Zycie jest do bani

1. Data: 2001-09-18 12:11:39

Temat: Zycie jest do bani
Od: "pmarekp1" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie i wy dziewczyny puchy jedne marne. Kobiety wieczne romantyczki dnia
powszedniego myslace o kasie i gachach z BMW i miesniami wypakowanymi
sterydami. Potem płacz i zgrzytanie zębów jak Ci maczomeni znajduja sobie
nowe zabaweczki.

Cholerka czy są na swiecie Kobiety zdolne prawdziwie kochac? Jeju a to
własciwie wystarczy jedna a uwierze....
Pozdrowienia z raju miłosci jakim jest ten nasz piekny,czysty swiat!

1. Data: 2001-09-18 12:52:31

Temat: Re: Zycie jest do bani
Od: koh ol <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pmarekp1" <p...@w...pl> napisał / wrote:

> [...]
> powszedniego myslace o kasie i gachach z BMW i miesniami wypakowanymi
> sterydami. Potem płacz i zgrzytanie zębów jak Ci maczomeni znajduja sobie

Ty to musisz mieć złe doświadczenia! Jak to jest, że piętnowane jest myślenie kobiet
kasie (w czym nie widzę zresztą nic złego, w końcu za coś trzeba żyć), natomiast
faceci
bezkarnie mogą gapić się na nogi i wygłaszać sądy, że "niestety na to najbardziej
zwracają uwagę", komentować pośladki przechodzących dam itp.

> Cholerka czy są na swiecie Kobiety zdolne prawdziwie kochac? Jeju a to
> własciwie wystarczy jedna a uwierze....

Są, cała masa.
Za to mężczyzn niewielu ; ).

> Pozdrowienia z raju miłosci jakim jest ten nasz piekny,czysty swiat!

No może nie przesadzajmy : )...

Pozdrawiam
kohol

1. Data: 2001-09-18 13:11:57

Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pmarekp1" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nowe zabaweczki.
>
> Cholerka czy są na swiecie Kobiety zdolne prawdziwie kochac? Jeju a to

nie cierpie takiego "biadolenia"

to ze sie kobiety lubie zamoznych mezczyzn jest oczywiste
to ze lubia "meskich" - czyli wysokich i dobrze zbudowanych tez jest
oczywiste

to o czym piszesz to jakis margines - bo konkretnie chodzi ci o dresiarzy i
niezbyt bystre panienki z dyskotek
na tym swiat sie konczy - ale widocznie Ciebie przeraza swoja wlasna
bezradnosc i wydaje ci sie ze tylko BMW pomoze ci zdobyc kobiete

ty tego nie masz - nie masz BMW,nie jestes "napakowany" - ale w zamian
chcesz ja dobrze traktowac?
to za malo - kobiety nie chca facetow ktorzy je beda traktowac jak osmy cud
swiata - jest to dla nich wazne ale nie najwazniejsze - o czym swiadczy dosc
duza liczba kobiet ktore maja pociag to tak zwanych "zimnych drani"

zamiast uzalac sie nad soba i swoim nieszczesciem wez sie w garsc - zastanow
sie dlaczego jest jak jest i co mozesz zmienic
sa kobiety ktore kochaja mezczyzn bez nog,rak,kalekow,chorych
psychicznie,kryminalistow,lub po prostu zwyklych facetow
ale ty widzisz tylko jak "leca na BMW i kase"

powiem Ci : jestes slepy albo po prostu szukasz w zlym miejscu

kasa i dobry wyglada dziala jak magnes - czego oczekiwales? Jesli tego nie
masz musisz skupic sie na swoich innych zaletach lub szukac kobiet ktorym
imponuja inne cechy.

...............aha i jeszcze jedno - krzywiac sie na zycie,swiat i ludzi
wcale sobie nie pomagasz ,wrecz przeciwnie - nikt nie lubi
sfrustrowanych,wiecznie niezadowolonych facetow.

Rafal Neumann

1. Data: 2001-09-18 13:16:57

Od: "Aneta" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pmarekp1" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ludzie i wy dziewczyny puchy jedne marne.

Moim zdaniem okreslenie dziewczyny jest podzbiorem zbioru ludzie. Dlaczego
je odzielasz? Jesli piszesz ludzie masz tez na mysli dziewczyny!

Kobiety wieczne romantyczki dnia
> powszedniego myslace o kasie i gachach z BMW i miesniami wypakowanymi
> sterydami.

Albo jest sie romantyczka albo mysli sie o kasie.
Ja nigdy nie przestawilabym tych cech jako cech jednej osoby.

Potem płacz i zgrzytanie zębów jak Ci maczomeni znajduja sobie
> nowe zabaweczki.

Zabaweczki znajduja sobie nie tylko faceci, o ktorych tu piszesz. Dotyczy to
kazdego z Was niezaleznie od kasy czy wygladu.

> Cholerka czy są na swiecie Kobiety zdolne prawdziwie kochac? Jeju a to
> własciwie wystarczy jedna a uwierze....

Potrafie kochac.
Kurcze a moze powinnam napisac potrafilam.

Pozdr.
Aneta

1. Data: 2001-09-18 13:26:46

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9o7h3r$891$...@n...tpi.pl, Rafal Neumann at n...@s...pl
wrote on 18-09-01 15:11:

> nie cierpie takiego "biadolenia"
>
> to ze sie kobiety lubie zamoznych mezczyzn jest oczywiste
> to ze lubia "meskich" - czyli wysokich i dobrze zbudowanych tez jest
> oczywiste

Dla kogo oczywiste? Ja nie lubie wysokich, bo szyja mnie boli:)
De gustibus non disputandum est i tyle:)))

> [...]
> wcale sobie nie pomagasz ,wrecz przeciwnie - nikt nie lubi
> sfrustrowanych,wiecznie niezadowolonych facetow.

A tu swieta racja, panowie:)))
i panie zreszta tez:)

> Rafal Neumann

Joanna

1. Data: 2001-09-18 13:46:21

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Joanna:
> A tu swieta racja, panowie:)))
> i panie zreszta tez:)

Sadze ze to przesada. :)
Kasa nie jest najistotniejsza tak w sumie.
Np zdrowie jest duuuzo wazniejsze od sterty kasy.
Wez np drogi samochod: jesli dla kogos mialby byc
przyczyna kalectwa, to czy ten ktos wiedzac o tym
zdecydowalby sie _swiadomie_ na tego rodzaju
luksus?

A kobiety? Coz.... rzeczywiscie dzialaja irracjonalnie. ;)
Kazdy to wie, kto mial okazje choc troche je poznac. :)

PS: Trzeba sie do tego 'przyzwyczaic' jakos. :]
Nie ma rady. :)

Czarek

1. Data: 2001-09-18 13:52:45

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9o7j68$ojj$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
18-09-01 15:46:

> [...]
> Wez np drogi samochod: jesli dla kogos mialby byc
> przyczyna kalectwa, to czy ten ktos wiedzac o tym
> zdecydowalby sie _swiadomie_ na tego rodzaju

Podpisalam sie pod opinia, ze najgorsze co moze byc, to sfrustrowany,
niepewny siebie, wiecznie uzalajacy sie na niesprawiedliwy los czlowiek (M
lub K), a nie pod priorytetem kasy.

> A kobiety? Coz.... rzeczywiscie dzialaja irracjonalnie. ;)
> Kazdy to wie, kto mial okazje choc troche je poznac. :)

Irracjonalnie dla mezczyzn, ale nie irracjonalnie w ogole. To tylko tak dla
scislosci:)))

> Czarek

Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-09-18 13:59:58

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

pmarekp1:
> ... Kobiety wieczne romantyczki dnia powszedniego
> myslace o kasie i gachach z BMW i miesniami
> wypakowanymi sterydami.

Kobiety tak maja. To nie jest w sumie zle.
Jak kobieta nie ma 'charakteru' to patrzy wylacznie
na kase. Taka sierotka-maryska. ;)

> Potem płacz i zgrzytanie zębów jak Ci maczomeni
> znajduja sobie nowe zabaweczki.

No ale co w tym zlego ze sierotki-maryski maja zycie
sierotki-maryski??? ;)))

> Cholerka czy są na swiecie Kobiety zdolne prawdziwie
> kochac? Jeju a to własciwie wystarczy jedna a uwierze....

Wlasnie, Twoj brak wiary przyciaga sierotki-maryski....
w przelocie do sterty kasy i gory miesni. ;)))

> Pozdrowienia z raju miłosci jakim jest ten nasz piekny,
> czysty swiat!

Taki swiat jest we wnetrzu czlowieka. Nie odkryjesz go
dopoki bedziesz bac sie podobnych Sobie. :]

To tyle 'madrosci' tym razem. ;)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-09-18 14:02:08

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Irracjonalnie dla mezczyzn, ale nie irracjonalnie w ogole. To tylko tak
dla
> scislosci:)))

Irracjonalne dla mezczyzn jest rownoznaczne z irracjonalnym w ogole.
Racjonalne dla kobiet z perspektywy czasu okazuje sie irracjonalne, o czym
mezczyzni wiedza od poczatku.
Pewnie sie nie zgodzisz, wiec odpowiadam ze to co juz napisalem jest
odpowiedzia.

L.

1. Data: 2001-09-18 14:04:24

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9o7k1e$616$...@f...man.torun.pl, loggy at u...@g...pl wrote on
18-09-01 16:02:

> [...]
> mezczyzni wiedza od poczatku.
> Pewnie sie nie zgodzisz, wiec odpowiadam ze to co juz napisalem jest

Twoj sposob myslenia jest dla mnie irracjonalny:)
Pewnie sie nie zgodzisz, wiec odpowiadam ze to co juz napisalem jest
odpowiedzia.
J.

UJ
Czy ktos poradzi?