a ty zabierz mu wszystko co jego...

101. Data: 2009-02-01 12:24:19

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote;
W rzeczywistosci wszyscy ludzie zyja otoczeni mieszanina
stylów,"duchów",czystosc zas istnieje na zasadzie postulatu.Jednosc
stylu jest mitem,jak mitem jest równiez jednosc rasy.Wiec bedac
katoliczka,nie mozesz mówic ze to wlasnie kultura polska,bo jest to
kultura lacińska,która dotarla do polski z rzymu.Do renesansu jezykiem
oficjalnym byla lacina,a prywatnie sie mówilo po polski.Troche wiec
absurdalny jest argument,ze polskosc to katolicyzm,bo katolicyzm to
zachód.A ten barok jest widoczny w plytkich w polsce doznaniach wiary
i traktowania jej jako ozdoby.Na zachodzie wierzacych jest mniej,ale
operuja bardzo glebokimi prawdami wiary i co ciekawe atakowalas z
Duchem kiedys te glebokie prawdy wiary.Czyli nosisz w sobie'barok'.

102. Data: 2009-02-01 12:41:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
Tak samo absurdalnie zachowuje sie Panslawista,bo pokrzykuje -polska
dla slowian!jednoczesnie bedac katolikim,czyli przynalezac do kultury
lacińskiej.Nie pozostaje mu nic innego jak wyrzucic swoja polowe na
emigracje,kopiac jednoczesnie ksiezy na porzegnanie.Zreszta mysle ze
glowe ma scieta jak sarmata.

103. Data: 2009-02-02 08:02:49

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Zapewne dostaliby odpowiednie upoważnienia.

W tym rzecz ze wlasnie upowaznienia nie bylyby potrzebne.
Dostaliby z mocy ustawy prawo
do zabierania dzieci _bez_ upowaznien.
Dlatego znawalem pomyslodawców kretynami.
To co wyprawia obecna ekipta to kretyniz i trzeba sobie to powiedziec.

Pozdrawiam,
Duch

104. Data: 2009-02-02 08:11:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> I w jednym z projektowanych wariantów (! - to wykrzyknik dla Ducha),
> zanim prezio podpisał aktualną ustawę - zakładano, że kasa z OFE
> będzie mogła być dziedziczona, w przeciwieństwie do kasy z ZUSu.
> Tyle, że projektodawcy nie przewidzieli kryzysu. Pamiętasz wieszczenia
> Klusa? Czasem mam wrażenie, że się sprawdzą właśnie wtedy, kiedy się
> zrealizować miały...

Zaraz, zaraz. Ze II filar bedzie dziedziczony - to juz zostało podpisane za
rzadu Buzka. Donald Cudowny odebrał te pieniadze, w tym ich dziedziczenie
nie odebrał zupełnie, ale znaczną ich część - składki będą głodowe. I
nie dostaną ich dzieci.

Dwa - co mnie obchodzi kryzys? Dlaczego państwo zabrało mi
moje prywatne pienidze - z powodu kryzysu?
To tłumaczenie jest smieszne.
A gdy kryzys sie poglabi zabiarą mi mieszkanie? Samochód? Bo nie ma kasy?
To jest metoda KOMUNISTYCZNA. Precz z POMUNĄ!

Pozdr,
Duch

105. Data: 2009-02-02 08:13:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Człecze, w tym roku bodaj są pierwsze wypłaty -- dla kobiet, więc
> musieli coś uchwalić. Widać, że gówno, skoro liderzy się wstrzymali od
> głosu. Ale że prezio takie gówno podpisał, to znaczy, że reprezentuje
> wyłącznie interesy swojego brata, a nie narodu. On przecież będzie
> miał emeryturkę z innego źródła.

O jakiego prezia chodzi i ze co podpisał?
Duch

106. Data: 2009-02-02 09:29:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z dennymi ciemnotami nie dyskutuję.
Sp*aj.

http://wiadomosci.onet.pl/1907001,12,1,1,,item.html
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ksi%C4%85dz+mole
stowanie

--
CB

107. Data: 2009-02-02 09:38:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa! I masz u mnie plonka.
Bezmyślny poqrwieńcu. ;)

I to już wszystko.

108. Data: 2009-02-02 13:35:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 09:02:49 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> Dlatego znawalem pomyslodawców kretynami.
> To co wyprawia obecna ekipta to kretyniz i trzeba sobie to powiedziec.

Najgorszy jest przypadek pomyłki przy zabieraniu np. ze szkoły. Co wtedy? -
normalnie zabiłabym takiego gościa, który naraziłby np moje dziecko lub
wnuczę na tego typu przeżycie.

109. Data: 2009-02-02 13:46:30

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 14:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> normalnie zabiłabym takiego gościa, który naraziłby np moje dziecko lub
> wnuczę na tego typu przeżycie.- Ukryj cytowany tekst -

Zostaniesz Kieleckim Ogniem? Jemu UB zamordowało żonę i dzieci.
A te prawa są jeszcze bardziej żydokomusze niż tamte.
I tam człowiek miał broń w ręku - mógł mścić.
Trzeba nam, Polakom zniszczyć system żydowskiego prawa
implementowanego w Polsce i pogonić jego parchatych nosicieli. Inaczej
Polska przestanie być krajem Polaków.

110. Data: 2009-02-02 17:35:55

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale w ostateczności zabiłabym dzieci i siebie. lepsze to, niż
> oddac potem gejom.

A to sorry... ale na osobowościach psychopatycznych się nie znam...

Pzdr
Paweł

PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał