a ty zabierz mu wszystko co jego...

11. Data: 2009-01-30 10:56:33

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego...
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Też sądzę, że może wyniknąć z tego więcej dobrego, niż złego, choć
> oczywiście media, duchowie i trenerowie będą się ekscytować przypadkami
> nadgorliwości lub głupoty w stosowaniu nowych uregulowań.

lubisz tak sobie po kimś podeptać, prawda?

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

12. Data: 2009-01-30 11:00:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> lubisz tak sobie po kimś podeptać, prawda?

lubisz występować w roli niewinnej sierotki?

saulo

13. Data: 2009-01-30 11:03:26

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 11:56, tren R <t...@p...pl> wrote:

> lubisz tak sobie po kimś podeptać, prawda?

Chyba nie bardziej niz inni...

Pozdrawiam,
F.

14. Data: 2009-01-30 11:05:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> no, to jest ciekawe info, ale wyborcy po nie chcą tego komentować.
> ufają, że tak trzeba :)

Wyborcy nie sa wcale zorientowani co partie robią (złego i dobre).
Opieraja sie w wiekszosci na informacjach medialnych i "aferach".
Fakt ze tacy sa wyborcy wszystkich partii,
ale w szczegolnosci wyborcy TEJ partii. Nic nie chcą wiedziec.
Rozumiem ich - wolą nie wiedziec bo musieliby sie chwycic za głowe,
na kogo głosowali. Wola myslec "nie ma alternatywy" i "nie jest tak zle".
Niestety, jest zle.
---------
Jak znacjonalizowali prywatne pieniądze II filaru,
powiedzialem to koledze, wyborcy PO. Akurat II filar to byl
jego konik - co kilka miesiecy dumnie pokazywał jak to przychodzą
pieniądze na _jego_prywatne_ konto i jak dobrze mu bedzie na emeryturze.
Gdy pokazałem mu ze te pieniadze nie sa juz jego - nie uwierzył mi,
a potem - był w szoku. Oczywiscie z mediów sie niczego wczesniej nie
dowiedział - sprawa nie była naglasniania, mimo ze dotyczy kwoty
około 40 tyś złotych jaką zabrało państwo kazdemu z nas.
Ciekawe czy znowu zaglosuje na tą partię.
Pozdr,
Duch

15. Data: 2009-01-30 11:08:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> lubisz występować w roli niewinnej sierotki?

nie mówię, że niewinnej.
ale po co ustawiasz się od razu my/wy?

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

16. Data: 2009-01-30 11:09:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Chyba nie bardziej niz inni...

osobiście sądzę, że bardziej.

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

17. Data: 2009-01-30 11:21:54

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:glum7c$o0i$1@news.onet.pl...

Ten przepis jest po prostu głupi.
Do tej pory było tak
- pracownił socjalny widząc przemoc zgłaszał policji i ona działała.

Teraz przykladowa akcja moze wygladac tak:
przychodzi 25 letni pracownik socjalny po liceum do rodziny,
macha plakietką przed oczami i mówi:
"dzień dobry, za 3 minuty odbieram państwu dzieci, prosze mi je ubrać"

wyobraz sobie siebie samego w tej sytuacji - rzucasz któtko
"wypie...al Pan!" i probujesz zamknąc drzwi.

Pracownik jednak napiera, pcha sie do drzwi - wyobrazasz sobie taką
sytuację?
Umiesz to sobie wyobrazic co sie moze stac?

Ten kto wymyslil ten przepis musi byc KOMPLETNYM KRETYNEM.
Przestanmy wreszcie udawac ze partia rządząca moze chciała dobrze,
ze moze to dla dobra dzieci.
Przestanmy na sile bronic tej glopoty -
gdy aktulanie rzadzaca partia podnosiła podatki, jej wyborca w zazenowaniu
powiedział mi "moze to i dobrze". Co miał powiedziec? Prawdę. Oszukali!
Skonczmy bajdurzeniem u udawaniem ze "nie jes tak zle",
zacznijmy nazwywac rzeczy po imieniu.
Odsunąc idiotów od wladzy!

Pozdr,
Duch
P.S.
Ironicznie, ale dla Ciebie pewnie ta partia jest wspaniała,
tylko pojawiają sie takie "elementy aspołeczne" - trenery, duchy
ktore podkladają tej wspanialej partii kłody pod nogi.
Mam jednak wrazenie ze nawet najbardziej oczarowani cudami wyborcy
czy media zaczynaja sie budzic - w Newsweeku na okładce widziałem ostatnio
wykrzywioną w grymasie twarz Tuska. Jeszcze parę miesiecy temu,
taki negatywne pokazanie "wodza miłości" był zupelnie nie na miejscu.
"Madry Polak po szkodzie".

18. Data: 2009-01-30 11:24:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mormoni
film dokumentalny
USA 2007

Dokument ukazujący życie wyznawców Kościoła Jezusa Chrystusa Świętych
Dnia Ostatniego. Założył go w USA w 1830 roku Joseph Smith - charyzmatyczny
przywódca utrzymujący, że miewa wizje. Jest on autorem świętej "Księgi
Mormona", tekstu spisanego jakoby ze złotych płytek odnalezionych przez
Smitha w miejscu wskazanym mu przez anioła. Doktryna mormońska łączy
w sobie wątki chrześcijaństwa, judaizmu i objawienia zawarte w "Księdze
Mormona".
Smith ogłosił w niej m.in, że Chrystus ukazał się pierwszym amerykańskim
osadnikom. Dziś mormoni żyją w różnych obszarach Stanów Zjednoczonych,
przede wszystkim jednak w stanie Utah, gdzie w Salt Lake City znajduje się
ich główna świątynia. Wyznanie Kościoła Chrystusa rozprzestrzenia się coraz
bardziej, jego wyznawcy żyją w różnych częściach świata, także w Polsce.
Znawcy twierdzą, że wiara mormonów może stać się jedną z ważniejszych
religii.
Program przeznaczony dla widzów od lat 12..."

Też mam wątpliwości w kwestii możliwości ew. nadużyć.
Prawdopodobnie wartoby uzupełnić nowe przepisy o procedurę odwoławczą,
aby zabezpieczyć interes rodziców w sytuacji ew. nadużyć.
Zgadzam się przy tym, że takie nadużycie - gdyby w ogóle się zdarzyło
- byłoby bardzo źle odebrane (delikatnie mówiąc) szczególnie przez tych
"normalnych rodziców".

--
CB

19. Data: 2009-01-30 11:26:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mormoni

20. Data: 2009-01-30 11:32:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Gdy pokazałem mu ze te pieniadze nie sa juz jego

Link jakiś podrzucisz?

> Ciekawe czy znowu zaglosuje na tą partię.

A to partia zabrała czy państwo? UPR pewnie też by zabrało, gdyby było
partią rządzącą.

--
Pozdrawiam - Aicha

PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał