Zwolennicy faszyzmu...

11. Data: 2018-11-27 13:23:03

Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-27 o 11:10, Kviat pisze:

> Zgadnij, dlaczego ludzie "przywłaszczyli" sobie prawo do tego, że
> faszyzm jest nielegalny?
> Zgadnij, durniu, dlaczego ludzie "przywłaszczyli" sobie prawo do
> decydowania o tym, że nie wolno mordować, nie wolno kraść, pomimo
> tego, że morderca czy złodziej chce tak żyć.
> Dasz radę pojąć to swoim małym rozumkiem, czy mam wymienić ci jeszcze
> jakieś inne przykłady, dlaczego ludzie wprowadzają jakieś prawa?

Jacy ludzie? Kto tym "ludziom" daje prawo do decydowania o legalności
tego czy owego? Przypominam baranie że nie chodzi żadną nienawiść czy
podżegania do zbrodni, a o zwykły styl życia, w wyniku którego nikt nie
jest pokrzywdzony.

> Odpowiednie przepisy prawa znajdziesz samodzielnie.

Chodzi mi o uczciwość i sprawiedliwość a nie o jakieś chore majaki
wymyślona przez osobników o dyktatorskich zapędach, w wyniku których
cierpią ludzie.

> Dobrze się czujesz? Najwyraźniej ci się pogorszyło.
> Ty z tych, co chcieli ścigać dziennikarzy, którzy zdemaskowali faszystów?

Jacy dociekliwi, a ja nadal nie wiem o czym rozmawia "przedstawiciel"
Polaków w cztery oczy z szefem obcego mocarstwa. Co ciebie to obchodzi
co dzieje na zamkniętych zebraniach jakichś organizacji? Cierpisz na tym
że ktoś tam może oddawać hołd Hitlerowi? Oczywiście piszę tylko o
sytuacji hipotetycznej bo tak naprawdę RN nie uprawia kultu Adolfa, i
nie wzoruje się na Main Kampf.

> A to jest nielegalne?

> Nie. To nie tak.

A jak, kto się boi podniesionej ręki, komu to zagraża?

> Gdy odpowiesz sobie na to pytanie, to się dowiesz:
> Wiesz dlaczego propagowanie faszyzmu na demonstracjach jest
> zabronione, czy nie wiesz?
>
> Właśnie dzięki takiemu prawu ci ludzi nie robią nic złego. Bo tylko to
> ich powstrzymuje.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Twoje domniemania to tylko sfera przypuszczeń, tymczasem namacalnie
krzywdzisz ludzi. Co za bezmyślny, bezrefleksyjny debilizm, nie znam
kraju którego konstytucja nie stawiałaby równości człowieka, tymczasem
prawie wszyscy praktykują przywileje na modłę - biali rządzą i,
oficjalnie (np. Polska), bądź nie (np USA) zakazują innych kolorów.

12. Data: 2018-11-27 13:51:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Oj, przepraszam.

> Problem w tym że tak do końca to je nie wiem co/czego my Polacy byśmy
> chcieli. Mijają wieki, mijają lata a Polaków nadal nikt nie pyta czego
> by chcieli. Ktoś od jakiegoś czasu ma nas za bezmyślne bydło bez prawa
> głosu w swojej sprawie.

My, Polacy, nigdy nie czekaliśmy, aż KTOŚ nas spyta, czego byśmy chcieli.
Nikt nam nigdy niczego nie dał i nie da - sami sobie musieliśmy wszystko
wywalczyć - w szczególności wolność. I nadal musimy walczyć o nią - bo raz
wywalczona nie jest dana na wieczność; musimy pamiętać, że w kazdym
momencie ktoś zawsze na nią czyhał i nadal czyha, obiecując ,,unijny raj na
ziemi".

--
XL

13. Data: 2018-11-27 14:34:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-27 o 13:23, Trybun pisze:

> Jacy ludzie?

Kosmici nam prawo tworzyli.
A nie... czekaj... przywieźli z Atlantydy z innego wymiaru.

Masz jeszcze jakieś głupie pytania?

> Kto tym "ludziom" daje prawo do decydowania o legalności
> tego czy owego?

Kosmici.

> Przypominam baranie że nie chodzi żadną nienawiść czy
> podżegania do zbrodni, a o zwykły styl życia, w wyniku którego nikt nie
> jest pokrzywdzony.

Tak, tak... Właśnie dlatego propagowanie faszyzmu jest zakazane, bo oni
promują styl życia w miłości do bliźniego...

Jaki ty jesteś głupi, to się w pale nie mieści.

> Chodzi mi o uczciwość i sprawiedliwość

Właśnie dlatego faszyzm jest zakazany. Bo chodzi o uczciwość i
sprawiedliwość.
Czego nie rozumiesz?

> a nie o jakieś chore majaki
> wymyślona przez osobników o dyktatorskich zapędach, w wyniku których
> cierpią ludzie.

A! Już rozumiem! To nie tylko Atlantyda pochodzi z innego wymiaru, ale
również fakty historyczne, które możesz samodzielnie znaleźć w
podręczniku historii.
Wojny i obozy koncentracyjne, to majaki, tak?

[ciach bełkot kretyna, bo ręce i nogi opadają]

> Twoje domniemania to tylko sfera przypuszczeń,

No biedni faszyści i rasiści, że im prawo nie pozwala na realizację ich
urojeń. Strasznie im współczuję.

> tymczasem namacalnie
> krzywdzisz ludzi.

Ja ich krzywdzę namacalnie, bo piszę na grupie dyskusyjnej... a ich
programy wyborcze, statuty tych organizacji i zadymy na demonstracjach
to tylko sfera przypuszczeń...

Skąd się takie bezmyślne pokemony jak ty biorą?

> [...]
> prawie wszyscy praktykują przywileje na modłę - biali rządzą i,
> oficjalnie (np. Polska), bądź nie (np USA) zakazują innych kolorów.

I dlatego trzeba dopuścić do głosu ONR (i inne jego klony) żeby było
jeszcze bielej?
Nie odpowiadaj. Ty kompletnie nie masz pojęcia o czym próbujesz rozmawiać.

Jeszcze raz:
Wiesz dlaczego propagowanie faszyzmu na demonstracjach jest
zabronione, czy nie wiesz?
Wiesz co to za twory te ONRy i jego klony, czy nie wiesz?

Wróć do dyskusji jak się dowiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-11-28 15:04:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-27 o 13:51, XL pisze:

> [...]
> wywalczona nie jest dana na wieczność; musimy pamiętać, że w kazdym
> momencie ktoś zawsze na nią czyhał i nadal czyha, obiecując ,,unijny raj na

Jakbym słuchał prezydenta Komorowskiego.., Facet stanowczo nadużywa/ł
słowa "wolność", i to w sytuacji gdy coraz większy dyktat Brukseli i
coraz więcej obcych wojsk w Kraju. Tak się zastanawiam jaką retorykę
uprawiały mendy które zaprzedawały Polskę w niewolę przed wiekami? Też
była mowa o "wolności" i "obronie interesu Polaków"?

15. Data: 2018-11-28 15:06:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-27 o 14:34, Kviat pisze:
> dlaczego ludzie wprowadzają jakieś prawa?

> Kosmici nam prawo tworzyli.
> A nie... czekaj... przywieźli z Atlantydy z innego wymiaru.
>
> Masz jeszcze jakieś głupie pytania?

> Kosmici.

Jak do kogoś rozumnego jeszcze raz apeluję - w odpowiedzi odnoś się do
zdania a nie do pojedynczych słów, Buszmenie.

> Tak, tak... Właśnie dlatego propagowanie faszyzmu jest zakazane, bo
> oni promują styl życia w miłości do bliźniego...
>
> Jaki ty jesteś głupi, to się w pale nie mieści.

Ważne co ty propagujesz, a jest to hitleryzm. To jest "Wasza Walka" z
myślącymi inaczej.

> Właśnie dlatego faszyzm jest zakazany. Bo chodzi o uczciwość i
> sprawiedliwość.
> Czego nie rozumiesz?

Zakaz uczciwy? Szykanowanie ludzi którzy nie robią nikomu nic złego -
sprawiedliwe? Niestety - tylko w twoim kodeksie młodego faszysty.

> [...]
> podręczniku historii.
> Wojny i obozy koncentracyjne, to majaki, tak?
>
> [ciach bełkot kretyna, bo ręce i nogi opadają]

Fakt, znowu zamiast się odnieść do wypowiedzi zaczynasz bełkotać od rzeczy.

> No biedni faszyści i rasiści, że im prawo nie pozwala na realizację
> ich urojeń. Strasznie im współczuję.

A poza tym z lustra znasz jakiegoś innego faszystę?

> [...]
> to tylko sfera przypuszczeń...
>
> Skąd się takie bezmyślne pokemony jak ty biorą?

Mentalnie ograniczasz ich swobody jako ludzi. Znasz statut np - RN? Jest
on w jakiś sposób rasistowski? Zadymy? A kto faktycznie skopał
przechodnia w trakcie takiej demonstracji?

> [...]
> zabronione, czy nie wiesz?
> Wiesz co to za twory te ONRy i jego klony, czy nie wiesz?

Zasadniczo to wygląda tak że dwa kolory zawłaszczają kraj, i zwalczają
każdy inny kolor. U nas, przynajmniej na razie rządzi jeden kolor, ten
okrągłostołowy.

Jeszcze raz - proszę o definicję faszyzmu i powiązania z tym statusu,
choćby RN.

Wymyślasz innym od faszystów a chwalisz byłą prezydent Warszawy, mimo
tego że szczuła ludzi na pedałów. Chyba nie sądzisz że "Tęcza" to była w
ich (pedałów) interesie?

16. Data: 2018-11-28 15:43:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 15:06, Trybun pisze:

> Jak do kogoś rozumnego jeszcze raz apeluję - w odpowiedzi odnoś się do
> zdania a nie do pojedynczych słów, Buszmenie.

Znowu ironii nie złapałeś? Jak mi przykro...

[ciach reszta bełkotu idioty]

> Jeszcze raz - proszę o definicję faszyzmu i powiązania z tym statusu,
> choćby RN.

Czyli nawet nie spróbowałeś się dowiedzieć.

> Wymyślasz innym od faszystów

Nie innym, tylko faszystom.

> a chwalisz byłą prezydent Warszawy,

Znowu ci się coś uroiło.

> mimo
> tego że szczuła ludzi na pedałów. Chyba nie sądzisz że "Tęcza" to była w
> ich (pedałów) interesie?

A tego urojenia, to już w ogóle nie zrozumiałem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-11-28 15:51:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 15:06, Trybun pisze:
> W dniu 2018-11-27 o 14:34, Kviat pisze:

Do tego jeszcze się odniosę:

> A poza tym z lustra znasz jakiegoś innego faszystę?

Debilu, jeżeli ktoś broni się przed faszyzmem, to nie znaczy, że jest
faszystą, bo zakazuje faszystom propagować faszyzm.

Wyjaśnię ci to bardziej łopatologicznie:
jeżeli ktoś zakazuje mordercom planować morderstwo, to nie znaczy, że
sam jest mordercą,
jeżeli ktoś zakazuje złodziejom planować złodziejstwo, to nie znaczy, że
sam jest złodziejem.

Dotarło? A może to też jest zbyt skomplikowane dla ciebie?
Dziecko by zrozumiało, prościej nie potrafię...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-11-28 19:49:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jeszcze raz - proszę o definicję faszyzmu i powiązania z tym statusu,
> choćby RN.

Może jeszcze w punktach?
:-)
Faszystę o to pytasz?

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

--
XL

19. Data: 2018-11-29 11:50:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 15:43, Kviat pisze:

> Znowu ironii nie złapałeś? Jak mi przykro...
>
> [ciach reszta bełkotu idioty]

Cymbał, z rozległego zdania wybiera frazę "jacy ludzie" i do tego się
odnosi i na to odpowiada. Każdy brunatny chyba musi być upośledzony
umysłowo..

> Czyli nawet nie spróbowałeś się dowiedzieć.

Podobnie zresztą jak ty również nie mogę nic takiego znaleźć.

> Nie innym, tylko faszystom.

Czyli tym co to "delegalizują i zakazują", jednym słowem zabraniają żyć
po swojemu..

> Znowu ci się coś uroiło.

Może,  i o ile ujawnisz swój wcześniejszy protest przeciw tej prowokacji
pani Hani to zaraz to odszczekam.

> A tego urojenia, to już w ogóle nie zrozumiałem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Rozumu nie staje... Nic dziwnego że kolor brunatny tak ci się podoba.

20. Data: 2018-11-29 11:52:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 15:51, Kviat pisze:

> [...]
> że sam jest złodziejem.
>
> Dotarło? A może to też jest zbyt skomplikowane dla ciebie?
> Dziecko by zrozumiało, prościej nie potrafię...

Prawda wygląda tak że bronisz się przed wyimaginowanym faszyzmem za
pomocą faszystowskich metod (zakazów i nakazów). W ten sposób to ty
zasługujesz na to miano.

Jakie morderstwo, jakie złodziejstwo - ty prześladujesz ludzi którzy nie
robią nikomu nic złego.

"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"
Piana z mózgu
Obnoszenie się