Zyczenia na torcie ;)

1. Data: 2002-04-18 11:33:54

Temat: Zyczenia na torcie ;)
Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blagam pomozcie :)

Wymislilam sobie ,ze zaniose tort na 50 urodziny mojej ciotki.... i
chcialabym napisac na nim cos ...no wlasnie ... smiesznego ... a zarazem
cieplego i optymistycznego (czyli 100 lat raczej nie ;))) To osoba
tzw."jajcara" wiec moge sobie pozwolic na zarty ale poniewaz czas goni bo to
juz w niedziele ... nie moge nic wymyslec .... moze Wy ? :)

bardzo dziekuje .... pozdrawiam Beata :)