Znak zodiaku BYK

1. Data: 2004-06-10 14:35:04

Temat: Znak zodiaku BYK
Od: "ron" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

Mam pytanie odnosnie osob spod tego znaku zodiaku.
Czy jestescie czesto podejrzliwi w roznych sprawach, nie wspomnie juz o
sprawach damsko-meskich (siiii... ;)

Podobno podejrzliwość to cecha BYKA.

pozdr.

1. Data: 2004-06-10 15:50:31

Temat: Re: Znak zodiaku BYK
Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 16:35:04 +0200, ron wrote:

> [...]
>
> Mam pytanie odnosnie osob spod tego znaku zodiaku.
> Czy jestescie czesto podejrzliwi w roznych sprawach, nie wspomnie juz o

dotad prowadzilam badania na Rakach
wyniki wskazuja, ze podejrzliwosc to ich cecha
nie wiem, czy jest mozliwe, zeby byla rownoczesnie cecha Bykow

el

1. Data: 2004-06-10 16:31:16

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> dotad prowadzilam badania na Rakach
> wyniki wskazuja, ze podejrzliwosc to ich cecha
> nie wiem, czy jest mozliwe, zeby byla rownoczesnie cecha Bykow

Raki podejrzliwe????
e to jakas bzudra jest, mieszkam z rakiem od ponad 6 lat pod jednym dachem
(moj maz) i nie zauwazylam u niego zadnej podejrzliwosci.....
byki tez nie sa podejrzliwe, sa zarozumiale i uparte, a przedewszyskim sa
bufonami i snobami, ale nie podjerzliwe :)

pozdr

1. Data: 2004-06-10 16:56:20

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jako rasowy Byk stwierdzam, że nie jestem podejrzliwa. Zazdrosna owszem, ale
w kontaktach damso-męskich raczej jestem ufna i optymistyczna. Mam nadzieję
że o to chodziło.
kroofka

1. Data: 2004-06-10 17:00:25

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ron" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> Mam pytanie odnosnie osob spod tego znaku zodiaku.
> Czy jestescie czesto podejrzliwi w roznych sprawach, nie wspomnie juz o

znam jedna dziewuche spod byka...(skoro samica byka to krowa to czy mozna
kobiete spod byka... eeh nie wazne;) )
jest bardzo podejzliwa i zazdrosna ;) ale w smieszny sposob na szczescie:)
na dodatek jest deko zaborcza a to juz nie w smieszny sposob...

--
oloix rewolucje
----------------------------- cruel & ruthless rich bitch

1. Data: 2004-06-10 17:02:11

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"elgar" <e...@b...pl> wrote in message

> dotad prowadzilam badania na Rakach
> wyniki wskazuja, ze podejrzliwosc to ich cecha
> nie wiem, czy jest mozliwe, zeby byla rownoczesnie cecha Bykow

znam 2 raki. nie sa podejzliwe w ogole... nawet wtedy kiedy powinny byc ;)
takie troche ulomki w tym sensie ;)

--
oloix rewolucje
----------------------------- cruel & ruthless rich bitch

1. Data: 2004-06-10 18:31:55

Od: "ron" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> w kontaktach damso-męskich raczej jestem ufna i optymistyczna. Mam

No tak ale ty jestes kobieta-BYK a facet moze zachowuje sie inaczej.

pozdr.

1. Data: 2004-06-11 00:20:11

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"ron" <i...@g...pl> wrote in message
> Czy jestescie czesto podejrzliwi w roznych sprawach, nie wspomnie juz o
> sprawach damsko-meskich (siiii... ;)
>
> Podobno podejrzliwość to cecha BYKA.

Byk nie jest podejrzliwy, Byk jest m a d r y. Byk wie, ze ludzie, bywa, ze
klamia, ze bywaja slabi, ze czasami mowia nie to co j e s t, ale to co c
h c i e l i b y aby bylo. Ze niekiedy mowia cos w co chca wierzyc, mimo iz
wiedza, to nieprawda ( vide: politycy)

Byk stoi mocno na nogach i lubi tak stac. Lubi w i e d z i e c. A jak sie
chce wiedziec, to sie pyta i sprawdza - czy to podejrzliwosc - o, nie! To
przezornosc.

Byk jestr ufny, ale jesli raz sie jego zaufanie zawiodlo - coz, jak
wszystkie inne znaki Zodiaku, watpi l a t w i e j.

W tzw. "w tych" tematach, to nizej podpisany Byk podejrzliwy nie jest - zbyt
jest na to pewny siebie! Byloby znacznie ponizej Byczej godnosci zajmowac
sie takimi glupotami.
:)
Kaska

1. Data: 2004-06-11 09:34:43

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak ale ty jestes kobieta-BYK a facet moze zachowuje sie
inaczej.

O ile dobrze widze to pytałeś że masz pytanie do OSÓB spod tego znaku...Więc
czemu teraz marudzisz żem nei chłop?? No chyba "że osoba" już ci się kojarzy
tylko męsko...
kroofka

1. Data: 2004-06-11 09:36:33

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znam jedna dziewuche spod byka...(skoro samica byka to krowa to czy mozna
> kobiete spod byka... eeh nie wazne;) )

Ja jestem rasowa byczyca i podpisuję się
kroofka ;)

misie patysie
psychologia stosowana-testy
BUDDYZM i NAUKA