Zostałem zalany - co robić

1. Data: 2006-11-05 12:38:36

Temat: Zostałem zalany - co robić
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moje mieszkanie zostało zalane przez sąsiadów z góry - drugi raz w ciągu 2
miesięcy. Pierwszy raz machnąłem ręką - plama wyschła, dzisiaj zalali
znowu. Idę do nich - a oni mówią że je wynajmują i że instalacja jest
skopana - niby w łazience u nich nic nie widać. Chcę telefon do właściciela
- jutro wieczorem - bo mają go w pracy. I tekst - ale jeszcze będzie się
lało bo żona też musi prysznic wziąść. Co można zrobić z takimi typami?
Jest niedziela - zarządcy nie uda mi się złapać - zresztą co on może
zrobić?

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

2. Data: 2006-11-05 13:50:34

Temat: Re: Zostałem zalany - co robić
Od: "Maciej Muran" <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danny" <d...@i...pl> napisał
> [...]
> lało bo żona też musi prysznic wziąść. Co można zrobić z takimi typami?
> Jest niedziela - zarządcy nie uda mi się złapać - zresztą co on może

Jak chcesz im bardzo przywalić, to dzwonisz do pogotowia wodociągów, że leje
Ci się na głowę.
Panowie teoretycznie powinni przyjechać i zakręcić wodę dla całego budynku,
bo przecież nie mają dostępu aby zakręcić tylko jeden pion. Co to oznacza,
to już wiesz. Pozostaje więc pytanie, czy sąsiedzi podpalą mieszkanie Twoje,
czy tych z góry ;)

M.

3. Data: 2006-11-05 13:50:56

Od: "Maciej Muran" <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-11-05 17:31:43

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Danny napisał(a):
> [...]
> - jutro wieczorem - bo mają go w pracy. I tekst - ale jeszcze będzie się

heh, dobre...
ja bym ubezpieczyl mieszkanie :-)

> Co można zrobić z takimi typami?
> Jest niedziela - zarządcy nie uda mi się złapać - zresztą co on może
> zrobić?

poza zadzwonieniem do wodociagow to chyba nic nie zrobisz.. choc na
klatce czesto dozorca/ktostam powinien swoj telefon umiescic, w
niedziele tez pewnie odbierze... a jutro do spoldzielni/wspolnoty
uderzac i zapytac co z tym zrobic

Sierp

Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
pomoc w kosztorysie - remont
Czy jest jakas grupa dyskusyjna dla architektow?
zmywarka bosch-czy dobrze myje?
Mieszkania, Domy, dyskusje, porady, OGŁOSZENIA