> napisał w wiadomości

zdzira to kobieta, która myje swoje pięty pumexem, a więc "zdzira" stary
naskurek.

palenie
jesli masz troche czasu...
psycholog policyjny