palenie

1. Data: 2004-02-03 13:57:12

Temat: palenie
Od: "Darkshiz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?
Próbuje i próbuje i nie moge.

Pomocy
Dark

1. Data: 2004-02-03 14:02:51

Temat: Re: palenie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?

Tak

> Próbuje i próbuje i nie moge.

Nie próbuj tylko przestań!

Nie ma innego sposobu!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2004-02-03 15:49:59

Od: "Silver" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?
> Próbuje i próbuje i nie moge.

Najlepszym chyba sposobem jest... silna wola.

1. Data: 2004-02-03 15:52:09

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam.
> Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?

wrzuć "Zielsko" i "rzucanie palenia" , lub "palenie" do archiwum grupy na
google:-)
Kolega Zielsko tym się mocno zajmował na grupie swego czasu.
Może zresztą coś Ci podpowie jak zjawi się późną nocą:-)

Swoją drogą nawet nie zwróciłam do tej pory uwagi, że tak ładnie się
komponuje "Zielsko" z "paleniem";)

Aska

1. Data: 2004-02-03 17:15:53

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?

no jest cala masa sposobow. sa tabletki, sa gumy, sa plasterki na ramie, sa
grupy wsparcia, ale tak naprawde wszystko zalezy od ciebie, czy ty naprawde
chcesz rzucic. moj tato palil od 17 roku zycia, dzis ma 56 lat, rzucil palenie
rok temu, wiesz co robil? rzul mase gum, ale nie tych specjalnych nikorette czy
cos tekiego, tylko zwykle mietowe. i nie pali.

> Próbuje i próbuje i nie moge.

chyba salabo sie starasz:(

powodzenia!!

kaska

1. Data: 2004-02-03 21:32:42

Od: "eM.Ka" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wt.3.02.2004 14:57 Darkshiz oświadczył(a) na forum publicznym co
następuje:
> Witam.
> Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?

a o jakie palnie ci chodzi, hę? ;)

--
Pozdrawiam, Maciek

1. Data: 2004-02-03 23:46:58

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Feb 2004 16:52:09 +0100, jbaskab wrote in
<bvogoq$r3p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>:

> wrzuć "Zielsko" i "rzucanie palenia" , lub "palenie" do archiwum grupy na
> google:-)

Jeny ktoś to jeszcze pamięta?

> Kolega Zielsko tym się mocno zajmował na grupie swego czasu.
> Może zresztą coś Ci podpowie jak zjawi się późną nocą:-)

E no ten tego... chyba nie mam nic do dodanie do tamtych postów.
No może:
hint:motywacja+nagroda+kontrola otoczenia+przekonania+wsparcie
społeczne+jak trzeba wsparcie farmakologiczne

> Swoją drogą nawet nie zwróciłam do tej pory uwagi, że tak ładnie się
> komponuje "Zielsko" z "paleniem";)

:)
--
Czujesz się manipulowany?
Ty też chcesz pociągać za linki?

1. Data: 2004-02-04 00:17:47

Od: "Arystokrates" <t...@c...rl> szukaj wiadomości tego autora

: Witam.
: Czy ktos zna jakieś dobre sposoby na rzucenie palenia?
: Próbuje i próbuje i nie moge.

Googlowales ? hasla klucze - papierosy ; jak rzucic palenie

1. Data: 2004-02-04 01:48:36

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Feb 2004 14:57:12 +0100, Darkshiz wrote in
<bvo9bp$kd5$1@flis.man.torun.pl>:

> Witam.

Doberek dodam jeszcze;

Zerknij sobie na pl.sco.uzaleznienia
Pzdr.

1. Data: 2004-02-04 02:03:06

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 04 Feb 2004 00:46:58 +0100, zielsko wrote in
<pan.2004.02.03.23.46.41.620759@zielony>:

> hint:motywacja+nagroda+kontrola otoczenia+przekonania+wsparcie
> społeczne+jak trzeba wsparcie farmakologiczne

I mały dodatek poprawdzie troszeczkę ot ale trza powyciągać sobie info, no
i byłbym raczej za grupą niż indywidualną terapią (jeżeli by terapię
wybierać):
http://glinki.com/?l=XGkG

A i krótkie info:
Czasopismo do którego jest odnośnik podałem znajduje się w przebudowanych
linkach:
http://www.psphome.htc.net.pl/linki.html#czasopisma
Pzdr.
--