Źródlo homoseksualizmu.

11. Data: 2015-05-12 17:54:35

Temat: Re: Źródlo homoseksualizmu.
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 15:12, LeoTar pisze:
> Skrajne emocjonalne uzależnienie od matki to jedyna przyczyna
> homoseksualizmu. Skutkiem tego jest niezdolność syna-mężczyzny do
> zaufania innej kobiecie niż matka. Ponieważ związki kazirodcze, czyli
> takie w których dziecko jest emocjonalnie uzależnione od rodzica, są
> zakazane a równocześnie to, że jesteśmy stworzeni do życia w parze,
> powoduje, że dochodzi do zbliżenia mężczyzny z drugim mężczyzną.

Siedział, medytował i go oświeciło...
Brawo za odwagę.
Popracuj jeszcze nad wiedzą.

12. Data: 2015-05-12 18:05:32

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 21:58, LeoTar pisze:

> Między matką a synem nie musi dochodzić do seksu fizycznie - wystarczy,
> że stara się ona być dla syna atrakcyjna seksualnie a robi to gdyż chce
> być podziwiana gdyż w ten sposób poprawia sobie poczucie swojej wartości
> (nierozwiązany kompleks Elektry). Z wdzięczności za to, że syn ją
> podziwia nagradza go kolejnymi awansami a równocześnie poniża ojca za
> to, że rzekomo za jego (męża) sprawą uprawia prostytucję małżeńską.

A co z wilczkami-samcami, które pragną posiąść swoją matkę alfa-wilczycę ?

Czy w związku z tym, że matka-wilczyca trzyma pod butem całe stado
wszystkie jej dzieci będą homoseksualne ?

Generalnie - gdzie w tym wszystkim są pierwotne instynkty, zwykłe
pożądanie, głęboko biologicznie zakodowane reakcje na obrazy, zapachy,
dźwięki ?
Można mieć problemy emocjonalne wyższego rzędu, ale co z niskimi
instynktami ?

Zastanów się proszę, please, bo czytać się nie da ... Masz
ambicje biologiczno-psychologiczne czy raczej grafomańskie ?

13. Data: 2015-05-12 18:37:47

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony

A tam wilki. Nie wyruchałeś dziecka będzie pedałem, czyli jeśli 5% jest pedała w
społeczeństwie, to 95% rucha dzieci no bo nie są. No widzisz w pedofilnym widzie już
stworzył pedofilną arkadię.

14. Data: 2015-05-12 22:08:44

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:
> Pszemol "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Nieprawda, Freude nigdy nie twierdził aby jebać dzieci pedofilnie w
> odbyty jak to sobie ubzdurał ten zboczeniec ze wsi. Wrzucisz mu loty w
> kosmos, a on tak to przeinaczy że wyjdzie że bez jebania dzieci nie
> byłaby możliwa wyprawa na księżyc.

Zniżając się do poziomu Twojego wsiórowego języka dokonam jednego
sprostowania, może to do Ciebie wreszcie dotrze gamoniu jeden. Podczas
inicjacji to nie rodzice mają jebać dzieci lecz na odwrót to dzieci maja
jebać rodziców.

Gdy rodzice jebią dzieci to jest kazirodztwo w wyniku którego rodzic
zniewala dziecko.

Gdy dziecko jebnie sobie raz rodzica to jest to inicjacja a jej wynikiem
jest całkowite uwolnienie dziecka od rodziców.

A największą rolę w zniewalaniu dzieci odgrywają nieświadome matki.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

15. Data: 2015-05-12 22:12:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:
> [...]

> jest pedała w społeczeństwie, to 95% rucha dzieci no bo nie są. No
> widzisz w pedofilnym widzie już stworzył pedofilną arkadię.

Wcale nie trzeba wyruchać dziecka by je od siebie uzależnić.
Uzależnienie emocjonalne dziecka od rodzice jest nie mniej skuteczne jak
uzależnienie przez uprawianie seksu. W obydwu przypadkach jest to
kazirodztwo a mistrzyniami w tej branży są matki.

16. Data: 2015-05-13 01:26:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 22:12, LeoTar pisze:

> [...]
> uzależnienie przez uprawianie seksu. W obydwu przypadkach jest to
> kazirodztwo a mistrzyniami w tej branży są matki.

-------------------
Za dziecko seksualnie wykorzystywane uznać można każdą jednostkę w wieku
bezwzględnej ochrony, jeśli osoba dojrzała seksualnie, czy to przez
świadome działanie, czy też przez zaniedbywanie swoich społecznych
obowiązków lub obowiązków wynikających ze specyficznej odpowiedzialności
za dziecko, dopuszcza się zaangażowania dziecka w jakąkolwiek aktywność
natury seksualnej, której intencją jest zaspokojenie osoby dorosłej.
------------------
Zaś Baker i Duncan (1985, s. 459) uważają, że wykorzystywanie seksualne
jest to wciąganie dziecka przez osobą seksualnie dojrzałą w
,,jakąkolwiek aktywność z zamiarem seksualnego pobudzenia drugiego
człowieka. Aktywność ta może obejmować zarówno stosunek seksualny, jak i
dotykanie, eksponowanie organów genitalnych, pokazywanie materiałów
pornograficznych, rozmowę na tematy seksualne w erotyczny sposób".
gazebo

17. Data: 2015-05-13 04:39:22

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 22:08, LeoTar pisze:

> A największą rolę w zniewalaniu dzieci odgrywają nieświadome matki.

pora abys w koncu przerwal te nic

--
gazebo

18. Data: 2015-05-13 14:33:28

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Penetrator pisze:
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

uzależnienie przez uprawianie seksu. W obydwu przypadkach jest to
kazirodztwo a mistrzyniami w tej branży są matki.

Acha czyli to nie ty tu wypisujesz te brednie o ruchaniu dzieci, tylko twoja matka?

19. Data: 2015-05-14 04:30:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> emocjonalne dziecka od rodzice jest nie mniej skuteczne jak uzależnienie
> przez uprawianie seksu. W obydwu przypadkach jest to kazirodztwo a

Ile miałeś lat, LeoTar, jak wyruchałeś swoją matkę?
Bo chyba wyruchałeś ją, nie? I pozbyłeś się kompleksu Edypa... chyba?
Bo inna możliwość to według Twojej tezy tylko to, że jesteś pedałem.

20. Data: 2015-05-14 07:02:54

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

Bo chyba wyruchałeś ją, nie? I pozbyłeś się kompleksu Edypa... chyba?
Bo inna możliwość to według Twojej tezy tylko to, że jesteś pedałem.

E tam pedałem, jest arcyantypedałem bo i mamusie wyruchał i tatusia na kibelku dopadł
i przywiązał do kaloryfera i wuja też w krzakach, a ściślej w perzu odprzodu i od
tyłu, dlatego ma tyle belek w skali antyarcypedała, powinien iść na biskupa.

Kłamstwo rodzica a dziecięca trauma.
Córka (byłego) premiera RP...
Zwierzęta zmieniają ten świat na lepszy.
Co mówią o tobie pośladki?
Pas cnoty może nie...