Żydowsk(a mentaln)ość.

11. Data: 2018-02-06 20:56:06

Temat: Re: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie była przypadkiem komedia?

Może tylko dla Allena.

> Nie oglądałem, ale odniesienie się do "pingwinów" jest
> raczej humorystycznym podejściem do skojarzeń ze
> strojami zakonnic a nie jest oznaką jakiejś nienawiści.

Nie chodzi o same skojarzenia - chodzi o ich WYSTĘPOWANIE w niemal każdym filmie WA.
W każdym.
A to już o czymś świadczy.

12. Data: 2018-02-06 23:25:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-06 o 20:56, i...@g...pl pisze:

> Może tylko dla Allena.

> Nie chodzi o same skojarzenia - chodzi o ich WYSTĘPOWANIE w niemal każdym filmie
> [...]

Jedyne o czym świadczy twój subiektywny brak poczucia humoru, to o tobie
i Allenie.

W każdym filmie Patryka Vegi możesz zobaczyć polską patologię. O czym to
świadczy? Że wszyscy Polacy to patole?
Ogarnij się...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-02-07 00:22:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie - że Vega to dureń.

14. Data: 2018-02-07 10:30:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

I antypolak.

15. Data: 2018-02-07 21:12:34

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>żyd jeździ po zakonnicach

ryli jesteś pjerdolnięta, skoro żart o zakonnicach-pingwinach to dla ciebie
wystarczający to pretekst to masowego mordu

16. Data: 2018-02-07 21:13:41

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>I antypolak.

Irzyt

17. Data: 2018-02-07 22:26:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

ERRATA:
Imbecylu - jak sobie żyd W KAZDYM FILMIE jeździ po katolikach, to dla ciebie ,,żart",
a jak katolik cokolwiek o żydach, to ,,nienawiść" i ,,antysemityzm" oraz ,,chęć
mordu".
Tym się właśnie charakteryzuje żydowska mentalność. I ty ją prezentujesz w wydaniu
klasycznym.

18. Data: 2018-02-08 05:40:27

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>ERRATA:
>Imbecylu - jak sobie żyd W KAZDYM FILMIE jeździ po katolikach

nie bardziej niz po wierzacych Żydach

>jak katolik cokolwiek o żydach, to ,,nienawiść" i ,,antysemityzm" oraz ,,chęć
>mordu".

Nie katolik tylko iksela (czyli wyznawca antychrysta) i nie cokolwiek -
iksela napisala wyraznie, w odpowiedzi na żart o zakonnicach pingwinach, że
Żydzi są warci holocaustu:
"Tacy oni właśnie są.Żydzi są autorami własnego holocaustu."

>Tym się właśnie charakteryzuje żydowska mentalność. I ty ją prezentujesz w
>wydaniu klasycznym.

Taaa

19. Data: 2018-02-08 10:14:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> iksela napisala wyraznie, w odpowiedzi na żart o zakonnicach pingwinach, że
Żydzi są warci holocaustu:
"Tacy oni właśnie są.Żydzi są autorami własnego holocaustu."

Gdzie tu jest ,,warci", podły kłamco?

A AUTORAMI są, tak!
Większość wierchuszki nazistowskiej przy Hitlerze oraz 150 000 pomniejszych nazistów
to byli Żydzi (hint Google: ,,żydowscy żołnierze Hitlera") oraz analogicznie w Rosji
stalinowskiej, gdzie u boku Stalina stworzyli ustrój totalitarny, przyczyniając się
(tu i tu) do śmierci milionów swoich pobratymców oraz innych nacji.
Chcesz z tym dyskutować?
To dodam jeszcze do tego statek z tysiącami żydowskich dzieci oraz drugi z żydowskimi
uchodźcami - zawrócone z USA do Europy przez de facto przez żydowskie czynniki
sprawcze w KongresiecUSA.
Wszyscy oni ZGINĘLI z rąk Niemców.

20. Data: 2018-02-08 15:10:26

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Gdzie tu jest ,,warci",

tu: "Żydzi są autorami własnego holocaustu."

Rodzina Ulmów.
Czy wszyscy ludzie
Co na to wszystko Polacy?
Nie ma powrotu do Polski...