Powiedział, że ...

1. Data: 2005-08-22 13:49:57

Temat: Powiedział, że ...
Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pojedzie do Chorwacji.
Tylko dlaczego mnie to nie cieszy, przeciwnie, jest bardzo, bardzo smutno.
Chyba więc powinnam zamknąć wątek na grupie, bo z tym problemem się
zwróciłam.
Dzieki za opinie,
Aneta

2. Data: 2005-08-22 14:06:43

Temat: Re: Powiedział, że ...
Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie pojedzie do Chorwacji.
> Tylko dlaczego mnie to nie cieszy, przeciwnie, jest bardzo, bardzo smutno.

To się chyba nawet jakoś fachowo nazywa...
To jemu powinno być głupio, że brał pod uwagę wyjazd,
a wyszło tak, ze to Ty masz poczucie winy... a on może
się prężyć, jaki to szlachetny jest :>

Tak czy inaczej pomysł z "amputacją" rodziców jest trafiony :)
Jak zabraknie mamusi i tatusia powinnaś dać sobie radę
z wychowaniem chłopczyka :)

Pozdrawiam,
Radek

3. Data: 2005-08-22 14:19:57

Od: marcysia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uuuuuu, a co mu się stało że zmienił zdanie?
ktoś mu natłukł do głowy?

4. Data: 2005-08-22 14:28:48

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest, szefie:). Dzięki za komentarz:).

5. Data: 2005-08-22 14:29:51

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ja swoim osowiałym zachowaniem. Tylko czy na długo to starczy... Bedę
dobrej nadziei. pzdr

6. Data: 2005-08-22 14:30:13

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tak czy inaczej pomysł z "amputacją" rodziców jest trafiony :)
> Jak zabraknie mamusi i tatusia powinnaś dać sobie radę
> z wychowaniem chłopczyka :)

Pomysł świetny, z wychowaniem może być trudniej.

Margola

7. Data: 2005-08-22 15:19:22

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
wiadomości news:decni5$dc2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Pomysł świetny, z wychowaniem może być trudniej.

Widzisz Margola, jakby Ci to... Radek po prostu wie, że męża się daje
wychować :-D

Pozdrawiam,
Agnieszka

8. Data: 2005-08-22 16:09:21

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomości news:decni5$dc2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Widzisz Margola, jakby Ci to... Radek po prostu wie, że męża się daje

MOże miałaś materiał łatwiejszy w obróbce, albo po prostu więcej zdolności w
kierunku ;)

Margola

9. Data: 2005-08-22 16:20:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <j...@g...pl> wrote in message
> Pewnie ja swoim osowiałym zachowaniem. Tylko czy na długo to starczy...
> Bedę dobrej nadziei. pzdr

nie dziwie sie, ze sie nie cieszysz, bo sama widzisz, iz wyplynelo to z jego
checi a raczej z Twojego zachowania. No nic, trzymaj sie jakos.

iwon(k)a

10. Data: 2005-08-22 16:53:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
wiadomości news:decthf$5ke$1@nemesis.news.tpi.pl...

> MOże miałaś materiał łatwiejszy w obróbce, albo po prostu więcej
zdolności w
> kierunku ;)

No dobra, jedno i drugie :-) Ale to nie znaczy, że nie trzeba czasem
spróbować...

Pozdrawiam,
Agnieszka

Wyjazd na wakacje, gdy kobieta pozostaje w mieście. Prosze o opinie.
Re . pytanie mojego m??
pytanie mojego mężą?
Zapraszam na wczasy do Białogóry nad morzem
alimenty - czy będę musiał płacić na nieswoje dziecko