facet

1. Data: 2000-07-10 09:56:27

Temat: facet
Od: "Mada" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umowilismy sie, przyjechal do mnie, bylo bardzo przyjemnie, nawet nie
dzialalismy na siebie toksycznie, gadalismy do 4 nad ranem. I... nie
wytlumaczylismy sobie swoich oczekiwan wzgledem siebie. Umknelo to gdzies w
toku ogromnej fali tematow. Nie pomyslalam, ze facet lezacy obok mnie, moze
nie byc kolega, a stac sie kochankiem. Czule sie do mnie przytulal, a ja
bylam jak sparalizowana. Nic z tego nie wyszlo, nie moglam. Wiedzialam, ze
on odjedzie, a ja zostane z kacem moralnym. Wiem, ze byloby cudownie, ale
twardo obstawialam przy swoim, co uszanowal. Byly plany wyjazdu na urlop,
moze kiedys, sadzilam, ze bedzie czas. Pociaga mnie fizycznie, wiem, ze
meczyl sie jeszcze gorzej niz ja, wiedzac, ze leze obok niego (a, mam jedno
lozko). A dzis przysyla mi mailem taki tekst: "Albo cos iskrzy, albo nie
iskrzy i jestes tego swiadoma". Czyli co? Sadzi, ze go odrzucilam i od razu
pasuje? Czasami wydaje nam sie, ze wiemy od razu, jednak to teoria. W
praktyce ludzie poznaja sie latami, nawet nie wiedzac, ze cos im umyka.
Mada

1. Data: 2000-07-10 10:36:51

Temat: Re: facet
Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

Mada napisał(a) w wiadomości: <8kc6h4$jr0$1@news.ipartners.pl>...
>W praktyce ludzie poznaja sie latami, nawet nie wiedzac, ze cos im umyka.
>Mada

Umyka nie umyka, kiedys w jakiejs ksiazce a moze filmie poznalam takie b.
fajne zdanie, ktore, jak mi sie wydaje, oddaje czesc prawdy.

"Czesto nie wiemy, kiedy rodzi sie milosc.
Zawsze wiemy, kiedy umiera"

Nie zaluj, ze nie skonsumowaliscie tej nocy. Na wszystko przyjdzie czas. A
przeciez najfajniej sie wspomina ten pierwszy okres wzajemnych fascynacji,
niepewnosci i oczekiwania.
Pozdrawiam, O.

1. Data: 2000-07-10 10:47:40

Od: "Mada" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz Olga, ja nie zaluje, tylko nie moge zrozumiec dlaczego mial ochote sie
ze mna kochac, skoro uwaza, ze nic nie iskrzy? Moge to wytlumaczyc tym, ze
mezczyzni nie lacza uczucia z seksem, ja niestety tak. Nie chce powielac
tych samych bledow. Kiedys moj kontakt fizyczny z facetem skonczyl sie dla
mnie tym, ze przez wiele dni nie moglam do siebie dojsc. Nie bylo zadnych
oczekiwan, czysty uklad, ale podswiadomie chcialam czegos wiecej. Teraz
postapilam inaczej Uwazalam, ze jesli bede swiadoma swoich oczekiwan, facet
to doceni, mimo ze to bylo bolesne takze dla niego. Faceci nie moga chyba
zyc bez zdobywania, a moje stanowisko bylo przeszkoda, ale nie do
niepokonania. Chcial sie tylko przespac? Stwierdzil, ze on doskonale to
rozumie. I co? Teraz mowi, ze to nie bedzie "znajomosc prawdziwa"???

1. Data: 2000-07-10 11:01:05

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

Mada napisał(a) w wiadomości: <8kc9h5$mei$1@news.ipartners.pl>...
>Wiesz Olga, ja nie zaluje, tylko nie moge zrozumiec dlaczego mial ochote
sie
>ze mna kochac, skoro uwaza, ze nic nie iskrzy?

pewnie dlatego, ze, jak napisalas w pierwszym swoim poscie, nie
powiedzieliscie sobie o swoich wzajemnyhc oczekiwaniach

> [...]
>mnie tym, ze przez wiele dni nie moglam do siebie dojsc. Nie bylo zadnych
>oczekiwan, czysty uklad, ale podswiadomie chcialam czegos wiecej.

to czeste u kobiet, i to wcale nie jest zle. Trzeba tylko trafic na faceta,
ktory bedzie tego wart.

Teraz
>postapilam inaczej

i zrobilas bardzo dobrze

Chcial sie tylko przespac? Stwierdzil, ze on doskonale to
>rozumie. I co? Teraz mowi, ze to nie bedzie "znajomosc prawdziwa"???

nie daj sie zwariowac. I nie powielaj bledow z przeszlosci. To ze
uswiadomilas sobie ze byly to bledy i zle sie to konczylo dla Twojego
samopoczucia, to jest naprawde b. wiele. Czasem dochodzi sie do takiej
wiedzy latami.

Pozdrawiam, O.

1. Data: 2000-07-10 11:05:43

Od: "Mada" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Ola, chcialam sie upewnic, ze dobrze postepuje. Ale moje samopoczucie
moge porownac do defetyzujacej moralistki.
Mada
Użytkownik Olga <o...@o...pll> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kcabe$r04$...@h...man.lublin.pl...

1. Data: 2000-07-10 11:06:17

Od: "Piotrek. M." <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ze mna kochac, skoro uwaza, ze nic nie iskrzy? Moge to wytlumaczyc tym, ze
>mezczyzni nie lacza uczucia z seksem, ja niestety tak.

No nie uogólniaj, facecetom łatwiej podejść do seksu na sportowo, ale nie
mozna twierdzić, że wszyscy tak postepują. Ten prawdopodobnie chciał sie z
tobą po prostu przespać.

>Teraz
>postapilam inaczej Uwazalam, ze jesli bede swiadoma swoich oczekiwan, facet
>to doceni, mimo ze to bylo bolesne takze dla niego.

Doceni, doceni, jak nie ten to inny. Grunt, abyś nie postępowała wbrew
sobie...

>Faceci nie moga chyba
>zyc bez zdobywania, a moje stanowisko bylo przeszkoda, ale nie do
>niepokonania.

Bez uogólniania, jedni chcą zdobywać, inni być zdobywani.
W każdym bądź razie uważam, że postąpiłaś bardzo właściwie.

Pozdrawiam Piotr. M.

1. Data: 2000-07-10 12:14:45

Od: "Mada" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna twierdzić, że wszyscy tak postepują. Ten prawdopodobnie chciał sie z
To dlaczego nie powiedzial tego otwarcie? Pewnie wiedzial, ze nic z tego i
nie chcial na wstepie ryzykowac porazki.

> Doceni, doceni, jak nie ten to inny. Grunt, abyś nie postępowała wbrew
> sobie...
To juz wiem, dzieki.

> Bez uogólniania, jedni chcą zdobywać, inni być zdobywani.
To chyba piszesz o odwroconych rolach.

1. Data: 2000-07-10 12:46:35

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mada wrote:
> [...]
> iskrzy i jestes tego swiadoma". Czyli co? Sadzi, ze go odrzucilam i od razu

Nie znam Waszej wcześniejszej korespondencji, ale bardzo prawdopodobne jest,
że w takiej sytuacji był on przekonany, że do czegoś dojdzie.
Na pewno czuje się teraz odrzucony i zapewne będzie się to uczucie
pogłębiać jeśli Ty nie będziesz odpowiednio interweniować.
Zobacz na siebie - sama odczuwasz żal i jeszcze masz tendencje do wieszania
psów na nim i na ogóle facetów :)))

BYĆ MOŻE przyjechał on rzeczywiście tylko po to by się z Tobą przespać.
Ale przypuszczam, że jest mu po prostu przykro i próbuje poradzić sobie
z tym żalem na zasadzie "odmrożę sobie uszy na złość babci".
Wg mnie działa wbrew sobie i to raczej świadczy, że ma do Ciebie
emocjonalny stosunek, a nie tylko fizyczny.

