a propos reformy (6 laki itd.)

21. Data: 2008-09-25 11:23:34

Temat: Re: a propos reformy (6 laki itd.)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gbfrj9$ic7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Złota polska jesień... czas urzekania... a *Agnieszka* takie rzeczy z zimna
> zębami wydzwania:

> Szczęściara !
> Ja próbowałam kupić ok 2 tyg przez rozpoczęciem szkoły i JUŻ nie było...
> ani
> w księgarniach, ani w marketach, ani w sklepach internetowych...

Na allegro pod koniec września było zatrzęsienie :-) A i teraz chyba jeszcze
wiszą.

> Taaaaaa... ale czekasz i czekasz i czekasz...
> Ja zrezygnowałam (powód - patrz wyżej) pomimo, że było 15 zł taniej w
> księgarni internetowej i zapłaciłam oficjalną WSiPowską cenę :(

A to ja mam chyba dobre oko do sprzedawców, bo jak mi piszą, że w ciągu 3
dni będę miała to mam :-)

> Nam też powiedziała, ale kto by przed wakacjami kupował książki ;).

Oj od razu przed wakacjami, w ostatnim tygodniu sierpnia mi się przypomniało
:-)

Agnieszka

22. Data: 2008-09-25 15:31:08

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 13:02:42 +0200, gdaMa napisał(a):

> Nasza pani nie była tak litościwa... gotowa byłam ksero zrobić byleby się
> wreszcie przestała pastwić nad tymi co nie mieli ksiażek...

A ja sama niektórymkserowałam, albo coś tam pisali w zeszytach, a potem poi
kupieniu mieli tydzień na uzupełnienie.
A sama teraz czekam na drugą część.
--
waruga