Znieść obowiązek nauki "urzędowej"

1. Data: 2005-08-24 11:08:04

Temat: Znieść obowiązek nauki "urzędowej"
Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net> szukaj wiadomości tego autora

Podobno jest urzędowy nakaz zmuszający do posyłania dzieci do tych
betonowych i innych molochów zwanych szkołami.
Co to za nakaz ?
Skąd się wziął ?
Jak go zlikwidować ?

2. Data: 2005-08-24 11:11:34

Temat: Re: Znieść obowiązek nauki "urzędowej"
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Ludzki" napisał
> Podobno jest urzędowy nakaz zmuszający do posyłania dzieci do tych
> betonowych i innych molochów zwanych szkołami.
> Jak go zlikwidować ?

Chyba przez głosowanie na Korwina-Mikkego.

Małgosia

3. Data: 2005-08-24 11:26:12

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Adam Ludzki" napisał
>
> Chyba przez głosowanie na Korwina-Mikkego.
>
> Małgosia

po co piszesz te głupoty na wszystkich forach?
bez sensu...

4. Data: 2005-08-24 11:46:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> po co piszesz te głupoty na wszystkich forach?

Bo ma nadzieję, że ktoś zniesie 1 września?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

5. Data: 2005-08-24 11:47:43

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Bo ma nadzieję, że ktoś zniesie 1 września?
>
> --
> .......:: s i w a ::.......
> .:: JID:s...@j...org ::.
> -#--#--#--#--#--#--#--#--#-

no,no....
biedactwo, aż mi go żal.. ;)

6. Data: 2005-08-24 13:59:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Ludzki" <computer@spamowi_nie.net> wrote in message
> Podobno jest urzędowy nakaz zmuszający do posyłania dzieci do tych
> betonowych i innych molochów zwanych szkołami.
> [...]

wyjechac do USA i uczyc dziecko w domu.

iwon(k)a

7. Data: 2005-08-25 17:52:35

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Iwon(k)a" ślicznie napisał :

> "Adam Ludzki" <computer@spamowi_nie.net> wrote in message
>
> wyjechac do USA i uczyc dziecko w domu.
>
> iwon(k)a

W Polsce tez jest to wykonalne - ale trudne.

--
JoAsienka
gg 1489928

Jeśli ktoś miałby ochotę wyrazić opinię ...
Powiedział, że ...
Wyjazd na wakacje, gdy kobieta pozostaje w mieście. Prosze o opinie.
Re . pytanie mojego m??
pytanie mojego mężą?