Życzenia

1. Data: 2003-12-21 17:53:33

Temat: Życzenia
Od: "Ania Onet i Ewa Sz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim grupowiczom, tym piszącym i tym tylko czytającym życzymy zdrowych,
radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia. A także, aby nadchodzący rok był
pełen sukcesów ogrodniczych, aby nic nam ni wymarzło, aby maliny i winorośle
pięknie owocowały, róże, lilie i liliowce, kanny pięknie kwitły, aby rarytasów
przybywało.

pozdrawiam świątecznie

Ania i Ewa Sz.
Ps. Ewa ma uszkodzony komputer i prosiła mnie coby w Jej imieniu najszczersze
życzenia świateczne złożyć.

2. Data: 2003-12-22 11:28:55

Temat: Re: Życzenia
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie życzę Wam i wszystkim grupowiczom po radosnych, zdrowych Świętach
kolejnego szczęśliwego, obfitego w plony i urodę "chabazi" roku. Niech Wam
się darzy!
Gabi

Użytkownik "Ania Onet i Ewa Sz" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:42df.00000b22.3fe5de1c@newsgate.onet.pl...

3. Data: 2003-12-22 15:47:39

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" napisał
> [...]
Świętach
> kolejnego szczęśliwego, obfitego w plony i urodę "chabazi" roku. Niech Wam

I ja życzę wszystkim grupowiczom Wesołych Świąt, sukcesów i satysfakcji w
ogrodzie oraz zdrowia i wora pieniędzy.
Majka

4. Data: 2003-12-22 23:33:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez wszystkim grupowiczom zycze Wesolych, Szczesliwych
i Zdrowych Swiat!!! Pamietajcie przy stole wigilijnym zostawic
miejsce dla niespodziewanego goscia. Moze przyjdzie kret?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz