Re: Kilka pytan...

1. Data: 2000-07-10 09:18:39

Temat: Re: Kilka pytan...
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

"F@ker" <a...@a...se> writes:

> Uwazam, ze na tym forum jest wiele osob, ktore maja odpowiedzi na
> kazdepytamie. Korzystajac z ich rad z pewnoscia stane sie bardziej
> szczesliwym czlowiekiem. Wierze, ze pomozecie mi i nie zostawicie
> mnie w
> biedzie; w koncu macie na wszystko odpowiedz! Co Wam szkodzi pomoc
> i mi?

Wedle mozliwosci, prosze bardzo:

> A zatem, co mam zrobic bo:
>
> 1) Mam za malego chuja, a chcialbym miec jak kon

zestaw do przedluzania: cegla (nie pustak!) + sznurek. Wchodzisz na
pieterko, jeden koniec sznurka przywiazujesz do cegly, drugi do
przyrodzenia. Nastepnie wyrzucasz cegle za okno. Do stosowania na noc,
po 10 dniach kuracje na 3 dni przerwac, w razie potrzeby - powtarzac do
uzyskania pozadanych efektow.

> 2) Co zrobic kiedy jest sie glodnym, a nie chce sie wstac od
> komputera?

Rozwiazan jest kilka:
1) trywialny - nie robisz nic, umrzesz i glod przestanie dokuczac
2) wymagajacy pewnej kreatywnosci - zamawiasz zarcie przez internet, za
extra napiwek dostwaca przyniesie je do biurka
3) wymagajacy pewnej kreatywnosci i odrobiny szczescia - podrywasz
dziewczyne poznana na newsach, badz na IRCu, zapraszasz do domu i ona
podaje ci jedzenie do stlou (UWAGA! po posilku poglaszcz dziewczyne po
glowie, nabierze wtedy checi do sluzenia, jak zglodniejesz znowu)
4) wymagajacy pewnej kreatywnosci, odrobiny szczescia i zdrowego
rozsadku - otworz dowolny edytor i wypisz wszystkie za i przeciw
wstaniu po jedzienie - przy odrobinie szczescia, zdrowy rozsadek
zwyciezy
5) jesli pkty 1-4 Cie nie satysfakcjonuja, pisz na priva bo ja tak moge
jeszcze dlugo

> 3) Mam <pieprzyka> na brodzie - czy dostane raka?

nie wszystkie nowotwory skorne maja charakter zlosliwy, ale mozesz w
tej sprawie zwrocic sie do specjalisty - poszukaj kogos w sieci, moze
wystarczy przeslanie jpega

> 4) Moja Mama jest nizsza ode mnie - to dobrzez czy zle?

zalezy do czego Mamy uzywac :-)

> 5) Kiedy sie onanizuje dostaje gesiej skorki - czy to normalny objaw?

zaloz jaka ciepla kufajke, albo onanizuj sie na przypiecku, sprawdz czy
nie ma na to wplywu temperatura otoczenia

> 6) W dziecinstwie marzylem o tym by odbyc stosunek z pomaranczem - czy
> jestem chory umyslowo?

jesli byla to mechaniczna pomarancza, wszystko w porzadku

> 7) Chcialbym miec na wszystko odpowiedz - tak jak Wy, a nie mam! Czy
> jestem nienormalny?

hmmm... nie chcialabym Cie martwic, ale moze to byc jeden z objawow...

> 8) Robilem test na iteligencje na Internecie. Moje IQ wynosi 133. To
> duzo czy malo?

zrob jeszcze test z Wyborczej, oraz test umieszczony na stronie www
'Laczka zajaczka", nastepnie porownaj wyniki, wyciagnij srednia
arytmetyczna, wynik przeslij na priva

> 9) Czy jesli snila mi sie swinka morska dzisiaj w nocy to znaczy,
> ze moj
> sasiad jest swinia czy to ja jestem swinia?

aby to stwierdzic jednoznacznie, podeslij jeszcze zdjecie sasiada

> 10) Kiedys wsadzilem psu palec do odbytu - czy jestem zboczencem?

a jak dlugo go tam trzymales? byl nieruchomo, czy moze wykonywales nim
ruchy drgajace, okrezne badz wsuwajaco-wysuwajace?

> Mam jeszcze kilka innych pytan, ale na razie chyba wystarczy. Bardzo
> mocno Was pozdrawiam i ciesze sie, ze dzieki Internetowi moge otrzymac
> odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. Bardzo Was pozdrawiam. Bardzo
> mocno. I mocno. I bardzo.

A ja juz teraz nie wiem, czy smiac sie, czy plakac.

Pozdrawiam,
EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/