czym wyczyścic przypaloną patelnie??

1. Data: 2002-04-20 16:13:08

Temat: czym wyczyścic przypaloną patelnie??
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie

Szoruje i szoruje a efektów nie ma
Z.

1. Data: 2002-04-20 16:43:46

Temat: Re: czym wyczyścic przypaloną patelnie??
Od: "Jarek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze zostawic na tydzien namoczona?

pozdr
yareck

1. Data: 2002-04-20 18:43:36

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Jarek" <s...@o...pl>

> moze zostawic na tydzien namoczona?

Generalnie to najlepiej nabyc czyscic metalowy, ale nie taki typowy druciak,
jak niegdys bywaly, a taki ze skreconych sprezynek [jest zawsze zafoliowany,
i to go przede wszystkim odroznia od tego typowego]. Bywaly w kioskach Ruchu
i drogeriach, gdzie jest chemia.

Poza tym dobrze taka patelnie posywac gruba warstwa soli i dac ciut, ciut
wody, jak odparuje, dolac ponownie troszke wody. Ma to stac 2-3 godziny.
Wyszorowac, ew. powtorzyc operację.

barbara

1. Data: 2002-04-20 19:11:17

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szoruje i szoruje a efektów nie ma

Podsumuj koszty środków czyszczących + narzędzia czyszczące + woda... taniej
wyjdzie nowa patelnia.

*p*

1. Data: 2002-04-20 20:34:06

Temat: a garnek???
Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Moj problem dotyczy garnka ze stali nierdzewnej. Po bigosie (dobry byl ;))
zostały na dnie "szlaczki". Namoczenie (2 dni) nic nie dało. Czy mozna taki
garnek potraktowac wyzej wymienionym druciakiem??? Moze jakies inne pomysły.

Z gory dziekuje.
Pozdro
Porky

1. Data: 2002-04-20 20:37:37

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze zostawic na tydzien namoczona?

juz stoi kilka dni i nic........

1. Data: 2002-04-20 20:38:44

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym dobrze taka patelnie posywac gruba warstwa soli i dac ciut, ciut
> wody, jak odparuje, dolac ponownie troszke wody. Ma to stac 2-3 godziny.
> Wyszorowac, ew. powtorzyc operację.

spróbuje
zobaczymy

dzieki

1. Data: 2002-04-20 22:47:42

Temat: Re: a garnek???
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "porky" <d...@b...gnet.pl>

Witam :)
[...]

Oczywiście. Ten duciak nie rysuje powierzchni. Ja używam tego druciaka do
mycia bardzo wielu rzeczy, często nietypowych.
Dla pewności sprawdź na czymś, na czym Ci nie zależy, wyprobujesz przy
okazji siłe nacisku własnej ręki, bo jak za mocno zaczniesz szorować, to
wszystko można porysować :-)
barbara

1. Data: 2002-04-21 11:39:28

Od: "olex" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> Dla pewności sprawdź na czymś, na czym Ci nie zależy, wyprobujesz przy
> okazji siłe nacisku własnej ręki, bo jak za mocno zaczniesz szorować, to
Wiem, że to dziwne, ale dobre efekty, daje gotowanie w przypalonym naczyniu
wody z proszkiem - jakimkolwiek może być do prania
Pozdrawiam olex

1. Data: 2002-04-22 06:27:24

Od: "Dred" <w...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Jeśli masz mocne nerwy - ja swoją miedzianą do konfitur czyszczę /bo i tak
się zawsze przypali/ tak: stawiam na gaz mały bez niczego i wypalam ten
węgiel, co na niej jest, na popiół. Trochę cuchnie spalenizną, trochę
nerwówwki, czy się nie przepali, ale jak płomień jest dobrany dobrze, nie za
duży, znaczy, nic się nie stanie. Jak już jest bardzo mocno rozgrzana,
spuszczam kilka kropel wody, kropelki ślizgają się jak rtęć, zbierają
popiół. NIczemu to nie służy, ale jest miłe dla oka.
Patelnia, oczywiście, nie może być teflonowa czy inna powlekana!!! To
wiadomo.
Na pewno przed wyrzuceniem radzę spróbować i tego.

Namaste!

EuGeniusz Dębski

Czy tutaj mieszka panna Agnieszka????
szpinak swiezy - prosba o rade