Kto z was jedzie do Glisna

1. Data: 2000-07-10 11:22:43

Temat: Kto z was jedzie do Glisna
Od: "KOt Myszon" <s...@a...canpol.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie .. jak w temacie - kto z Was jedzie na pole namiotowe 'Przystanek
Alaska' do Glisna (Kaszuby),.. mam nadzieje ze wiekszosc osob wie o ktorym
polu i jakich dniach mowie (dla przypomnienia - 17-23 VII) ... byloby fajnie
poznac sie tam i pozniej dyskutowac na grupie juz bardziej 'personalnie', ze
tak powiem

1. Data: 2000-07-10 11:30:12

Temat: Re: Kto z was jedzie do Glisna
Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

KOt Myszon napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

byloby fajnie
>poznac sie tam i pozniej dyskutowac na grupie juz bardziej 'personalnie',
ze
>tak powiem

Bardzo fajnie byloby, ja w tym czasie odpoczywam gdzies w lesnej gluszy
Wielkopolski z dziecmi i psem...... ale jesli los mnie rzuci na
Kaszuby....... kto wie?
O.

facet
Re: Kilka pytan...
a propo... Czy wierzysz w Boga ?OD AUTORKI
A big opportunity!
Bulimia