Proponowałbym napisać do niego list, w którym byś mu właśnie napisała,
że go pragniesz, że masz na niego ochotę, ale się obawiasz tego i tamtego.
Napisać żeby był trochę bardziej wytrwały, żeby następnym razem może nie
do końca Cię słuchał i nie od razu ustawał w pieszczotach to... :))
itp.
Ja zwykłem się "umawiać" z dziewczynami, że nie reaguję na słowo NIE, tylko
na STOP. Daje to bardzo zadowalające dla dwóch stron wyniki :)))

I pamiętaj - pisz do niego jak najszybciej, jak najwięcej i jak najcieplej.
Bo pogrążycie się w fochach i żalach.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-07-10 13:30:11

Od: "Mada" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest,
> że w takiej sytuacji był on przekonany, że do czegoś dojdzie.
Nigdy nie dzialalismy na takich plaszczyznach!
> [...]
> pogłębiać jeśli Ty nie będziesz odpowiednio interweniować.
> Zobacz na siebie - sama odczuwasz żal i jeszcze masz tendencje do
Bylam raczej zaskoczona, co spowodowalo taki paraliz, ze nie moglam sie
ruszyc, a on uznal, ze jestem jak glaz, a we mnie az sie burzylo od
pokreconych hormonow.

> [...]
> Wg mnie działa wbrew sobie i to raczej świadczy, że ma do Ciebie
> emocjonalny stosunek, a nie tylko fizyczny.
Uzupelniamy sie w sferze intelektualnej, lubie wymieniac z nim swoje
poglady, wydawalo mi sie, ze on tez. To taka znajomosc na zasadzie
kolega/kolezanka. A tu okazuje sie, ze cos peklo.

> [...]
tylko
> na STOP. Daje to bardzo zadowalające dla dwóch stron wyniki :)))
Powiedzialam mu, ze jeszcze nie jest pora, ale kiedys moze to nastapi. I...
zdezerterowal.

> I pamiętaj - pisz do niego jak najszybciej, jak najwięcej i jak
najcieplej.
> Bo pogrążycie się w fochach i żalach.
Juz wyslalam 3 maile, ale serwer mojej skrzynki ciagle nie dziala. A to
pech, pewnie sobie pomysli, ze sie wyglupil piszac o swoich uczuciach, ktore
zignorowalam, a tak nie jest!

1. Data: 2000-07-10 15:05:23

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mada wrote:
> Bylam raczej zaskoczona, co spowodowalo taki paraliz, ze nie moglam sie
> ruszyc, a on uznal, ze jestem jak glaz, a we mnie az sie burzylo od
> pokreconych hormonow.

No to się porobiło :)

> Uzupelniamy sie w sferze intelektualnej, lubie wymieniac z nim swoje
> poglady, wydawalo mi sie, ze on tez. To taka znajomosc na zasadzie
> kolega/kolezanka. A tu okazuje sie, ze cos peklo.

Raczej nie pękło tylko się rozwinęło. Bez paniki, nic co ludzkie nie jest
nam obce :)

> Powiedzialam mu, ze jeszcze nie jest pora, ale kiedys moze to nastapi. I...
> zdezerterowal.

Zaraz, zaraz! Jakie zdezerterował! Czy Ty byś inaczej zrobiła gdyby facet
Ci powiedział, że jeszcze nie pora, ale może kiedyś i nie reagował na Twoją
bliskość? Pewnie identycznie. Nie możesz oczekiwać, że zawsze faceci będą
mniej lub bardziej natrętni.
No, ale mniejsza z tym. Nie ma co rozpamiętywać tego tylko trza zacząć
umawiać się na następne spotkanie :)

pozdrawiam
Arek

--
Najciekawsze miejsce w Sieci?
Sprawdź: http://www.eteria.net

Re: Kilka pytan...
a propo... Czy wierzysz w Boga ?OD AUTORKI
A big opportunity!
Bulimia
Kobieta wyższa od faceta ?