Zwiekszenie sprawnosci mozgu

1. Data: 2000-08-30 01:27:39

Temat: Zwiekszenie sprawnosci mozgu
Od: "Lucyfer" <l...@f...kam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

Chcialbym zwiekszyc sprawnosc swojego mozgu. Tzn. nauczyc sie lepiej
koncentrowac , "szybciej" myslec ( inaczej... zwiekszyc ilosc polaczen
miedzy neuronami ). Jaka literature moglibyscie mi polecic? Czy warto
zapisywac sie na jakies kursy? Jakich wynikow moge sie spodziewac?

Ps Chcialbym dowiedziec sie czegos na temat medytacji... wiec jesli mozecie
rzuccie jakimis urlami, albo tytulami ksiazek.

nara

l...@f...kam.pl

2. Data: 2000-08-30 06:48:15

Temat: Odp: Zwiekszenie sprawnosci mozgu
Od: "juzer" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| miedzy neuronami ). Jaka literature moglibyscie mi polecic? Czy warto
| zapisywac sie na jakies kursy? Jakich wynikow moge sie spodziewac?

Najlepiej kupuj i spozywaj Prozac, niewatpliwie dziala on korzystnie
na komorki mozgowe powodujac nawet ich regeneracje i rozwoj.
Dodatkowo : roczne koszty zakupu rozjasnia Ci w glowie w kwestiach
ogolno-socjalno-bytowych.

3. Data: 2000-08-30 11:27:04

Temat: Re: Zwiekszenie sprawnosci mozgu
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucyfer" <l...@f...kam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koncentrowac , "szybciej" myslec ( inaczej... zwiekszyc ilosc polaczen
> miedzy neuronami ). Jaka literature moglibyscie mi polecic?

Encyklopedie czterotomowa PWN.

Adam B.

Lampa sollux - SZKODLIWOŚĆ dla zdrowia ???
fibromalgia
test
W sprawie psychoterapii
Poszukuję informacji o metodzie leczenia wzroku dr Bates'a