a propo... Czy wierzysz w Boga ?OD AUTORKI

1. Data: 2000-07-10 08:23:42

Temat: a propo... Czy wierzysz w Boga ?OD AUTORKI
Od: "CATHie" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie!!!!
Sorry, że wogóle się odezwałam ! Po prostu chciałam usłyszeć subiektywne
opinie na ten temat, a że jestem tu nowa i nie wiedziałam, że "błędnie"
zaczęłam temat czy też wyraziłam go w postaci ankiety bardzo przepraszam.
Myślałam, że moja odp. skłoni was do szczerych wypowiedzi...

Na koniec gorąco proszę o wskazówki co do sposobu ogłaszania tematu oraz
listę tematów które WOLNO TU poruszać....
to chyba na tyle

K_aśka

1. Data: 2000-07-10 13:13:45

Temat: Re: a propo... Czy wierzysz w Boga ?OD AUTORKI
Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

CATHie wrote in message ...
> [...]
>
>Na koniec gorąco proszę o wskazówki co do sposobu ogłaszania tematu oraz
>listę tematów które WOLNO TU poruszać....

Zadac pytanie mozna kazde, byle na temat. Ty dalas swiadectwo swojej wiary i
pieknie, ale od tego jest lista RELIGIA. Wbrew Twoim mniemaniom na proste
pytanie NIE MA prostych odpowiedzi. Jesli chcialas je zadac trzeba bylo
podac jak je rozumiesz i co rozumiesz pod tym pojeciem (wiara, bog, religia
itd). Jaki wplyw wywiera to na Ciebie , Twoja psychike (korzystny,
niekorzystny). Jesli nie watpisz to po co pytasz?
Pamietaj to co Tobie wydaje sie jasne i proste, jest proste i jasne jedynie
dla Ciebie. Gdy dwoje mowi to samo to NIE JEST to samo.

Pozdrawiam
Eliot

1. Data: 2000-07-13 17:33:52

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

CATHie napisał(a) w wiadomości: ...

>Sorry, że wogóle się odezwałam !

CATHie, chyba opatrznie zrozumialas protesty przeciw tematowi Twojego postu
(a nie przeciw Tobie !).

>Na koniec gorąco proszę o wskazówki co do sposobu ogłaszania tematu oraz
>listę tematów które WOLNO TU poruszać....
>to chyba na tyle

No wlasnie, wystarczy, ze bedziesz trzymac sie tematyki, o ktorej nazwa
grupy traktuje. A wiec: psychologia, odczuwanie, emocje, a nie filozofia,
czy wiara. Bo tu (niby nieznacznie), ale jednak odbiegamy od w/w tematyki.

Pozdrawiam
Moncia

1. Data: 2000-07-14 15:55:51

Temat: Odp: a propo... Czy wierzysz w Boga ?OD AUTORKI
Od: "Artur Zgadzaj" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, czy studiowałaś jakikolwiek kierunek na studiach? A jeśli tak,
to czy wykładano tam tylko naukę będącą tytułem Twojego kierunku studiów? A
jeśli nie, to dlaczego trudzono się aby student poznał pokrewne tematycznie
kierunki, jak myślisz? To tyle.

Artur Zgadzaj

1. Data: 2000-07-14 18:41:31

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Zgadzaj napisał(a) w wiadomości: ...

>A jeśli tak,
>to czy wykładano tam tylko naukę będącą tytułem Twojego kierunku studiów?

Nie.

>jeśli nie, to dlaczego trudzono się aby student poznał pokrewne tematycznie
>kierunki, jak myślisz? To tyle.

Tylko ta pokrewnosc nie moze "rozszerzac sie" w nieskonczonosc.

Moncia

A big opportunity!
Bulimia
Kobieta wyższa od faceta ?