Znikam

1. Data: 2002-03-25 08:40:56

Temat: Znikam
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, zarzucam kuchnie, moj malutki synek mial wypadek i lezy w szpitalu
z oparzeniami. Teraz gotowanie niewazne, nic niewazne tylko zeby przy nim
byc. Wesolych Swiat Wam zycze i jade do szpitala. Moze kiedys beda dla mnie
jakies swieta bez nieszczesc? Jak narazie jakies mroczne fatum nad nami wisi

Agata Solon, bardzo smutna

1. Data: 2002-03-25 08:49:36

Temat: Re: Znikam
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatko

Trzymaj się, trzymaj się dzielnie!!!
Biedny Twój Maluszek jest bardzo, poparzenia to coś strasznego...
Az mi się chce ryczeć, biedne dziecko...

pozdrawiam Was bardzo, bardzo mocno
Basia
mama dwóch dzieciaków, z których jeden wczoraj troszkę sparzył łapkę i
wydawało się to straszne a teraz...

1. Data: 2002-03-25 13:30:03

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a7mni5$8oe$1@news.tpi.pl...
> [...]
beda dla mnie
> jakies swieta bez nieszczesc? Jak narazie jakies mroczne fatum

Na dziecku skóra goi się jak na... psie, więc głowa do góry
Gdy byłem pacholęciem 3-4 letnim odpadło dno od garnka z wrzątkiem
pod którym przemykałem w pogoni za kotem, a niosła go moja mama i
ani
śladu (nawet w pamięci) nie mam.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-03-25 14:30:19

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata, trzymaj sie dzielnie, czekam na Ciebie.

Margolka Sularczyk

1. Data: 2002-03-25 14:42:42

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agata Solon, bardzo smutna

Agatko,
Trzymaj sie i nie badz smutna! Twoj synek napewno nie potrzebuje teraz
zaplakanej i zmartwionej mamy. Wszystko bedzie dobrze. I napewno czeka Was
jeszcze mnostwo szczesliwych i radosnych Swiat.

Pozdrawiam i sciskam bardzo mocno

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-03-25 16:44:23

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies swieta bez nieszczesc? Jak narazie jakies mroczne fatum nad nami wisi

:((
Trzymam kciuki,Agatko,za cala Twoja rodzine,powodzenia.

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-03-26 18:37:30

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7mni5$8oe$...@n...tpi.pl...
Kochani,
dzieki za odzew i slowa otuchy. Wpadlam do domu zanocowac, zmieniamy sie z
mezem. Rzeczywiscie goi sie jak na psie, choc wiele cierpienia to kosztuje.
Oczywiscie leki przeciwbolowe sa podawane, ale one nie pomoga na wszystkie
bolesci. Teraz mam lepszy nastroj, bo we czwartek juz do domu. Slady wg.
lekarzy nie zostana.
Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-27 09:27:36

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Slady wg. lekarzy nie zostana.
> Agata Solon, naturalna

To wspaniala wiadomosc, i na pewno Swieta spedzicie w lepszym nastroju niz
przewidywalas.

Pozdrawiam

iza

Mazurek abo co inszego?