a co mi tam, podziele sie :D

1. Data: 2005-06-09 16:09:54

Temat: a co mi tam, podziele sie :D
Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Rzecz sie tyczy "wspomagaczy karmienia".

Jakies poltora roku z okladem, szukajac sobie (a raczej nam)
miejsca w goscinnym Krakowie stanalem przed nie lada dylematem.
Otoz "rozpuszczony" na domowym jedzeniu babc, cioc etc. malolat
lat wowczas 4, oswiadczyl w restauracji, ze sznycla nie zje.
Postanowilem wykorzystac fakt, ze palal pewnym sentymentem
do hamburgerow (pewnie mu sie z zabawkami kojarzyly ;)).
No to bedziem robic "mniamburgera":
warstwa zemniaczkow, odrobina surowki, kawalek sznycelka,
surowka, ziemniaczki, przyklepac nozem, otworzyc buzie... jedzie.
"Niedobry" sznycel w postaci mniamnusnych mniamburgerow zniknal w 5 minut.

Z innej beczki. Awersja do zupek. No to kombinujemy... zadne tam "zdrowe,
super, bleglebeble"...:
- tatusiu, co robisz?
- niespodzianke, wedle Tajnej Receptury.
- e... pewnie zupe gotujesz, ale ja i tak nie bede jadl!
- Twoja strata, bo to nie zupa, ale...
- ???? no? powiedz, powiedz...
- Polewska Rycerska.
- WOW! - a dasz sprobowac?
- no jasne, ale musisz mi pomoc, Ty mieszaj w tym kubeczku,
ja rozgniote ziemniaki i obiore jajka, dorzuce skwareczki...
- super, a to rycerze tak jadali?
- no jasne, to jest zur staropolski (moze byc barszcz bialy),
z ziemniaczkami (dobra, wiem, ze to dopiero po Kolumbie :))
z uczciwa kielbacha, jajcem, skwarkami i smietana, zadna tam durna zupka.
- no to kiedy bedzie gotowe, kiedy, kiedy!?

...i dwa glebokie talerze znikaja, a maly ma problem, bo wiecej nie wcisnie,
a chyba by jeszcze zjadl cos "rycerskiego" - to nobilituje, nie? ;)

A dzis mamy dzien "latynoski":
Los pyras-vegas salatcos y yayechos y ogurtasos no muchos saltas.
A... i ta, no la paruffa.
(znaczy sie salatka ziemaniaczano-warzywna, ogorki malosolne
i jakies berlinki, bodajze z ostra papryka :))

A pisze o tym, gdyz mam czas, bo koalcja pozarta w tempie iscie ekspresowym,
zas bez "egzotycznej otoczki" trwalo by to pewnie do poznego wieczora,
i mlody z niechecia konczylby (albo i nie) zimne :D

...on ma swiadomosc, ze to kit taki, wesola sciema, ale to nie wazne,
wazne, ze skuteczne, je szybko, tyle ile trzeba (chyba?)
i _jeszcze_cieple_, dobrze sie przy tam bawiac :)

pozdrawiam - v.

2. Data: 2005-06-09 17:17:17

Temat: Re: a co mi tam, podziele sie :D
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...on ma swiadomosc, ze to kit taki, wesola sciema, ale to nie wazne,
> wazne, ze skuteczne, je szybko, tyle ile trzeba (chyba?)
> i _jeszcze_cieple_, dobrze sie przy tam bawiac :)

gratuluje ,sama bym zjadła tej polewy rycerskiej :)
gratuluje pomysłu ,cierpliwosci ,zeby wszystkim sie tak chcialo to nie
byłoby gnębionych dzieci i sflustrowanych starych:)
p.

3. Data: 2005-06-09 17:34:01

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do gratulacji.
Aż mi samemu przyszła ochota na jakąś polewkę rycerską.
JAck

4. Data: 2005-06-09 18:01:21

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> sflustrowanych

Wkącu.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

5. Data: 2005-06-09 18:14:13

Od: "bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję pomysłu, z własnego dzieciństwa pamiętam ''zupę Baby Jagi'', była
to zwykła zupa mleczna z chrupkami kukurydzianymi, ale za to jak
smakowała...fajny sposób na niejadka:-)

Beata

Kieszonkowe
Odpowiedzialność rodziców za szkody
jak wzmocnic poczucie pewnosci u 6-latka?
zez - czy operowac?
jedzonko na party urodzinowe