Zyczenia

191. Data: 2010-01-03 00:40:43

Temat: Re: Zyczenia
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> widzisz, gdyby rzeczywiście tak było, jak starasz się siebie przekonać
> to nie byłby wart nawet twojej wzmianki,
> tak samo, ja mylisz się co do mnie, ponieważ mam gdzieś twoją
> piaskownicę i twojego sendera,
> bo jedyne co mnie z nim łączy to czysto przypadkowo chiński host,
> których są chyba tysiące i to nie tylko chińskich

Opary absurdu. Prawdziwy tren R nie zamieniłby ze mną rzeczowego słowa.
Dziękuję, postoję.

--

Paulinka

192. Data: 2010-01-03 00:46:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Opary absurdu. Prawdziwy tren R nie zamieniłby ze mną rzeczowego słowa.
> Dziękuję, postoję.

to jak ktoś z tobą zamieni rzeczowe słowo to zaraz musi być ten niedobry
sender? faktycznie utknęłaś chyba w piaskownicy.
lepiej zastanów się dlaczego prawdziwy tren R nie zamieniłby z tobą
rzeczowego słowa, bo to może być dla ciebie naprawdę odkrywcze ;-)

193. Data: 2010-01-03 00:48:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Sat, 2 Jan 2010 15:58:12 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Bardzo interesuj�ca jest wasza rozmowa o muzyce, wi�c pod��am linkowymi
> �ladami :-)
> --
>
> Ikselka. //A propos pozosta�ych post�w - globek, zawsze ciekawie piszesz.
> Je�li starasz si� nie obra�a�, to czytam uwa�nie. Odpowiem jutro. Bo
dziďż˝
> mia�am zbyt intensywny dzie�...

Posłuchaj sobie Nicka Cave Ikselcia jak się obudzisz=

http://c.wrzuta.pl/wa1868/0eb003090015fb3a473bc814/0
/nick%20cave%20%26%20the%20bad%20seeds%20-%20do%20yo
u%20love%20me.mp3

194. Data: 2010-01-03 00:50:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> lepiej zastanów się dlaczego prawdziwy tren R nie zamieniłby z tobą
> rzeczowego słowa, bo to może być dla ciebie naprawdę odkrywcze ;-)

Bo mnie nie lubi? Wolno mu, dlatego go tym bardziej szanuję. A Ty się
rozkraczyłeś i nawet spektakularny szpagat Ci nie pomoże.

--

Paulinka

195. Data: 2010-01-03 00:54:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Bo mnie nie lubi? Wolno mu, dlatego go tym bardziej szanuję. A Ty się
> rozkraczyłeś i nawet spektakularny szpagat Ci nie pomoże.

lubi-nie lubi, to raczej twoja zasada,
gdybyś szanowała tego kurwa-gnoja, to nie rozmawiałabyś ze mną podobnie
jak medea
i gdybyś się zastanowiła, to nie napisałbyś powyższego odruchowo i bez
sensu ;-)

196. Data: 2010-01-03 01:00:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> jak medea
> i gdybyś się zastanowiła, to nie napisałbyś powyższego odruchowo i bez

Ja go nie znam i mam go w nosie. Mnie wkurza to, że Ty nie potrafisz
znieść krytyki i odwołujesz się do takich środków. Aż strach pomyśleć,
co robisz w realu. Jak jesteś taki mocny to pisz za siebie i przymnij na
męską klatę krytykę, zamiast robić z siebie klauna.

--

Paulinka

197. Data: 2010-01-03 01:24:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> co robisz w realu. Jak jesteś taki mocny to pisz za siebie i przymnij na
> męską klatę krytykę, zamiast robić z siebie klauna.

do jakich środków?
przecież w niczym ci jeszcze nie uchybiłem.

198. Data: 2010-01-03 01:29:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> do jakich środków?
> przecież w niczym ci jeszcze nie uchybiłem.

Dzięki, czuję się wyróżniona. Idę obudzić Morfeusza.

--

Paulinka

199. Data: 2010-01-03 01:38:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> W�a�nie ;)
>
> Ewa

A ten utwór dla ciebie, mnie on wymiata , jest to rok 1977 Peter
Gabriel i Robert Fripp, utwór rokowy rozpisany na partytury i w pewnym
momencie dzwonią dzwonki sań i Fripp gra hymn na gitarze
i nie bez powodu mówi się, że jest jednym z najlepszych gitarzystów na
świecie, mnie ten utwór wgniata, czasem jak go słucham, to wiem że
tylko po to się urodziłem, aby go usłyszeć i jak się kończy , to już
mogę umrzeć..........

http://c.wrzuta.pl/wa2945/25684830001bc103474da529/0
/peter%20gabriel-down%20the%20dolce%20vita.mp3

200. Data: 2010-01-03 08:38:08

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Hmm kobieto....
Brak mi słów, gdy go widzę ...nogi mi sie gnom w czech
miejscach ...udaje że go nie wiedzę ...a w ogóle on nie wie o moim
istnieniu ...znaczy zna mnie, ale wiesz...
Ma piękne spojrzenie - zimne, ale piękne ...uśmiech zwala z nog..silny
charakter
...pewność siebie ma wręcz nieubłagalną ...i cos jeszcze o czym nie
moge napisać. Życzę mu samego szczęścia i spełnienia w życiu, a ma z
kim.

jesteś dobrą kobietą :) a on taki wspaniały ;)
coś mi tu jednak nie pasuje...
zwala Cię z nóg i przechodzi dalej?

kiwiko

Szczęśliwego Nowego Roku
Panslaviście.
Dosiego Roku 2100 :)
Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri